joykkari kanssa ongelma

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 19 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Mr.ozzi
Viestit: 10
Liittynyt: 01.02.2018 21:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Mr.ozzi »

logitech extreme 3d onko kellään muulla ongelmia kyseisen ohjaimen kanssa ?? mulla resetoi asetuksia koko ajan vaikka määrittää uudelleen
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Mr.ozzi kirjoitti:logitech extreme 3d onko kellään muulla ongelmia kyseisen ohjaimen kanssa ?? mulla resetoi asetuksia koko ajan vaikka määrittää uudelleen
Kerran käyny sama, mut nyt kyllä ei oo tehny niin... kannattaa tehdä niin että kun näppäimet asetettu niin ota inputbinding.xml talteen kun ne on tallennettu että ei tarvitse aina tehdä uusiksi.
Kuva
Mr.ozzi
Viestit: 10
Liittynyt: 01.02.2018 21:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Mr.ozzi »

juuh mutta siis menee peli jotenkin sekasin siitä ohjaimesta alkaa kaikki valikko txt vilkkuu oudosti ja myöskin pelin aikana menee komemmot uusiks vaikka kaikki olisin pyyhkinyt pois alkaa sama homma uusiks ihan kun ei tahtois kunolla tunnistaa ohjainta siis siinä likee logitegh extreme pro
. oon asentanut pelin uudelleen ja tehnyt vaikka mitä mulla on vanhempi logitech toisena ohjaimena ei mitään ongelmaa siinä veikkaan kyl että on samat viat ku fs17 alku aikoina
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Mr.ozzi kirjoitti:juuh mutta siis menee peli jotenkin sekasin siitä ohjaimesta alkaa kaikki valikko txt vilkkuu oudosti ja myöskin pelin aikana menee komemmot uusiks vaikka kaikki olisin pyyhkinyt pois alkaa sama homma uusiks ihan kun ei tahtois kunolla tunnistaa ohjainta siis siinä likee logitegh extreme pro
. oon asentanut pelin uudelleen ja tehnyt vaikka mitä mulla on vanhempi logitech toisena ohjaimena ei mitään ongelmaa siinä veikkaan kyl että on samat viat ku fs17 alku aikoina
Onko 1.1 patch asennettu? Ootko poistanut kaikki bindingit siltä?
Kuva
Mr.ozzi
Viestit: 10
Liittynyt: 01.02.2018 21:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Mr.ozzi »

siis meinaatko päivitys pakettia?? tuli automattisesti steamin kautta on peli
Mr.ozzi
Viestit: 10
Liittynyt: 01.02.2018 21:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Mr.ozzi »

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> tommonen olis
Viimeksi muokannut Mr.ozzi, 20.11.2018 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mr.ozzi
Viestit: 10
Liittynyt: 01.02.2018 21:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Mr.ozzi »

löysin sen pitääkö koko homma heittää poies
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Simppa »

?? Inputbindingiin on tallennettu ne näppäimet. Jos sitä ei ole se generoi uuden vakio-asetuksilla. Mee pelin asetuksiin, sieltä mistä voi muuttaa näppäimiä mene gamepad-osioon ja poista kaikki siitä joystickistä.
Kuva
Mr.ozzi
Viestit: 10
Liittynyt: 01.02.2018 21:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Mr.ozzi »

siis kun mulla on kytketty toi extreme pro kaikki klikattavat txt alkaa välkkyä heti ku liikutan hiirtä muuttuu normaaliksi vaikka muuttaisin miten niitä se ei talenna niitä muutaku toiselle ohjaimelle ingnooraa ton exrtemen. siis oon muokannut ennen peliä poistanut kaiken avaan mapin niin asetuksen meneet takas itsesään kaikki alusta jotenkin veikkaan että ei nyt vaan tue jollain lailla tota ohjainta.
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Mullakin vilkkuu ne kaikki tekstit, laita se kaasuvipu mikälie onkaan niin joystickin etupuolella keskiasentoon, silloin mulla lopetti.
Kuva
Avatar
Mr_Mazzony
Viestit: 587
Liittynyt: 06.06.2017 15:36
Kielet: Suomi, English, norja wc-ankan kanssa.
Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Mazzony
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Mr_Mazzony »

Monella Steam käyttäjällä bugaa peli (FS19) ohjaimien kanssa. Vilkkuvat napit saa poistettuu vaihtamalla "Help Buttons" (sinneppäin) asetus autosta keyboardiin tai padiin.

!
Käy vilkasemassa menneet Streamit Youtubesta. Ja miks ei menossaolevia kans.
https://www.youtube.com/channel/UCs0Gc6 ... O0OBB_2FgA
Discord Serveri täällä:
https://discord.gg/MKezE5YWBR
Mr.ozzi
Viestit: 10
Liittynyt: 01.02.2018 21:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: joykkari kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja Mr.ozzi »

joo niin saa mutta heti kun otan ohjaimen irti ongelma lakkaa toinen joykkari wingman mikä on 2-4v vanha toimii ihan hyvin oon tässä lukenut että on vaikeuksia porukalla. stemissä käy keskustelu paljon noitte ratti ym ongelmien kanssa. joo sain ne vilkkuvat napit poistettua mutta ei se oikein näköjään muuta tilanetta tai no siis sen verran että ei välky mutta ohjemointi ei skulaa ei tuu + ekä -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”