Farming Simulator 2022

Yleinen keskustelu Farming Simulator 22 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
kaheli
Viestit: 37
Liittynyt: 07.02.2014 12:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja kaheli »

Jespa kirjoitti: 13.05.2021 22:03 Asiat kehittyy, ei kaikkien pelien oo tarkoitus olla paahtimella pelattavia. FS nykytilanne pelin raskauden suhteen on jo semmoinen, että se ei siedettävästi pyöri suurimman osan kotikoneilla, vaan vaatii jo perus pasianssikonetta äkäisempää rautaa. Dynaaminen maasto ei siihen järin paljoa tuo lisää. Eikö joskus 2015 jo ollut jokin kopiopeli dynaamisella maastolla ja hyvin pyöri jengin koneilla?
Grafiikat on ollut jo useamman vuoden täysin samat, uuteen versioon vain aina lykätty kylkeen jotain "parannuksia", jotka siitä pelistä raskaan tekee mutta ei vie sitä yhtään eteenpäin.
Tämä,Giants ei saa mitään aikaiseksi,tekee taas köyhän faceliftin.Sitten taas kaiken maailman (ostetut)Daggerwinit paasaa että onpa mahtavaa.
Jos räiskintäpelien maailmassa joku julkaisisi näitä halpakopioita,peli kuolisi siihen paikkaan.

Mutta eipä voi paljoa odottaa tulevalta,Giantsilla on käytännössä monopoli,mikä tappaa kehityksen täysin.
Mitä tulee pelin pelattavuuteen FS on aina ollut hemmetin raskas ottaen huomin melko kehnot grafiikat,voiko se olla muuta kuin huonosti optimoitu,vanha alusta.On paljon openworld pelejä joissa paljon paremmat grafiikat,ja silti pyörii pottukoneella paremmin kuin FS.
Avatar
Mr_Mazzony
Viestit: 587
Liittynyt: 06.06.2017 15:36
Kielet: Suomi, English, norja wc-ankan kanssa.
Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Mazzony
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mr_Mazzony »

Traktorimies_ kirjoitti: 26.08.2021 17:37
Farmari99 kirjoitti: 26.08.2021 15:44
Traktorimies_ kirjoitti: 26.08.2021 15:20 Kovin vähäisiltä kyllä vaikuttaa uudistukset, muutama uusi kasvi lisätty ja siinä kaikki suurinpiirtein.. Kehtaavat vielä lisäksi pyytää season passista 38 euroa.. Voi voi sentään.. :|
Parallax occlusion mapping, seasons, tuotantoketjut, uudet kasvit, kivien keruu, DXT12 support, uudistettu renderöintisysteemi ja ties mitä muuta siis ei riitä? Nyt on jopa oikeasti ilmeisesti koitettu tehä jotain sille kauan parjatulle huonolle optimoinnille. Kannattaa myös muistaa, että Giants julkasee tän pelin ite, ei siis mitään välikäsiä määrittämässä mitään.
Niin no, moni noista on ollut modeina vuosikausia ja lähinnä tarkotin tuota ihan perus peltotyötä, edelleen vaan katoaa sänki edellä, kun vaikka äkeellä ajaa. Se dynaaminen maasto olisi melko tarpeellinen ominaisuus. Mutta saa nähdä mitä tulee, toivotaan toki parasta.
Mitäs niitä nyt olikaan....
CoD pelisarja
CS: GO
Battlefield pelisarja

Eipä näissäkään oo paljoo mikään muuttunut, mutta kumma kyllä pelaajia ja ostajia riittää kokoajan miljoonia! Itte olen hurmioitunutbsiitä mitä ominaisuuksia tulossa 22:seen. Äänet, Build mode ja POM nyt eka mainittuna.
Ja jos kerta vanhempaa Valtra/Valmet sarjaaki näyttää tulevan nii aivan mahtavaa!

