Halilan Tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme!
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Futariplays
Viestit: 4
Liittynyt: 09.11.2020 11:23
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Halilan Tila

Viesti Kirjoittaja Futariplays »

Tervetuloa Halilan tilan farmiblogiin! Halilan tila on perustettu vuonna 1706 ja tilalla viljelyksiä vieläkin. Tila on pieni mutta sillä pystyy elättämään yhden ihmisen. Tilan pitäjä eli minä, Juha Halila olen 29 vuotias. Minulla on myös pikkuveli, Kalle Halila joka on 27 vuotias. Pääasiassa hoidan tilaa itse mutta välillä isäni auttaa. Tila omistaa n. 31ha peltoa ja 13ha heinää. Lehmiä tilalla on 16.


Valmet 505: Kyseinen traktori on täysin vakio vuodelta 1991. Traktori tuli tilalle vuonna 96. Traktorista löytyy 65hp.
Kuva


Massey Ferguson 165: Traktori on vuotelta 76 ja tuli tilalle 84. Traktori vaihdettiin 880 david browniin. Massikasta löytyy 58hp.
Kuva


New holland 6640: Traktoi vuodelta 97 ja tuli tilalle 2021 vuoden alussa. Nyykkärissä tehoa löytyy 85hp.
Kuva


Ruiskuna löytyy tilavuudeltaan 600 litranen ja leveydeltän 15 metrinen.
Kuva


Siinä on pienempänä kylvinkoneena amazone D1, Leveys 2,1m. Toisena kylvinkoneena Isaria 6000/S, Leveys 3m. Sitten äes, en löytänyt muuta tietoa kuin että leveys 3m. Kyntö aurat, Alper Pulluk 4 siipinen, leveys 2,5m. Myös apulannan levitin josta en löytänyt tietoa.
Kuva


Kärryinä löytyy Tuhti T9, Lautasmuokkari Ransomes hr31 -86, leveys 2,7m ja paalikärryt mcintosh.
Kuva


Puimuri Bizon tx32, puintileveys 4,2m. Paalain Gallignani 5690 S3
Kuva


Niittokoneesta en löytänyt tietoa.
Kuva
Viimeksi muokannut Futariplays, 20.07.2021 10:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Futariplays
Viestit: 4
Liittynyt: 09.11.2020 11:23
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Halilan Tila

Viesti Kirjoittaja Futariplays »

Voisiko joku kertoa miten saan liitettyä kuvan kun valittaa olevan liian iso? Ja kun saan sen niin sanoo tämän: Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan.
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Halilan Tila

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Uploodaa kuva(t) esim. tonne https://www.pic-upload.de/ ja kopioi kuvan linkki. Sivu näyttää kuvasi thumbnailin ja läjän linkkejä kuvallesi. Kopioi näistä toiseksi alin. Sitte täälä ku kirjotat viestiä valittet viestikentän yläreunasta kuvan liitämis nappulan ja liität sen linkin tohon [img] juttujen väliin. Tälläin muistaakseni.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Futariplays
Viestit: 4
Liittynyt: 09.11.2020 11:23
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Halilan Tila

Viesti Kirjoittaja Futariplays »

John Deere 2650 kirjoitti: 20.07.2021 00:06 Uploodaa kuva(t) esim. tonne https://www.pic-upload.de/ ja kopioi kuvan linkki. Sivu näyttää kuvasi thumbnailin ja läjän linkkejä kuvallesi. Kopioi näistä toiseksi alin. Sitte täälä ku kirjotat viestiä valittet viestikentän yläreunasta kuvan liitämis nappulan ja liität sen linkin tohon [img] juttujen väliin. Tälläin muistaakseni.
Suuret kiitokset!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”