Mielipiteitä koneen ostamisesta?

Yleinen keskustelu Farming Simulator 19 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Valmettimi3s
Viestit: 91
Liittynyt: 04.11.2017 16:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Mielipiteitä koneen ostamisesta?

Viesti Kirjoittaja Valmettimi3s »

Moro. Eli on pitkän aikaa ollut mielessä uuden koneen hankinta. Eilen sen sitten tilasin, olis tietysti voinut olla järkevämpi ensin kysyä täältä enemmän tietäviltä, että onko tuo pätevä fs sekä mahdollisesti muiden pelien pelaamiseen ja jonkin asteiseen modien editointiin. :D Mutta kuitenkin kertokaa nyt oliko hyvä ostos vai vikatikki..

Eli tommonen tuli tilattua.
https://www.gigantti.fi/product/gaming/ ... kannettava

Näyttis pitäis kai olla ihan pätevä, prossukin kai riittävä ainakin fs pelaamiseen ja RAM 16gt kai myöskin ihan riittävä. Siinä kai kolme tärkeintä.

Mielipiteitä?
KuvaKuva
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mielipiteitä koneen ostamisesta?

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Mulla on nyt pari vuotta ollu 17 tuuman kannettava Omen, ihan hyvin toiminu, joskaan se ei oo mikään suorituskyky ihme ole ja tuo on kyllä muutenkin parempi, joten fs ainakin pyörii hyvin. Seuraavalla kerralla ostan kyllä pöytäkoneen, että saa tarvittaessa päivitettyä helpommin ilman uuden koko koneen ostoa. Mulla on Omenissa I7-7700 ja näyttiksenä gtx 1050 ja esim GTA V pyörii High grafiikoilla tarpeeks hyvin.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Valmettimi3s
Viestit: 91
Liittynyt: 04.11.2017 16:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Mielipiteitä koneen ostamisesta?

Viesti Kirjoittaja Valmettimi3s »

Traktorimies_ kirjoitti:Mulla on nyt pari vuotta ollu 17 tuuman kannettava Omen, ihan hyvin toiminu, joskaan se ei oo mikään suorituskyky ihme ole ja tuo on kyllä muutenkin parempi, joten fs ainakin pyörii hyvin. Seuraavalla kerralla ostan kyllä pöytäkoneen, että saa tarvittaessa päivitettyä helpommin ilman uuden koko koneen ostoa. Mulla on Omenissa I7-7700 ja näyttiksenä gtx 1050 ja esim GTA V pyörii High grafiikoilla tarpeeks hyvin.
Okei, kyllä toi nyt ainakin iso upgrade on vanhaan koneeseen jossa on siis joku nVidia Quadro 2000 näyttis, joka on kyllä erittäin heikko.. Sillä sai fs pelata low grafiikoilla ja silti pätkii. :D
KuvaKuva
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mielipiteitä koneen ostamisesta?

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Valmettimi3s kirjoitti:
Traktorimies_ kirjoitti:Mulla on nyt pari vuotta ollu 17 tuuman kannettava Omen, ihan hyvin toiminu, joskaan se ei oo mikään suorituskyky ihme ole ja tuo on kyllä muutenkin parempi, joten fs ainakin pyörii hyvin. Seuraavalla kerralla ostan kyllä pöytäkoneen, että saa tarvittaessa päivitettyä helpommin ilman uuden koko koneen ostoa. Mulla on Omenissa I7-7700 ja näyttiksenä gtx 1050 ja esim GTA V pyörii High grafiikoilla tarpeeks hyvin.
Okei, kyllä toi nyt ainakin iso upgrade on vanhaan koneeseen jossa on siis joku nVidia Quadro 2000 näyttis, joka on kyllä erittäin heikko.. Sillä sai fs pelata low grafiikoilla ja silti pätkii. :D
Juu, kyllä tuo tolla hinnalla hyvä ostos oli. Pöytäkone olis vaan monessa suhteessa järkevämpi, vaan eipä sitä tullut itsekään ajateltua, kun tämän nykysen läppärin menin ostamaan.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Valmettimi3s
Viestit: 91
Liittynyt: 04.11.2017 16:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Mielipiteitä koneen ostamisesta?

Viesti Kirjoittaja Valmettimi3s »

Traktorimies_ kirjoitti:
Valmettimi3s kirjoitti:
Traktorimies_ kirjoitti:Mulla on nyt pari vuotta ollu 17 tuuman kannettava Omen, ihan hyvin toiminu, joskaan se ei oo mikään suorituskyky ihme ole ja tuo on kyllä muutenkin parempi, joten fs ainakin pyörii hyvin. Seuraavalla kerralla ostan kyllä pöytäkoneen, että saa tarvittaessa päivitettyä helpommin ilman uuden koko koneen ostoa. Mulla on Omenissa I7-7700 ja näyttiksenä gtx 1050 ja esim GTA V pyörii High grafiikoilla tarpeeks hyvin.
Okei, kyllä toi nyt ainakin iso upgrade on vanhaan koneeseen jossa on siis joku nVidia Quadro 2000 näyttis, joka on kyllä erittäin heikko.. Sillä sai fs pelata low grafiikoilla ja silti pätkii. :D
Juu, kyllä tuo tolla hinnalla hyvä ostos oli. Pöytäkone olis vaan monessa suhteessa järkevämpi, vaan eipä sitä tullut itsekään ajateltua, kun tämän nykysen läppärin menin ostamaan.
Joo, olis varmaan monessa suhteessa järkevämpi mutta itsekin jonkun verran reissaan ja monta kertaa kone tulee otettua mukaan, niin läppäri siinä mielessä oli mulle ykkös vaihtoehto.
KuvaKuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”