Multiplayerissä ongelmia

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 19 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
volle94
Viestit: 1
Liittynyt: 19.02.2021 12:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Multiplayerissä ongelmia

Viesti Kirjoittaja volle94 »

Tervehdys, FS19 multiplayeriä olen pelaillu 2 kaverin kanssa, alussa toimi hyvin mutta nytkun on modeja otettu mukaan ja farmi kasvanu muutenkin niin toinen kavereista ei meinaa millään päästä peliin, me siis käytetään Hamachia jossa ongelmana on että toisella kaverilla on Suora tunneli (käyttää modeemia) mikä kuuluukin olla ja hän pääsee peliin mutta toisella on Välitetty tunneli ja hän ei pääse peliin, voisko sellanen olla ongelmana siinä että kun hän jakaa netin kännykästään niin sen takia hamachi näyttää Välitettyä tunnelia? mikä siihen voisi olla ratkaisu että hänkin saisi Suoran tunnelin hamachiin, vaihtamalla liittymää? hankkimalla modeemin?


Ite hostaan ja netti on jotain 100megaa, en oo varma kavereiden netistä mutta 20-50megaa voisi olla
Onko hamachi yleisin mitä käytetään vai löytyykö muita samanlaisia ilmaisia ohjelmia?
thehuoleton
Viestit: 233
Liittynyt: 31.07.2016 14:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Kajaani
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kajaani

Re: Multiplayerissä ongelmia

Viesti Kirjoittaja thehuoleton »

Minäkin käytän kyllä hamachia ja oon yleesä puhelimesta yhistänyt usb kaapelilla netin tietokoneeseen ja kyllä mulla on tähän asti toiminut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”