Farming Simulator 2022

Yleinen keskustelu Farming Simulator 22 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4101
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Täyttä paskaa koko rahalla, tai sitten mä oon liian vanha taistelemaan asennuksen kanssa. Latasin ja asensin päivityksenkin, siihenkään ei mennyt kuin viis tuntia, kun on hieman hidas yhteys. Edelleen tulee että Giants engine lakkasi toimimasta, kun koittaa avata pelin.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

urakkamies kirjoitti: 06.12.2021 09:02 Täyttä paskaa koko rahalla, tai sitten mä oon liian vanha taistelemaan asennuksen kanssa. Latasin ja asensin päivityksenkin, siihenkään ei mennyt kuin viis tuntia, kun on hieman hidas yhteys. Edelleen tulee että Giants engine lakkasi toimimasta, kun koittaa avata pelin.
Onko Windows 10? Se on kai vaatimuksena, saa kai toimimaan vanhemmillakin, mutta vaatii kuulemani mukaan hiukan pelitiedostojen modaamista.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4101
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Pitäisi olla Windows 10. Niin mä ainakin kuvittelen.

Tässä vielä login sisältö jos se jotain kertoo

GIANTS Engine Runtime 9.0.0 (26336) 64bit (Build Date: Nov 17 2021)
Copyright (c) 2008-2021, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2021, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2022
Main System
CPU: GenuineIntel
Memory: 8131 MB
OS: Windows NT 10.0 64-bit
Physics System
Version: 5.9.5
Thread(s): 2
Audio System
Driver: SoftMixer WASAPI Stereo
Version: 2018.11
Frequency: 44100
Max. active sources: 256
Render System
Driver: Direct 3D 12
Card Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: NVIDIA GeForce GTX 770
Version: 26.21.14.3086 (22.5.2019)
Revision: 161
Hardware Feature Level : 11_0
Windowed Mode : off
V-Sync : on
Allow Tearing : off
Validation Layer : off
Effective Window Size : 1920 x 1080px
Effective Swap Chain Size : 1280 x 720px
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
Juku
Viestit: 206
Liittynyt: 20.04.2020 23:13
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Juku
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Juku »

Niin että sulla on nyt se peli täysin asennettuna? Giantsin foorumeilta voi saada jotain apua tällaisiin ongelmiin ehkä.
Huonoja ediittejä jo vuodesta 2019 lähtien. Discord = Juku#4871
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4101
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Sen jälkeen kun on productkey laitettu ja pitäisi päästä eteenpäin, niin alkaa tinttailemaan. Rajoittaa kovasti ulkomaan foorumeiden käyttöä, kun oma kielitaito rajoittuu täysin suomeen.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4101
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Tällänen löyty ja sillä sain toimimaan. The fix was to replace D3D_D12 with D3D_D11 in the game.xml
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Näköjään päivitys 1.2.0 tullut. changelog

Puita ei näköjään ole listan mukaan korjattu mitenkään.. Lehtipuiden käsittely on kyllä ihan vituillaan collisionien takia. Suosittelen kaikille developer moden laittamista päälle niin F5 näkee collisionit. On kyllä järkyttävät collisionit jo kuusilla ja männyilläkin edelleen.. Ajattelin jo että olisivat saanu viimein korjattua neljänteen peliin jossa puut on, mutta turha toivo. Puukuormat on 50% ilmaa kun kattoo takaa päin.
Kuva
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Mikähän v*** tähänkin peliin tuli.
Kone vaihtui. Latasin pelin steamin kautta uudelle koneelle. Hetken pelasin ja kaikki ok. Näyttö jäätyi mutta pelin äänistä kuuli että esim valot syttyvät kun painoi F. Pakko sammutin pelin. Tämän jälkeen ladatessa savea, vaikka olisi tyhjäkin niin kone ilmoittaa jostain virheestä ja käskee sammuttamaan pelin.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Se on pakko todeta, että en tykkää sitten tippaakaan tästä uuden version eläinpuolesta. Tarkentavana esimerkkinä olen jo kaksi kertaa käyttänyt pelin oman sikalan sekä yhden modi navetan kanssa lähes 15min etsiessä veden juotto trikkeriä ja vasta sitten hoksannut katsoa eläin sivulta, että niin ku ei nämä edes juo vettä sekä sitten tämän modi navetan kanssa ihmettelin kun ei säilörehua voinut kipata syöttö trikkeriin niin katsoinpa sit et aijaa lehmätkään ei nykyään ota ku vain TMR:ää, heinää tai tuore rehua. Mihin on kadonnut vaihtoehto syöttää pelkkää silagea? Nämä on sellaisia muutoksia uudessa versiossa mistä en pidä, koska edellisessä versiossa on ollut itsestäänselvää, että kanoja lukuunottamatta kaikki elikot juo vettä ja silagea on voinut syöttää lehmille niin yhtäkkiä kun ei toimikkaan samalla tavalla niin pistäähän se nyrpemään :roll: .
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Simppa »