!
Käy vilkasemassa menneet Streamit Youtubesta. Ja miks ei menossaolevia kans.
https://www.youtube.com/channel/UCs0Gc6 ... O0OBB_2FgA
Discord Serveri täällä:
https://discord.gg/MKezE5YWBR
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Jespa kirjoitti: 13.05.2021 22:03 Asiat kehittyy, ei kaikkien pelien oo tarkoitus olla paahtimella pelattavia.
Tähän on kyllä pakko jättää eriävä mielipide, koska KAIKKI eri tyyppiset pelaajat tulisi ottaa huomioon mukaanlukien ne, jotka joutuu pelaamaan sillä pasianssikoneella taikka muuten heikommalla koneella, koska ei kaikilla ole tai tule koskaan olemaankaan varaa tonnin pelikoneeseen ja pelinkehittäjät ei mun mielestä voi vaan lätkästä jotain super vaativaa pelimoottoria peliin ja vaatia kaikkia omaamaan sen tonnin tai yli maksavan koneen. Seuraava menee aika lujaakin asian vierestä, mutta otetaan nyt esimerkkinä Ets2:sen viimeisin päivitys, jossa koko pelin valaistus muutettiin niin tappiin, että tehdasasetuksillakaan oma koneeni ei pyöritä nykyään vaikka entisellä valaistuksella pyöri edes sen siedettävät 30 - 40fps. Tästä kun parin kaverin kuullen valitin niin todettiin vain, että niin se menee, että parempi näin kun ei tartte enää latailla mitään graffa modeja pelin paremmalta näyttämiseksi vaan on se nyt SCS softwarelta minusta epäreilu veto, koska nyt ku valaistus on niin tapissaan niin me huonommalla systeemillä pelaajat joudutaan lataa jotain pirun fps optimoijia ja pelaamaan niin alhaisilla graffoilla ku pelissä saa, että pyöris edes siedettävästi. Minusta se ois oikein, että pelimoottori ei vaadi niin paljoa ja, että vielä jatkossakin ne isomman ja tehokkaamman systeemin omaavat lataisi niitä graffa modeja, jos ei vakio tyydytä, mutta meitä alemman teholuokan pelaajia ei pitäisi ajaa siihen tilaan, että pian ei voi ku näppejään nuolla ku ei ole varaa uusia konettaan pelien vaatimalle tasolle.

Siinä taas vuodatusta vähäksi aikaa, joku voi olla samaa mieltä kanssani ja toiset taas eri mieltä, mutta tämä nyt on minun kantani asiaan. Peli voi kehittyä jatkossakin pienillä muutoksilla ja voisi opetella tyytymään vähempään. Pian tämäkin peli on jo niin tapissaan, että seuraavaksi realistisin askel on mennä ulos ja pelata Fs irl editionia.

Eipä mulla kummempia...Kiitos aamen ja ugh!
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Rehurilla kyllä sinänsä ihan huomionarvoinen mielipide, mutta ei pelejä voida myöskään kehittää pelkästään sillä perusteella, että ne pyörii millä tahansa, sillä silloin menetetään todennäköisesti niitä pelaajia, joilta löytyy paremmat pelit ja vehkeet. Tuosta ETS:än tapauksesta olen kyllä osittain samaa mieltä, että ei välttämättä tosiaan ole reiluinta päivittää peliä niin radikaalisti tai ainakin pitäisi olla mahdollisuus pitää ne vanhat grafiikat. Itsekin kärsin FPS:än tippumisesta, vaikka vähän tyyriimmän koneen omistankin. Toisaalta juurikin ETS 2 on hyvä esimerkki siitä, miten paljon peliä voi muuttaa pelkästään ilmaisilla päivityksillä, kun giantsilla on ollut tapana tehdä aina kokonaan uusi peli vähäisiä uudistuksia varten, mutta mikäs siinä kun kauppa käy ja itsekin olen jokaisen version ostanut.

