Farming Simulator 19

Yleinen keskustelu Farming Simulator 19 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Mr_Mazzony kirjoitti:Kivasti kyllä Valtran linjasto esillä. vihdoinkin pikku valluki mukana (A-Sarja).
Joo. Vielä kun olisivat viitsineet laittaa ne kaikki 3 runkokokoa ja kaikki moottorit eikä vaan tuota keskimmäistä kokoa. Kahvi22 No menee se noinkin. Tosin Massikalta voisi vielä tulla joku noista pikkumallisarjoista. (Nuo pikku verkut ja aakkoset perustuu samaan tekniikkaan)
MaPa kirjoitti:Mukavaa että vähän vanhempaa kalustoa myös. Tosin Fiiatti olis saanu olla joku 100-90 110-90 vastaava.
Ja nuo vanhojen koneiden hinnat sais kyllä olla pienemmät. Heihei Ei ne nykypäivänä oikeassakaan elämässä enää noin kalliita ole. No niitä saa editoitua sitte. :D
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Mielenkiintosta kalustoa tulossa, mutta taidan kyllä silti jättää ostamatta.
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Kyllähän tuo ihan hienolta vaikuttaa ja koneet on entistä enempi eurooppaan sopivia, mutta siitä huolimatta itsellä jää ainakin näin alkuun ostamatta ku ei riitä motivaatio noissa alotusmapeissa pelata. Sitten, kun/jos ylipäätään kukaan enää jaksaa väsätä suomimappeja tähän niin sitten vasta harkitsen ostoa, mutta ennen ekoja kunnollisia suomikarttoja saa minun puolesta peli jäähä hyllyyn. Niin vähän merkittäviä uudistuksia tässäkään versiossa, että ei oo mun mielestä wörtti ostaa ennen ekojen modien julkasua.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Lautapihti
Viestit: 11
Liittynyt: 17.09.2018 14:52
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Lautapihti »

Vielä kuukausi kärvistellä ja sit pääsee pelin kimppuun. tuo Jenkkimappi vaikuttaa hyvältä, toivottavasti on riittävästi isoja peltoja. Toki niitähän onneksi FS voi aina itse tehdä lisää, toisin kuin Pure Farmingissa. Mut anywho, todella pirteeltä vaikuttaa uusi peli, Jontikka ja uudistukset. >Ihan oikeestiko joku täällä vielä kehuskelee tyytyvänsä FS13??? :D Ite pitkästä aikaa pelasin FS15 ja sekin oli aika shokki pitkästä aikaa. Modit juu on iso osa FS-pelejä, mutta kyllä sisältöä ja merkkejä tulee jo paljon alkuvaiheessa. En voi käsittää, että jengi edelleen valittaa mitä pelistä puuttuu vaikka siinä ihan kirkkaasti eniten juttuja jo on! Verratkaa nyt vaikka noihin "kilpailijoihin"
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Lautapihti kirjoitti:Vielä kuukausi kärvistellä ja sit pääsee pelin kimppuun. tuo Jenkkimappi vaikuttaa hyvältä, toivottavasti on riittävästi isoja peltoja. Toki niitähän onneksi FS voi aina itse tehdä lisää, toisin kuin Pure Farmingissa. Mut anywho, todella pirteeltä vaikuttaa uusi peli, Jontikka ja uudistukset. >Ihan oikeestiko joku täällä vielä kehuskelee tyytyvänsä FS13??? :D Ite pitkästä aikaa pelasin FS15 ja sekin oli aika shokki pitkästä aikaa. Modit juu on iso osa FS-pelejä, mutta kyllä sisältöä ja merkkejä tulee jo paljon alkuvaiheessa. En voi käsittää, että jengi edelleen valittaa mitä pelistä puuttuu vaikka siinä ihan kirkkaasti eniten juttuja jo on! Verratkaa nyt vaikka noihin "kilpailijoihin"
No joo sinänsä, mutta tuleeko siinä sen pelin hinnasta uudistusta onkin jo eri homma. Itelle kun modit on se tärkein juttu, ei niinkään toiminnot ja grafiikat niin kyllä vieläkin fs13, 15 höllii edelleen. Kunnon "kilpailijoita" tällehän ei edes vielä ole juurikin noitten modien ansiosta.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Ite tykkään fs15 ehkäpä eniten koska siihen vielä saa hyviä suomalaisia modeja ja mappeja, ja samalla siihen on modien muokkaus esim renkaiden vaihto helppoa koska ei tartte alkaa niiden configurointien kanssa sekaamaan. Ominaisuuksiltaan fs17 tietenki on parempi.
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Advance173 kirjoitti:Ite tykkään fs15 ehkäpä eniten koska siihen vielä saa hyviä suomalaisia modeja ja mappeja, ja samalla siihen on modien muokkaus esim renkaiden vaihto helppoa koska ei tartte alkaa niiden configurointien kanssa sekaamaan. Ominaisuuksiltaan fs17 tietenki on parempi.
Hyviä?
Kuva
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

