Sivu 3/5

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 07.11.2014 08:31
Kirjoittaja Maon^
mikebirdie kirjoitti:Kauneus on katsojien silmissä mutta en mie nii pidä ihmeellisenä. Kaikki merkit tekee samoja ominaisuuksia mitä muillakin on. Jotain todella uudistavaa voisi keksiä mutta mitä..? Mutta tuo muotoilu alkaa näköjää jo menemään käytettävyyden ja luotettavuuden edelle.
Kyllä tuolta on varmasti parempi näkyvyys kun vanhasta. Nokkaki lyhyempi. ;)

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 07.11.2014 08:36
Kirjoittaja mikebirdie
Mutta ei se silti ole mikää etukuormainkone ole. Silloin kun näitä luiskanokka deutzeja sai nii siinä oli oikein etukuormainkone.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 07.11.2014 16:15
Kirjoittaja Kasitonni
Tommoset teekut ei ookkaan yhtään isompaan sarjaan kuuluvia ku jotku helvetin viistonokkadeutsit?

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 07.11.2014 16:24
Kirjoittaja Maon^
Kasitonni kirjoitti:Tommoset teekut ei ookkaan yhtään isompaan sarjaan kuuluvia ku jotku helvetin viistonokkadeutsit?
Niin ja itse olen sitä mieltä että ei nyky päivänä ees mikään pienitraktori kelpaa ek hommiin. Ja kyllä liuskanokka deutzin on saanu sinne 200hv asti. Mutta tuossa uudessa valtrassa on kyllä aika luiska nokka. :)

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 07.11.2014 16:44
Kirjoittaja Ännä
Maon^ kirjoitti:
Kasitonni kirjoitti:Tommoset teekut ei ookkaan yhtään isompaan sarjaan kuuluvia ku jotku helvetin viistonokkadeutsit?
Niin ja itse olen sitä mieltä että ei nyky päivänä ees mikään pienitraktori kelpaa ek hommiin. Ja kyllä liuskanokka deutzin on saanu sinne 200hv asti. Mutta tuossa uudessa valtrassa on kyllä aika luiska nokka. :)
Nykyajan moottoritekniikalla ei paljo enää luiskanokka malleja tehä tuonne 200hv luokkaan, syyläri pitää olla nii jumalaton näitten päästömääräysten takia.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 07.11.2014 20:51
Kirjoittaja Suomi mies

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 07.11.2014 20:55
Kirjoittaja umbe
Tuo akku on samassa paikassa, kun ännäläisissä.
Tai ainakin meijän n101 ni on rappusten alla se. :D

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 15:13
Kirjoittaja valtra M 150

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 15:28
Kirjoittaja Kone kuski
Kuinkaha paljo tommonen maksaa ? Saattaa aika kallis olla.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 15:47
Kirjoittaja umbe
Kone kuski kirjoitti:Kuinkaha paljo tommonen maksaa ? Saattaa aika kallis olla.
Jos ny tutult oikein kuulin ni se maksaa yli 100 000€.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 15:55
Kirjoittaja arska fs11
umbe kirjoitti:
Kone kuski kirjoitti:Kuinkaha paljo tommonen maksaa ? Saattaa aika kallis olla.
Jos ny tutult oikein kuulin ni se maksaa yli 100 000€.
Tuommosen varmaa aika harva jannu ostaa, ku nii jumalattoman kallis.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 16:04
Kirjoittaja Valtra655
Imolle tuli jokunen viikko sitten uus teekkari ja uus ännäläinen säilytykseen pariks päivää. Käytiin sitte kysyys et tulooko käyttöön vai säilytykseen. Sanottiin pelkkään säilytyksen. Heti seuraavana päivänä amkit ajo niillä :D
Kysyttiin et saadaanko koeajaa ja ottaa kuvia mutta kiellettiin koska ei o julkastu vielä. Kuvia ei saanu ottaa vaikka se tuli seinjoen läpitte ilman mitää muoveja ympärillä. Sitten kun ne löi ne halliin nii veti jätesäkit käsinojan päälle ja laitto joka ikisen oven lukkoon. Mutta mun mielestä teekkari on helvetin ruma. N, T ja Fentin sekotus. N:ssä en huomannut hirveää eroa vanhaan malliin. Hytissä ainoostaan.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 16:16
Kirjoittaja Ännä
Valtra655 kirjoitti:Imolle tuli jokunen viikko sitten uus teekkari ja uus ännäläinen säilytykseen pariks päivää. Käytiin sitte kysyys et tulooko käyttöön vai säilytykseen. Sanottiin pelkkään säilytyksen. Heti seuraavana päivänä amkit ajo niillä :D
Kysyttiin et saadaanko koeajaa ja ottaa kuvia mutta kiellettiin koska ei o julkastu vielä. Kuvia ei saanu ottaa vaikka se tuli seinjoen läpitte ilman mitää muoveja ympärillä. Sitten kun ne löi ne halliin nii veti jätesäkit käsinojan päälle ja laitto joka ikisen oven lukkoon. Mutta mun mielestä teekkari on helvetin ruma. N, T ja Fentin sekotus. N:ssä en huomannut hirveää eroa vanhaan malliin. Hytissä ainoostaan.
Öö, miksi ne laittaa jätesäkit käsinojien päälle, vaikka AMKit saa ajaa niillä? Ja Nstä ei oo ku protoja liikkellä, niissäkin on samanlainen noukka, ku uusissa T-sarjoissa, mutta pienempi. N -sarjat julkastaan vissiin vasta kesällä.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 17:25
Kirjoittaja jiitu
arska fs11 kirjoitti:
umbe kirjoitti:
Kone kuski kirjoitti:Kuinkaha paljo tommonen maksaa ? Saattaa aika kallis olla.
Jos ny tutult oikein kuulin ni se maksaa yli 100 000€.
Tuommosen varmaa aika harva jannu ostaa, ku nii jumalattoman kallis.
Teillä ei taida olla paljoa tietoa nykytraktoreiden hintatasosta?

