Maahantuojat Oyj

Missäpäin Eurooppaa ajat tai mitä tallillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla.
Avatar
Tuppurainen
Viestit: 4383
Liittynyt: 23.12.2011 15:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Paikkakunta: Pori

Maahantuojat Oyj

Viesti Kirjoittaja Tuppurainen »

Terve kaikille! Olen Erkki Tuppurainen, 32 vuotta täytin tuossa viikko takaperin. Olen siis syntyjäni suomalainen, äiti on suomenruotsalainen ja isä suomalainen. Olen kotoisin Raisiosta ja Raision ammattikoulusta valmistuin logistiikkapuolelta yhdistelmäajoneuvon kuljettajaksi keväällä -01. Valmistuttuani aloitin töissä Postilla keikkakuskina firman autoilla.

Kuva

Kun otin loparit kolmen ja puolen vuoden jälkeen, hain pankista lainaa ja ostin itselleni pienen tallin Turun pohjoispuolelta jouluna -04. Samoihin aikoihin ostin karvalakkimallisen R360 Scanian ensimmäiseksi autokseni.

Kuva

Ajoin kyseisellä autolla yksin firmassani kaksi vuotta, kunnes olin saanut maksettua vanhan velan sekä otettua uutta velkaa toista autoa sekä tallin laajennusta varten. Sain uuden R420 Scanian Highlinen hytillä varustetun Scanian itselleni, ja palkkasin vanhan Scanian ohjaksiin Tukholmassa asuvan suomalaisen, Susanin. Susan oli alusta lähtien hyvä työkaveri sekä työntekijä, joka teki työnsä kunnolla ja tunnollisesti. Elettiin sydäntalvea 2006.

Kuva

Huhtikuussa 2006 käväisin Scanian tehtaalla Södertäjessä hakemassa varaosavaunua britteihi. Rupateltiin tehtaan poikien kanssa tovin ruotsiksi autostani sekä muutenkin rekkoihin liittyvissä asioista.

Kuva

Heinäkuussa 2007 ostin Sisu Polarin, jonka jälkeen Susan sai minun vanhan auton. Palkkasin vanhempaan scaniaan Salosta kotoisin olevan Karin ajamaan sitä. Karilla oli alussa hieman vaikeuksia päästä vauhtiin, mutta hyvin hän on nyt pärjännyt.

Kuva

Alku Sisun kanssa ei ollut ruusuilla tanssimista. Syksyllä 2008 Sisusta laukesi kone Tanskan moottoritielle, ja auton perässä oli 75 000 euron Catepillari, joka piti vähän kiireellä viedä Kööppenhaminasta Kasseliin...

Kuva

Vaihdelaatikosta meni rattaat sileäksi kesäkuussa 2009 lähtiessäni Bremenin yhdestä hiekkakuopasta perässäni täysinäinen jäteöljysäiliö.

Kuva

Ostin samana kesänä uusia osia: Moottori tehokkaimpaan ja vahvin laatikko. Mutta Sisun perä antautui saman vuoden heinäkuussa Kristiansandissa.

Kuva

Seuraavassa päivityksessäni kerron seuraavaksi, miten yhtiöni alkoi laajenemaan vuosikymmenen vaihteessa. Jos meikäläisen tarina kiinnosti, voihan sitä toki kommentoidakkin :)
Kuva
Kuva
____________________________________________________________
Toyota Crown JZS171W Tom's -03 / 1JZ-GTE
ex:
Toyota Corolla E10 HB 1.6 -96 / 4A-FE
Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
Avatar
VeeKasi
Viestit: 664
Liittynyt: 18.03.2012 16:47
Tämänhetkinen kaupunki:: jossain
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Satakunta

Re: Maahantuojat Oyj

Viesti Kirjoittaja VeeKasi »

Parhain ets2 blogi mitä oon lukenu!
Kyllä se Scania kannataa olla ei ollu mitään vikoja ainakaan tekstin mukaan. :D
Scania R580
#Black Smoke
Avatar
Tuppurainen
Viestit: 4383
Liittynyt: 23.12.2011 15:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Paikkakunta: Pori

Re: Maahantuojat Oyj

Viesti Kirjoittaja Tuppurainen »

Kiitos! Tuossa olen "saanut harmaita hiuksia", kun olen ajanut Tanskan ja Norjan työmailla :D Kerran tuli hepulikin :roll: :lol:
Noi vanhimmat kuvat on tallennuksen alkupuolelta, ja nykyistä tallennusta pelannu päälle vuoden.
Kuva
Kuva
____________________________________________________________
Toyota Crown JZS171W Tom's -03 / 1JZ-GTE
ex:
Toyota Corolla E10 HB 1.6 -96 / 4A-FE
Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Maahantuojat Oyj

Viesti Kirjoittaja luppe »

Volvo facelift mikä on ekassa kuvassa tuli 2010.Ärrä 2005 ja polar 2010...
Avatar
Tuppurainen
Viestit: 4383
Liittynyt: 23.12.2011 15:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Paikkakunta: Pori

Re: Maahantuojat Oyj

Viesti Kirjoittaja Tuppurainen »

Älä poika viilaa pilkkua, ei se niin tarkkaa ole ;)
Kuva
Kuva
____________________________________________________________
Toyota Crown JZS171W Tom's -03 / 1JZ-GTE
ex:
Toyota Corolla E10 HB 1.6 -96 / 4A-FE
Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Maahantuojat Oyj

Viesti Kirjoittaja luppe »

Eipä mua tuo haitaa.Kuhan huomautin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ajopäiväblogi”