San_anttu kirjoitti:Hyviä?
Kuva
Kyllä, hyviä.
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Ketsupilla ei ole tehty yhtäkään hyvää modia tähän peliin. Piste.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

San_anttu kirjoitti:Ketsupilla ei ole tehty yhtäkään hyvää modia tähän peliin. Piste.
Uskallan olla eri mieltä. Tai en sinusta tiijä, mutta farmarin modit on kyllä hyviä.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Ainakin urakkamiehen jaossa ja ei jaossa olevat modit on hienoja ja varmasti myös pelattavia.
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Avatar
lucosol
Viestit: 536
Liittynyt: 28.06.2015 10:50
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja lucosol »

Lautapihti kirjoitti:Vielä kuukausi kärvistellä ja sit pääsee pelin kimppuun. tuo Jenkkimappi vaikuttaa hyvältä, toivottavasti on riittävästi isoja peltoja. Toki niitähän onneksi FS voi aina itse tehdä lisää, toisin kuin Pure Farmingissa. Mut anywho, todella pirteeltä vaikuttaa uusi peli, Jontikka ja uudistukset. >Ihan oikeestiko joku täällä vielä kehuskelee tyytyvänsä FS13??? :D Ite pitkästä aikaa pelasin FS15 ja sekin oli aika shokki pitkästä aikaa. Modit juu on iso osa FS-pelejä, mutta kyllä sisältöä ja merkkejä tulee jo paljon alkuvaiheessa. En voi käsittää, että jengi edelleen valittaa mitä pelistä puuttuu vaikka siinä ihan kirkkaasti eniten juttuja jo on! Verratkaa nyt vaikka noihin "kilpailijoihin"
Kyllä ite ainaski pelaan viel 13.
Ja ei noi skp modellit nyt niin kamalia ole, tietty jokasella omat mielipiteet. Tuo 7250 herätti kyllä vähän mielenkiintoa. :?
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

San_anttu kirjoitti:Ketsupilla ei ole tehty yhtäkään hyvää modia tähän peliin. Piste.
Mua alkaa oikeasti ottamaan päähä se kun valitat kaikesta...
Jos joku haluaa tehdä / opetella Sketchupi:lla se on ihan fine ei sun tarvii tulla itkemään sketchupilla tehdyt modit ovat perseestä..
Kuva
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Valmetkuski kirjoitti:
San_anttu kirjoitti:Ketsupilla ei ole tehty yhtäkään hyvää modia tähän peliin. Piste.
Mua alkaa oikeasti ottamaan päähä se kun valitat kaikesta...
Jos joku haluaa tehdä / opetella Sketchupi:lla se on ihan fine ei sun tarvii tulla itkemään sketchupilla tehdyt modit ovat perseestä..
Taitaa tuolla hepulla olla joku henkilökohtanen ongelma, kun jaksaa tuota samaa jauhaa koko ajan. Ei oo varmaan koskaan oppinu käyttämään sketchuppia tms. En kaipaa enkä saatikaan halua tähän sitten vastausta. San_anttu voi ihan itsekseen miettiä onko tarpeellista toistaa samaa koko ajan, eikä kirjotella tänne mitään muuta kuin tuota samaa aina vain uudelleen. Mielipide saa toki olla, mutta ei siitä tartte koko ajan vouhottaa. Foorumin henki ei tuosta ainakaan parane.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
HachiRoku
Viestit: 152
Liittynyt: 10.09.2018 21:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Lohja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Saksa ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Lohja