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 17:33
Kirjoittaja Valmeksi
Luultavasti 10000-20000e enemmän mitä saman mallin T3 maksaa. Sittenpähän sen näkee kuhan saavat valtran nettisivuille sinne räätälöintiin nuo uudet tai joku kysyy myyjältä suoraan paljonko hinta nousee.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 18:56
Kirjoittaja Valtra655
Ännä kirjoitti:
Valtra655 kirjoitti:Imolle tuli jokunen viikko sitten uus teekkari ja uus ännäläinen säilytykseen pariks päivää. Käytiin sitte kysyys et tulooko käyttöön vai säilytykseen. Sanottiin pelkkään säilytyksen. Heti seuraavana päivänä amkit ajo niillä :D
Kysyttiin et saadaanko koeajaa ja ottaa kuvia mutta kiellettiin koska ei o julkastu vielä. Kuvia ei saanu ottaa vaikka se tuli seinjoen läpitte ilman mitää muoveja ympärillä. Sitten kun ne löi ne halliin nii veti jätesäkit käsinojan päälle ja laitto joka ikisen oven lukkoon. Mutta mun mielestä teekkari on helvetin ruma. N, T ja Fentin sekotus. N:ssä en huomannut hirveää eroa vanhaan malliin. Hytissä ainoostaan.
Öö, miksi ne laittaa jätesäkit käsinojien päälle, vaikka AMKit saa ajaa niillä? Ja Nstä ei oo ku protoja liikkellä, niissäkin on samanlainen noukka, ku uusissa T-sarjoissa, mutta pienempi. N -sarjat julkastaan vissiin vasta kesällä.
Elä multa kysy. Tekeepähän niin kuin haluaa.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 19:59
Kirjoittaja MattiI
arska fs11 kirjoitti:
umbe kirjoitti:
Kone kuski kirjoitti:Kuinkaha paljo tommonen maksaa ? Saattaa aika kallis olla.
Jos ny tutult oikein kuulin ni se maksaa yli 100 000€.
Tuommosen varmaa aika harva jannu ostaa, ku nii jumalattoman kallis.
"Maksaa yli 100 000€" :D :D
Pistäs tuohon vielä ainaki 50 000 lisää hintaa. Tosin Activen voi kyl saada jo 120 000€

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 20:23
Kirjoittaja Valmeksi
Voi ny ihen kerran. Hinta riippuu aika kovasti mallista. Varmasti T144,n hinta jää alle 100ke ja T234 hinta on varmasti lähelle 150ke varusteista riippuen tietysti.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 23:03
Kirjoittaja Matias98
Valmeksi kirjoitti:Voi ny ihen kerran. Hinta riippuu aika kovasti mallista. Varmasti T144,n hinta jää alle 100ke ja T234 hinta on varmasti lähelle 150ke varusteista riippuen tietysti.
Jonku t144 hintakaan ei kyllä jää alle saan tonnin, ku ehkä verottomana ja ilman mitään varusteita.. Epäilen että saako siltikään..

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 12.11.2014 23:28
Kirjoittaja Admin
John Deere on kyllä mielenkiintoinen tapaus kun heidän kehiteltävistä malleista ei liiku juurikaan kuvia tai tietoa.

Valtrallehan tämä protoilu oli tietysti jonkunlainen markkinointitemppu selvästikkin.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 13.11.2014 00:06
Kirjoittaja Matias98
Kyllähän tuosta jontikan uudesta ajosilppurista liikku kuvia ja jopa videoita ennen sen julkasua. Traktoreista ei kylläkään puhuta paljoa mitään missään. Sen verran on uusita r jontikoista tietoa että mallimerkinnän vika numero muuttuu vitoseksi ja urea tulee tuon takasinkierrätyksen lisäksi.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 13.11.2014 15:28
Kirjoittaja Valtra655
Ja John Deereltähän tulee ens vuonna se 9RX josta on YouTubessa jo videoitakin siittä.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 13.11.2014 15:48
Kirjoittaja Deereman
Voi saatana minkä tekevät jos jontikkaankin tulee urea. Mutta tuo uusi valtra on kyllä ihan hieno mutta nokka (lähinnä maski) On ihan järkyttävä. Maski tulee liikaa ohjaamoa kohti, ei sen tarviis niin pitkä olla!

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 13.11.2014 16:35
Kirjoittaja Valmeksi
Eihän tossa valtran T4 ole edes varsinaisesti maskia vaan se on konepeltiä koko touhunaan,omasta mielestä ihan hyvän näköinen vaikka alkuun ruma :D

Paljon parempihan tuo urea on kuin joku pakokaasujen takassikierrätys, urean saa tietokoneella pois mutta pakokaasujen kierrätys on paljon isompi rojekti.

Re: Prototyypit ja kehitteillä olevat koneet

Lähetetty: 13.11.2014 16:39
Kirjoittaja MattiI
Tietokoneellahan se EGR:ki poistetaan. Ei ainakaa kovin isolta hommalta vaikuttanu, kun Porin tehotuonti kävi poistamassa sen käytöstä :)