RehuriFin kirjoitti: 30.12.2021 10:11 Se on pakko todeta, että en tykkää sitten tippaakaan tästä uuden version eläinpuolesta. Tarkentavana esimerkkinä olen jo kaksi kertaa käyttänyt pelin oman sikalan sekä yhden modi navetan kanssa lähes 15min etsiessä veden juotto trikkeriä ja vasta sitten hoksannut katsoa eläin sivulta, että niin ku ei nämä edes juo vettä sekä sitten tämän modi navetan kanssa ihmettelin kun ei säilörehua voinut kipata syöttö trikkeriin niin katsoinpa sit et aijaa lehmätkään ei nykyään ota ku vain TMR:ää, heinää tai tuore rehua. Mihin on kadonnut vaihtoehto syöttää pelkkää silagea? Nämä on sellaisia muutoksia uudessa versiossa mistä en pidä, koska edellisessä versiossa on ollut itsestäänselvää, että kanoja lukuunottamatta kaikki elikot juo vettä ja silagea on voinut syöttää lehmille niin yhtäkkiä kun ei toimikkaan samalla tavalla niin pistäähän se nyrpemään :roll: .
Rakennuksiin tulee automaattisesti vesi, mutta aitauksiin se pitää itse tuoda. Ihmettelin ite samaa kun sivulla kuitenki luki että tarvii aina vettä. Lehmienpitoa en oo kokeillut että siihen en osaa sanoa vielä mitään.

On muuten varmasti myös bugisin FS.. Tullu tehtyä jo 4 bug reporttia.. :?
Kuva
Avatar
lucosol
Viestit: 536
Liittynyt: 28.06.2015 10:50
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja lucosol »

Valtra655 kirjoitti: 20.12.2021 13:53 Mikähän v*** tähänkin peliin tuli.
Kone vaihtui. Latasin pelin steamin kautta uudelle koneelle. Hetken pelasin ja kaikki ok. Näyttö jäätyi mutta pelin äänistä kuuli että esim valot syttyvät kun painoi F. Pakko sammutin pelin. Tämän jälkeen ladatessa savea, vaikka olisi tyhjäkin niin kone ilmoittaa jostain virheestä ja käskee sammuttamaan pelin.
Itellä menny kanssa peli parin kerran tilttiin, kun täyttänyt mitä tahansa laitetta suursäkeillä ålo suursäkkinostimen avulla, niin peli kaatuu. Muuten nuo nostimet toimii ihan hyvin, mutta kun nostaa säkin vaikka kylvinkoneen päälle peli kaatuu. Voi olla toki tuo vika jo korjattu. Muutenkin noiden pelien suursäkkinostimien koukku sais olla kova, eikä se että pitäis painaa aina q nappia. SavegameBackupilla pitäis päästä kummiskin yksi tallennus taaksepäin tiedostoista, niin pääsee jatkamaan peliä.
Hiatane
Viestit: 638
Liittynyt: 02.03.2010 21:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Åbo
Kielet: Finska, svenska och engelska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Åbo

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Hiatane »