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja HachiRoku »

Traktorimies_ kirjoitti:
Valmetkuski kirjoitti:
San_anttu kirjoitti:Ketsupilla ei ole tehty yhtäkään hyvää modia tähän peliin. Piste.
Mua alkaa oikeasti ottamaan päähä se kun valitat kaikesta...
Jos joku haluaa tehdä / opetella Sketchupi:lla se on ihan fine ei sun tarvii tulla itkemään sketchupilla tehdyt modit ovat perseestä..
Taitaa tuolla hepulla olla joku henkilökohtanen ongelma, kun jaksaa tuota samaa jauhaa koko ajan. Ei oo varmaan koskaan oppinu käyttämään sketchuppia tms. En kaipaa enkä saatikaan halua tähän sitten vastausta. San_anttu voi ihan itsekseen miettiä onko tarpeellista toistaa samaa koko ajan, eikä kirjotella tänne mitään muuta kuin tuota samaa aina vain uudelleen. Mielipide saa toki olla, mutta ei siitä tartte koko ajan vouhottaa. Foorumin henki ei tuosta ainakaan parane.
En jaksa kanssa ymmärtää, en itse ketsuppia käytä enkä myös blenderiä, mutta kummallakin saa laadukasta jälkeä jos vain jaksaa yrittää/panostaa siihen laatuun!
| I5-9600K | Asus Cerberus GTX 1070Ti | Asus Strix Z390-F | Corsair Vengeange PRO RGB 16GB 2666MHZ | Kingston 240GB SSD | SAMSUNG 500GB EVO SSD | Seagate Barracuda 1TB | Fractal Design Define C TG | Cooler Master 212 EVO | Corsair RM750X |
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Saa sillä ketsupillaki iha hyvää jäläkeä, millä tahansa muulla saa vaan sata kertaa parempaa ja tehokkaampaa. Kyllä viimestään tähän uuteen peliin sais kuolla ja kuopata ne helevetin valokuvista tehyt "tekstuurit" , eri asia jos niitä käyttää fiksusti kun teköö tekstuureja kunnolla uv-mapattuun modelliin niinku puolan ja venäjän pojat.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Olin aluks aika varma etten tätä FS19 tuu ostamaan mutta kyllä se peli kokoelmaan hyvin suurella todennäköisyydellä tulee. Okei joo viäläkään ei oo saatu sitä dynaamista maastoo mut sen ny ymmärtääkin et se olis aika vaikee toteuttaa sillai et se kans toimis jotenki järkevästi. Toivottavasti kaikki modaajat ei oo viä heittäny lusikkaa nurkkaan sillä karttoja ainakin tarvitaan heti kärkeen. Itse en ainakaan ikinä oo vakio mapeilla tykänny pelata. Eiköhän tässäkin ny si taas oo hetkeks uuttakin pelattavaa ja modeillahan sitä pelattavuutta on ennenkin lisätty, viä ku itekki osais ja jaksais opetella ton mappauksen, ideoita on aina ollut mut toteutus vaan tökkii. Pitänee koittaa ainakin alkaa opiskeleen si ku tulee peli julki :D
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Ittehän olen noita alkumappeja pelannu aivan liikaa. Juurikin tota Fs17 jenkkimappia, sekä Fs15 Bjornholmia molempia yli 1500h.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Transit mies
Viestit: 271
Liittynyt: 31.05.2014 21:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Ilmajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Transit mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Transit mies »

