Grafiikka ongelma

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 22 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Valtra_mies
Viestit: 4938
Liittynyt: 24.01.2012 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Grafiikka ongelma

Viesti Kirjoittaja Valtra_mies »

Hei, mulla on Fs:än omilta sivuilta ostettu / ladattu Fs22, ja ennen 1.3 päivitystä grafiikat oli loistavat (kaikki tapissa) mutta nyt 1.3 päivityksen myötä grafiikat muuttuivat huonoksi.. :?

Esim. ruohot on kuin pixelimössöä ja renkaiden kyljistä ei erota edes kokolukemia / valmistajan merkkiä...

On kokeiltu poistaa peli, asentaa uusiksi, ladattu päivitykset yms... aina sama että 1,3 päivityksessä kaikki muuttuu surkeaksi.

:roll:
Kuva
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Grafiikka ongelma

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Pyssyykö asetukset samoina päivityksen asennuksen jälkeen? Kuullostais siltä, että grafiikka-asetukset muuttuis päivityksen asennuksen jälkeen.
Kuva
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Grafiikka ongelma

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Joitain yksittäisiä grafiikka-asetuksia tosiaan muutettiin tässä 1.3 päivityksessä. Ainakin Very Highejä käytettäessä resolution scaling 3D muuttu 100%:sta 200:taan, joka vaikutti suorituskykyyn melko lailla. Voisin kuvitella, että myös muihin grafiikka "pykäliin" on tämän perusteella ehkä mahdollisesti tehty myös jotain muutoksia. Ite tutkin asiaa vertailemalla asetuksia toisella koneella, johon en ollut vielä päivittänyt 1.3:sta. Tuo FS:än omilta sivuilta ostettu peli on varmaan mutkikkaampi vrt. esim Steamiin, jossa voi palauttaa minkä tahansa vanhemman päivityksen ja silläkin tavalla vertailla, mikä on muuttunut. Näistä grafiikoiden huonontumisista on ollu tosi paljon juttua ton päivityksen jälkeen ja koskien nimen omaan noita alempilaatuisia grafiikoita.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Valtra_mies
Viestit: 4938
Liittynyt: 24.01.2012 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Grafiikka ongelma

Viesti Kirjoittaja Valtra_mies »

Ainakin nopealla vilkauksella ei ollut mikään muuttunut asetuksissa, ja siis kaikki on säädetty tappiin joka puolelta niin ennen 1.3 päivitystä kuin jälkeenkin.. :?
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”