G29 ja PS4Pro

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 19 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Lautapihti
Viestit: 11
Liittynyt: 17.09.2018 14:52
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

G29 ja PS4Pro

Viesti Kirjoittaja Lautapihti »

Avataanpa tästä aihe kun Suomessa ei tunnu olevan yhtäkään peliliikettä tai ns asiantuntijaa joka tietää mitään Farming simulaattoreista. Itse pennkonut aihetta tuubista ym. jo pitkään, eli VOIKO Logitechin G29 ratilla pelata FS19 PS4prolla? Toimiiko ratti + voiko käyttää samaan aikaan Padia eli Dualshock ohjainta koska Saitekin apupaneeliahan ei saa Pleikalle toimimaan... ainakaan hyvin. Joku on toki tätäkin kokeillut, toimii kai jotenkin.

Kenelläkään täällä parempaa tietoa saatikka oikein omaa kokemusta ratista ja pleikasta?

Otan kiitollisena vastaan kaiken tiedon ;)
thehuoleton
Viestit: 233
Liittynyt: 31.07.2016 14:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Kajaani
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kajaani

Re: G29 ja PS4Pro

Viesti Kirjoittaja thehuoleton »

Mulla normi pleikka ja pleikan oma ratti ni toimii ratti joo mutta jos yrittää käyttää ohjainta ni pitää kirjautua uusiks tai siis painaa siitä omasta acosta. Eli aika surkee omasta mielestä ainaki.
Lautapihti
Viestit: 11
Liittynyt: 17.09.2018 14:52
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: G29 ja PS4Pro

Viesti Kirjoittaja Lautapihti »

thehuoleton kirjoitti:Mulla normi pleikka ja pleikan oma ratti ni toimii ratti joo mutta jos yrittää käyttää ohjainta ni pitää kirjautua uusiks tai siis painaa siitä omasta acosta. Eli aika surkee omasta mielestä ainaki.
Tarkotat, että joutuu pitämään ohjaimen päällä samaan aikaan painamalla PS-näppäintä?
thehuoleton
Viestit: 233
Liittynyt: 31.07.2016 14:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Kajaani
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kajaani

Re: G29 ja PS4Pro

Viesti Kirjoittaja thehuoleton »

Joo ja kun laitat ohjaimen päälle ni sit ku vaihat taas rattiin ni pitää laittaa se taas päälle ja näi edellee
Lautapihti
Viestit: 11
Liittynyt: 17.09.2018 14:52
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: G29 ja PS4Pro

Viesti Kirjoittaja Lautapihti »

OK, kiitti kun vastailit. Jostain kyllä sain tiedon, että molempia pystyy ongelmitta käyttämään yhtä aikaa. Onkohan tässäkin merkitystä ratin merkillä? Mulla siis PS4Pro...
thehuoleton
Viestit: 233
Liittynyt: 31.07.2016 14:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Kajaani
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kajaani

Re: G29 ja PS4Pro

Viesti Kirjoittaja thehuoleton »

Voi olla kun tämä mun ratti on niiku käytännössä ohjain
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”