MaPa kirjoitti:Ittehän olen noita alkumappeja pelannu aivan liikaa. Juurikin tota Fs17 jenkkimappia, sekä Fs15 Bjornholmia molempia yli 1500h.
1500h? :geek: Joo, eihän nuo alkumapit oo parahimmasta päästä.
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Transit mies kirjoitti:
MaPa kirjoitti:Ittehän olen noita alkumappeja pelannu aivan liikaa. Juurikin tota Fs17 jenkkimappia, sekä Fs15 Bjornholmia molempia yli 1500h.
1500h? :geek: Joo, eihän nuo alkumapit oo parahimmasta päästä.
Ei niissäkää oikeestaa muuta vikaa kun peltojen koko, metsän harvuus ja elukoitten sijoittelu. (Erilleen pitkän matkan päähän talosta.)
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

valmetti 1502 t kirjoitti:
Transit mies kirjoitti:
MaPa kirjoitti:Ittehän olen noita alkumappeja pelannu aivan liikaa. Juurikin tota Fs17 jenkkimappia, sekä Fs15 Bjornholmia molempia yli 1500h.
1500h? :geek: Joo, eihän nuo alkumapit oo parahimmasta päästä.
Ei niissäkää oikeestaa muuta vikaa kun peltojen koko, metsän harvuus ja elukoitten sijoittelu. (Erilleen pitkän matkan päähän talosta.)
Muistanko väärin nyt vai pitikö täs uudes FS:s olla niin et sitä tilaa pystyy oikeesti ite vähä sumplimaan mieleisekseen? Muistasin tälläisestä ominaisuudestakin olleen juttua.
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Avatar
Mr_Mazzony
Viestit: 587
Liittynyt: 06.06.2017 15:36
Kielet: Suomi, English, norja wc-ankan kanssa.
Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Mazzony
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Mr_Mazzony »

Haasa90 kirjoitti: Muistanko väärin nyt vai pitikö täs uudes FS:s olla niin et sitä tilaa pystyy oikeesti ite vähä sumplimaan mieleisekseen? Muistasin tälläisestä ominaisuudestakin olleen juttua.
Muistelet oikein. Eläinten alueet ostellaan placeable tapaan. NAvMeshejä saa aseteltua X-määrälle lehmiä/possuja/lanpaita kerrallaan.
Viimeksi muokannut Mr_Mazzony, 21.10.2018 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

!
Käy vilkasemassa menneet Streamit Youtubesta. Ja miks ei menossaolevia kans.
https://www.youtube.com/channel/UCs0Gc6 ... O0OBB_2FgA
Discord Serveri täällä:
https://discord.gg/MKezE5YWBR
Avatar
toyota mies
Viestit: 30
Liittynyt: 10.05.2016 16:25
Tämänhetkinen kaupunki:: Nurmes
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Nurmes

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja toyota mies »

Käykääs katsomassa uusia merkkejä https://www.farming-simulator.com/about ... latform=pc

Fiiatti tulee! :D
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

toyota mies kirjoitti:Käykääs katsomassa uusia merkkejä https://www.farming-simulator.com/about ... latform=pc

Fiiatti tulee! :D
Kai tajuat että edellisillä sivuilla näkyy fact sheet:erissä tulleet koneet
Kuva
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Traktorimies_ kirjoitti:
Valmetkuski kirjoitti:
San_anttu kirjoitti:Ketsupilla ei ole tehty yhtäkään hyvää modia tähän peliin. Piste.
Mua alkaa oikeasti ottamaan päähä se kun valitat kaikesta...
Jos joku haluaa tehdä / opetella Sketchupi:lla se on ihan fine ei sun tarvii tulla itkemään sketchupilla tehdyt modit ovat perseestä..
Taitaa tuolla hepulla olla joku henkilökohtanen ongelma, kun jaksaa tuota samaa jauhaa koko ajan. Ei oo varmaan koskaan oppinu käyttämään sketchuppia tms. En kaipaa enkä saatikaan halua tähän sitten vastausta. San_anttu voi ihan itsekseen miettiä onko tarpeellista toistaa samaa koko ajan, eikä kirjotella tänne mitään muuta kuin tuota samaa aina vain uudelleen. Mielipide saa toki olla, mutta ei siitä tartte koko ajan vouhottaa. Foorumin henki ei tuosta ainakaan parane.
Vastataan nyt joka tapauksessa, vaikket sitä halua. Kyllä, osaan käyttää ketsuppia, mutta ei sillä herranjumala mitään 3D-mallintamista kuulu tehdä. Sen tietää tyhmäkin.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”