Salaojakoneita peliin.

Yleinen keskustelu Farming Simulator 22 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
HPFarming
Viestit: 7
Liittynyt: 22.06.2018 12:14
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Salaojakoneita peliin.

Viesti Kirjoittaja HPFarming »

Olen laittanut kyselyä Farming simulaattorin foorumiin, onko peliin tulossa salaojien tekoon koneita. Kielitaitoni on huono ja olen kääntänyt tekstini googlekääntäjällä enlanniksi. En tiedä johtuuko etten ole saanut vastausta käännöksestä vai jostakin muusta. Onko täällä kenellä muulla ollut toiveessa saada peliin tällainen lisäosa.
HPFarming
Viestit: 7
Liittynyt: 22.06.2018 12:14
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Salaojakoneita peliin.

Viesti Kirjoittaja HPFarming »

Onko oikeasti kiinnostus kyseiseen lisäjuttuun näin vähäistä, että kukaan ei ole edes kommentoinut mitään. Pelissä on kaivureita, joilla ei pysty kaivamaan. Niin eikös tälläinen konekkin olisi helppo toteuttaa peliin.
Hiatane
Viestit: 638
Liittynyt: 02.03.2010 21:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Åbo
Kielet: Finska, svenska och engelska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Åbo

Re: Salaojakoneita peliin.

Viesti Kirjoittaja Hiatane »

Tää on tämmöstä. Itseasiassa kaivinkoneilla pystyy kaivamaan modilla, jonka nimeä en nyt muista. Ja itseasiassa en muista edes että onko se fs22 vai fs19.
Rai rai
aavikon kissa
Viestit: 33
Liittynyt: 28.06.2020 14:20
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi heikosti.
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Etelä-Pohojanmaa

Re: Salaojakoneita peliin.

Viesti Kirjoittaja aavikon kissa »

Hiatane kirjoitti: 02.12.2023 16:59 Tää on tämmöstä. Itseasiassa kaivinkoneilla pystyy kaivamaan modilla, jonka nimeä en nyt muista. Ja itseasiassa en muista edes että onko se fs22 vai fs19.
Terrafarm on modin nimi, tosin kaivureiden kauhat pitää olla terrafarm valmiita jotta pystyy kaivamaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”