Sovellukset kuten GE ja Blender ei toimi

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 19 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Valmettimi3s
Viestit: 91
Liittynyt: 04.11.2017 16:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Sovellukset kuten GE ja Blender ei toimi

Viesti Kirjoittaja Valmettimi3s »

Moro. Eli nyt olis hyvät neuvot tarpeen. Mulla siis tietokoneelle tapahtu jotain, kun se oli muutaman päivän sammuksissa. Koitin siis sen muutaman päivän jälkeen avata konetta mutta tulikin vaan sininen näyttö ja tekstejä, joissa sanottiin että tietokonetta ei voitu avata. Siinä sitten ei mikään muu auttanut kun koneen resettaus, se oli siis ainoo vaihtoehto mitä kone tarjos. Siinä sai kuitenki valita että henkilökohtaset tiedostot ei poistu, kuten ladatus tiedostot. Sen jälkeen oon koneeseen ladannu takasin uusimmat päivitykset ja asennellu sovellukset takasin. Nyt kuitenkin ongelmana on se että jotkut sovellukset (kuten Giants editor ja Blender) ei suostu millään aukeen, Blenderissä tulee pelkkä valkonen näyttö eikä siitä mee mihinkään. Ja Giantsissa ku avaa vaikka jonkun modin i3d tiedston, niin keskellä se kohta missä sen koneen pitäis näkyä niin se koko alue on valkonen. Ja oon nyt moneen kertaan lataillu eri versioita Giantsista kuten 8.1.0, 8.2.0.

Ja ennen tätä hommaa kaikki sovellukset on toiminu moitteetta. Eli onko jollain tietoo mitä kannattais koittaa tehä? :?

Tossa siis vielä kuva Giantsista
Kuva
KuvaKuva
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Sovellukset kuten GE ja Blender ei toimi

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Koneessa liika vähän potkua.
Kuva
Valmettimi3s
Viestit: 91
Liittynyt: 04.11.2017 16:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Sovellukset kuten GE ja Blender ei toimi

Viesti Kirjoittaja Valmettimi3s »

Lapinpoika_ kirjoitti:Koneessa liika vähän potkua.
Mihin se potku on mahtanu kadota ku ennen ei oo ollu mitään ongelmia näitten kans.. :D
KuvaKuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”