Re: Tulevat investoinnit
Lähetetty: 25.12.2017 19:12
Tuon firman tekemä kivitalikko ois hyvä peli.
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q= ... 8287073405
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q= ... 8287073405
LS-FIN - Suomen suurin Farming Simulator-yhteisö
https://ls-fin.com/foorumi/
Meillä olis 10 motin lietekärri jouten kun ei olla nyt ennää paljoo ajettu lietettä ja on 15 motin porukan kärri kunnossa. Se on kyllä tosin melko arveluttava ku säiliö vuotaa ainaki kusen kanssa varmasti.Maatila kirjoitti:Lietevaunu (mallia vanha halpa paska joka asiansa viimeset vuodet ajaa), hinattava sivupyöräkylvökone ja hinattavaan lanaan pitäs hommata parempi perälevy aihioksi ja muuttaa tuo nykynen täysin eri malliin. Isompaa kauhaa myös mietitty jos jostain jonkulaisen käytetyn löytäs.
Paheminhan tuo nykyne 12m3 vaunu polkee ku karvolan 20m3 HXA agronikki. Rapu ohjattu vielä niin ei raiteitakaan tule. Jos vaikka vreedoon verrataan niin paljon parempi seon. 8t isompaa akselipainoa ei löydy siitä yhistelmästä mutta vertaapa vetoletkulevittimeen niin saattaapi äkkiä ollakki se reilu kymppitonni takaakselilla. Toki joku 15-17m3 vaunu kolmiakselisena rapuohjattuna ois parhaasta päästä levitys vaununa jos ei väliä tarviis oikeestaan ajaa.Aecel kirjoitti:Kyllähän noita melko passelinoloisia 8-12m3 vaunuja löytää aika paljon,
ku se isompi taistelupanssarivaunun painonen mahanalus täynnä akseleita
oleva kippo tuntuu olevan se polttava trendi.
Oon luullu että tommonen Vredo tallaa hirmu vähän, mutta tuli katsottua tossa Vredon sivuilta. 19m^3 Vredo, ilman multainta kai, tyhjänä 17 200kg?!Maon^ kirjoitti:Paheminhan tuo nykyne 12m3 vaunu polkee ku karvolan 20m3 HXA agronikki. Rapu ohjattu vielä niin ei raiteitakaan tule. Jos vaikka vreedoon verrataan niin paljon parempi seon. 8t isompaa akselipainoa ei löydy siitä yhistelmästä mutta vertaapa vetoletkulevittimeen niin saattaapi äkkiä ollakki se reilu kymppitonni takaakselilla. Toki joku 15-17m3 vaunu kolmiakselisena rapuohjattuna ois parhaasta päästä levitys vaununa jos ei väliä tarviis oikeestaan ajaa.Aecel kirjoitti:Kyllähän noita melko passelinoloisia 8-12m3 vaunuja löytää aika paljon,
ku se isompi taistelupanssarivaunun painonen mahanalus täynnä akseleita
oleva kippo tuntuu olevan se polttava trendi.
Paras levitysvaunu olis jonku 12m3 isoilla renkailla, koska riittää joku 150hv nelonenki eteen ja näin ollen yhdistelmän paino pysyy kurissa, veturiin paripyörät ehdottomasti joka nurkkaan. Kontti pellon reunaan ja kontiin rekalla siirto.Maon^ kirjoitti:Paheminhan tuo nykyne 12m3 vaunu polkee ku karvolan 20m3 HXA agronikki. Rapu ohjattu vielä niin ei raiteitakaan tule. Jos vaikka vreedoon verrataan niin paljon parempi seon. 8t isompaa akselipainoa ei löydy siitä yhistelmästä mutta vertaapa vetoletkulevittimeen niin saattaapi äkkiä ollakki se reilu kymppitonni takaakselilla. Toki joku 15-17m3 vaunu kolmiakselisena rapuohjattuna ois parhaasta päästä levitys vaununa jos ei väliä tarviis oikeestaan ajaa.Aecel kirjoitti:Kyllähän noita melko passelinoloisia 8-12m3 vaunuja löytää aika paljon,
ku se isompi taistelupanssarivaunun painonen mahanalus täynnä akseleita
oleva kippo tuntuu olevan se polttava trendi.
Pappalla tuollane Veenhuissi muutama vuode vanhempi vaa. Koko ajan roku on rikki ja jos jonkun näköstä ongelmaa.Ännä kirjoitti:Paras levitysvaunu olis jonku 12m3 isoilla renkailla, koska riittää joku 150hv nelonenki eteen ja näin ollen yhdistelmän paino pysyy kurissa, veturiin paripyörät ehdottomasti joka nurkkaan. Kontti pellon reunaan ja kontiin rekalla siirto.Maon^ kirjoitti:Paheminhan tuo nykyne 12m3 vaunu polkee ku karvolan 20m3 HXA agronikki. Rapu ohjattu vielä niin ei raiteitakaan tule. Jos vaikka vreedoon verrataan niin paljon parempi seon. 8t isompaa akselipainoa ei löydy siitä yhistelmästä mutta vertaapa vetoletkulevittimeen niin saattaapi äkkiä ollakki se reilu kymppitonni takaakselilla. Toki joku 15-17m3 vaunu kolmiakselisena rapuohjattuna ois parhaasta päästä levitys vaununa jos ei väliä tarviis oikeestaan ajaa.Aecel kirjoitti:Kyllähän noita melko passelinoloisia 8-12m3 vaunuja löytää aika paljon,
ku se isompi taistelupanssarivaunun painonen mahanalus täynnä akseleita
oleva kippo tuntuu olevan se polttava trendi.
Mitä sitä rupee neloskoneella leikkimää ku paino ero on aika pieni jos uutta vertaaa johonki vähän vanhempaan kuutoskoneeseen.Ännä kirjoitti:Paras levitysvaunu olis jonku 12m3 isoilla renkailla, koska riittää joku 150hv nelonenki eteen ja näin ollen yhdistelmän paino pysyy kurissa, veturiin paripyörät ehdottomasti joka nurkkaan. Kontti pellon reunaan ja kontiin rekalla siirto.Maon^ kirjoitti:Paheminhan tuo nykyne 12m3 vaunu polkee ku karvolan 20m3 HXA agronikki. Rapu ohjattu vielä niin ei raiteitakaan tule. Jos vaikka vreedoon verrataan niin paljon parempi seon. 8t isompaa akselipainoa ei löydy siitä yhistelmästä mutta vertaapa vetoletkulevittimeen niin saattaapi äkkiä ollakki se reilu kymppitonni takaakselilla. Toki joku 15-17m3 vaunu kolmiakselisena rapuohjattuna ois parhaasta päästä levitys vaununa jos ei väliä tarviis oikeestaan ajaa.Aecel kirjoitti:Kyllähän noita melko passelinoloisia 8-12m3 vaunuja löytää aika paljon,
ku se isompi taistelupanssarivaunun painonen mahanalus täynnä akseleita
oleva kippo tuntuu olevan se polttava trendi.