Lääväkorpi

Avatar
Jussi FIN
Viestit: 266
Liittynyt: 19.01.2013 11:11
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomea ja Englantia
Multiplayer tunnuksesi?: Auriol90
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Itä rajalla

Lääväkorpi

Viesti Kirjoittaja Jussi FIN »

Tästä tälläne vähä keskeneräne mappi jakoon. Mappi on kyllä pelattavassa kunnossa, ehkä. Niiku tää on visuaalisesti vähän kesken. Eläimiä ei löydy joten eläintilallisten pittää käyttää valmiita placeable tiloja.
Mapista löytyy ostettavat maa-alueet metsää ja peltoa, viljan, villan, puun ja hakkeen myynti löytyy, polttoainetta voi ostaa, 3 tilaa, pieniä ja isoja peltoja, puun myynnin vieressä on puuton alue heinällä jonka voi kyntää pelloks tai laittaa lehmä/lammas/sika/hevostila pystyy.
Ei nyt ehkä ihan paras mut niiku sanoin keskeneräinen. Alotin tän melkee vuos sitte ja ny sain pelattavaan kuntoo, näitä Suomi mappeja ei nii hirveesti oo tähä peliversioo jaossa nii kait täst jollekkii on iloa (jos ite oisin tehny valmiiks nii ois saanu ootella varmaa sen toisenkii vuoden, tai kaks). Saapi jatkaa loppuu jos kellää riittää motivaatiota kunhan hoitaa sitte creditit kuntoo

Siel on kyl puita joka paikas, kuvissa loppuu piirtoetäisyys keske.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
 Lataa tästä...
Itte oon tän väsänny
Objektit mitä täs on nii ne on imuroitu muista mapeista ajan saatossa ilmotelkaa nii lisätää
Kuva
Epäonnistumisen riski on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta. :mrgreen:
espe76
Viestit: 88
Liittynyt: 06.09.2012 10:36
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: lohtaja

Re: Lääväkorpi

Viesti Kirjoittaja espe76 »

Toimiikos season?
Avatar
Jussi FIN
Viestit: 266
Liittynyt: 19.01.2013 11:11
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomea ja Englantia
Multiplayer tunnuksesi?: Auriol90
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Itä rajalla

Re: Lääväkorpi

Viesti Kirjoittaja Jussi FIN »

espe76 kirjoitti: 09.09.2021 22:17 Toimiikos season?
Seasons? onks se jotai syötävää.
Juu eli ei toimi
Kuva
Epäonnistumisen riski on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta. :mrgreen:
Leevi2
Viestit: 5
Liittynyt: 01.09.2021 20:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: Lääväkorpi

Viesti Kirjoittaja Leevi2 »

Pitääpi teistailla!
pyry123
Viestit: 134
Liittynyt: 05.05.2016 22:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Pattijoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Ville
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Raahe

Re: Lääväkorpi

Viesti Kirjoittaja pyry123 »

espe76 kirjoitti: 09.09.2021 22:17 Toimiikos season?
Kyllähän tuo tuntuu ihan normaalisti pelittävän.
Vaikka olisikin kolmisenkymmentä astetta pakkasta, ota pihasta Valmetti, ei nopein, mutta perille pääsy taattu

#MakeLsFinGreatAgain
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Lääväkorpi

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Ihaan komia mappi ja piti nyt oikeen testiinkin laittaa, kun piti itse testata toimiiko se seasons kun toinen sanoo, että toimii ja toinen, että ei toimi. Hyvinhän tuo juu tuntuu toimivan seasoni tässä mapissa, mutta vakio mapin layereilla oletettavasti, että ei varmaankaan oo lumi layereita tehty tähän mappiin. Tosiaan ei siinä, hieno kartta eikä oikeastaan oo muuta kommentoitavaa tai kritisoitavaa, kuin se, että niille placeable navetoille yms sais olla joka tilalla tilaa, jos meinasi placeableilla sen elukka tilan tehä, kun nyt ei taho oikeen mihinkään saaha navettaa laitettua kun on puuta ja hallia joka pihapiiri täynnä.

Siinä minun ajatukseni mapista, ei muutakun lisää tämmösiä sitten uuteen versioon :) !

Edit: Semmosen huomion keksin vielä tästä kartasta sanoa, että placeableja laittaessa ilmenee ihan outoa terrain editingiä ku vaikka kuinka olisi placeable objekti maantasossa niin luo vaihtelevan korkuisen mäen/nousun siihen ja viereen ku laitat toisen objektin samalle maan tasolle niin se kumpare vaan kasvaa kasvuaan. Meni eka testisave tämän ongelman päiten pilalle eikä tosiaan missään muussa mapissa ilmene. Ymmärrän, että mappi on keskeneräinen, mutta aattelin mahdollista päivitystä tai bugikorjausta varten ilmottaa :) .
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maatalous”