lucosol kirjoitti: 30.12.2021 21:52
Valtra655 kirjoitti: 20.12.2021 13:53 Mikähän v*** tähänkin peliin tuli.
Kone vaihtui. Latasin pelin steamin kautta uudelle koneelle. Hetken pelasin ja kaikki ok. Näyttö jäätyi mutta pelin äänistä kuuli että esim valot syttyvät kun painoi F. Pakko sammutin pelin. Tämän jälkeen ladatessa savea, vaikka olisi tyhjäkin niin kone ilmoittaa jostain virheestä ja käskee sammuttamaan pelin.
Itellä menny kanssa peli parin kerran tilttiin, kun täyttänyt mitä tahansa laitetta suursäkeillä ålo suursäkkinostimen avulla, niin peli kaatuu. Muuten nuo nostimet toimii ihan hyvin, mutta kun nostaa säkin vaikka kylvinkoneen päälle peli kaatuu. Voi olla toki tuo vika jo korjattu. Muutenkin noiden pelien suursäkkinostimien koukku sais olla kova, eikä se että pitäis painaa aina q nappia. SavegameBackupilla pitäis päästä kummiskin yksi tallennus taaksepäin tiedostoista, niin pääsee jatkamaan peliä.
Korjattiin ekassa pätsissä, nyt toimii. Olettaen tietenki, et olet päivittäny pelin.
Rai rai
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Mikähän tähän nyt tuli... Lopetti toimimasta DirectX12:lla, mutta kun vaihtaa DirectX11 niin peli käynnistyy, mutta tuntuu lagittavan vietävästi.. Ilmeisesti sama kun urakkamiehellä ylempänä, mutta mulla toimi alunperin mainiosti. Varmaan joku 70h ehkä pelattuna ja aloitti yhtäkkiä.
lucosol kirjoitti: 30.12.2021 21:52 Muutenkin noiden pelien suursäkkinostimien koukku sais olla kova, eikä se että pitäis painaa aina q nappia.
Mulla on tällänen itelle tehtynä kun 1.1.1.0 versiossa hajotti saven kokonaan. Tein nyt sen tuplasäkkinostimenkin, mutta keskeytyi testailut kun peli lopetti toimintansa.. Laitan jakoon kun saan pelin toimimaan ja testailtua tarpeeksi..
Kuva
Avatar
Juku
Viestit: 206
Liittynyt: 20.04.2020 23:13
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Juku
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Juku »

semmosta
Huonoja ediittejä jo vuodesta 2019 lähtien. Discord = Juku#4871
aavikon kissa
Viestit: 33
Liittynyt: 28.06.2020 14:20
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi heikosti.
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Etelä-Pohojanmaa

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja aavikon kissa »

se olis kiva jos nuo modit joskus bännäis nuo mysteerilinkkailijat
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4101
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

aavikon kissa kirjoitti: 09.02.2022 15:37 se olis kiva jos nuo modit joskus bännäis nuo mysteerilinkkailijat
Aina kun tulee vastaan. Niitä tulee uusia jatkuvasti. Helpottaisi, jos ilmiantaisitte niitä sitä mukaa kun huomaatte, kun ei varmaan kaikkia aiheita tule kaikkien selattua.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Ruotsi DLC tulossa 15.marraskuuta. Atk2 Sisältää mapin, yli 40 konetta.
Kuva

https://youtu.be/mlpkhBKyZmw
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Joo, tuo vaikuttaa ekalta DLC:ltä joka saattaa olla rahan arvoinen. Mappi uusine puineen näyttää ihan hyvältä, samaten tuo vanha Volvo BM houkuttaa.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Traktorimies_ kirjoitti: 24.08.2022 14:18 Joo, tuo vaikuttaa ekalta DLC:ltä joka saattaa olla rahan arvoinen. Mappi uusine puineen näyttää ihan hyvältä, samaten tuo vanha Volvo BM houkuttaa.
Kyllä. Taisin ostaa joskus kesäkuussa jo ennakkoon kun alennuksella myivät. :yhteistyö:
Avatar
Teemu
Viestit: 3473
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Tulisipa PS4 yhteensopivaksi myös :P
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Ensikuussa pääsee mm näitä käyttämään.
Kuva
Kuva
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Tuplapostia mutta huomasin että myös kiviä pystyy porailemaan ja niistä saa syntymään mursketta uudessa lisäosassa.
Kuva
Kuva
Muskeli_
Viestit: 1336
Liittynyt: 16.04.2009 14:49
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Muskeli_ »

Varmaan pakko ostaa tuon 200h highliftin takia, ku työkseni ite ajan 180H tavallisella aisastolla tukkikentällä! 😂 Vaikuttaa kyllä hyvältä tuo platinum edition.
AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
Hiatane
Viestit: 638
Liittynyt: 02.03.2010 21:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Åbo
Kielet: Finska, svenska och engelska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Åbo

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Hiatane »

Muskeli_ kirjoitti: 15.10.2022 10:32 Varmaan pakko ostaa tuon 200h highliftin takia, ku työkseni ite ajan 180H tavallisella aisastolla tukkikentällä! 😂 Vaikuttaa kyllä hyvältä tuo platinum edition.
Pelaamatta paskaa niinku aikasemmatki. On lähes kaikki lisärit tähän mennessä melkeen kaikista FS-versioista ja voi jeesus mihin oon rahani hukannu :D Viinakin ois ollu paree vaihtoehto. Helvetin kalleita modeja.
Rai rai
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Atk2 Risutec taimienistuttaja ja Ec Volvo. :kippis:
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”