Korostettakoon vielä, että en tiedä tuosta FS 22:sta juuri mitään muuta kuin sen mitä olen noista videoista nähnyt, ja arvostan kyllä suuresti sitä, että optimisointia on parannettu, mutta mielestäni kukaan ei voi väittää että nuo uudistukset muutoin olisi mitenkään ihmeellisiä. Grafiikoiltaan FS laahaa mielestäni melko pahasti muista perässä ja esimerkiksi sääilmiöitä olisi korkea aika parantaa edellisiin verrattuna. Mutta tämä on vaan minun mielipiteeni, eikä kenenkään tartte tästä pahottaa mieltään. Innoissani minäkin tuota uutta 22:sta odotin kun sen julkaisusta kuulin...
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Jespa
Viestit: 3789
Liittynyt: 20.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: I Vasa

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Jespa »

Enhän mä sitä sanonutkaan, että pitäsi minimivaatimuksena olla tonnin pelikone? Se paahdin/pasianssikone-kategoria on sen alle 200e ja siitä tonniin asti väliin mahtuu jo melko kykeneväistä rautaa. Tietenkin unohtaen nykytilanteen esim. näytönohjainten suhteen ja pelkkää MSRP:tä tuijottaen. Ja kun otetaan mukaan käytetyn raudan markkinat, niin oikeasti hyvää ja kykeneväistä rautaa saa myös halvalla.
ETS2 on jo pitkään ollut myös tehokkaille koneille vaativa peli, varsinkin mitä enemmän on modeja käytössä. Kyllä, se on totta että tuo päivitys olis pitänyt toteuttaa siten, että on mahdollisuus palata asetuksien kautta vanhaan mikäli ei rauta riitä.
Nykypäivänä kun ei uusinta käyttöjärjestelmääkään tehdä enää ensimmäisten suunnitelmien mukaan muutamaa generaatiota vanhemmille prosessoreille, niin ei vaan ihan oikeasti voida olettaa että jokainen peli tehtäisiin kaikille paahtimille toimivaksi. Varsinkin kun on kyse simulaattorista, joka väkisinkin vaatii jotain potkua järjestelmältä toimiakseen.
FS ei tule koskaan olemaan siinä pisteessä, että seuraava askel olisi mennä ulos. Ainakaan ennenkuin pelimoottori kokee täydellisen uudistuksen, siinä vaiheessa saa heittää paahtimille hyvästit.

Edit: Lisättäköön vielä sen verran, että kärsivällisyydellä ja etsimisellä saa myös tuohon 200e luokkaan, jopa allekin, paahdin-kategorian reippaasti ylittäviä kokoonpanoja käytettynä. Ei tietenkään aivan joka päivä, mutta aina välillä ilmestyy helmiä pikamyyntiin.
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Gameplay pätkää.
https://youtu.be/--Xs6j6Oqtg
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Tuplapostia.

Oman hahmon luontiin on panostettu oikein reilusti.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Ihan kiva uudistus vaan enpä oo varma tuon todellisesta tarpeellisuudesta, kun kyseessä on kuitenki semmonen peli kun on. Mulle olis hyvin kelvannu ne fs 17 aikaiset ukkelitkin. :D Mutta saa nähdä mitä muuta uutta vielä tulee ilmi. Jäi kuitenkin multa tuo FS 19 käytännössä kokonaan välistä, niin alkais jo olemaan mielenkiintoa uudelle farmingille.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Ompas täällä parranpärinää liittyen peleihin. Asioilla on puolensa. Pelifirmojen omistajilla on vain yksi tavoite ja se on raha. He tekevät peleistä sellaisia jotka tuovat rahaa. Tekemällä ns laadukkaampia pelejä he voivat laittaa lisää hintaa niille. Joku voi jättää ostamatta mutta vastaavasti joku on valmis maksamaan lisää niistä. Se olisi paras jos voisi tosiaan maksua vastaan parantaa peliä. Esim 5e lisää niin esim. Grafiikat paranisi tms.
Se on tietty harmillista, että jos oma "paahdin" ei peliä pyöritä, sitä en kiistä. Itsekkin siitä joskus kärsinyt.
Mutta itse peliin. Pakko kai se on taas ostaa kun kaikki edellisetkin on ostanut. Siitä olen samaa mieltä että pelimoottoria voisi parantaa ja jättää nämä pikkunäpräykset tms kokonaan pois. Mitään merkitystä pelaamiseen sillä minkälaiseksi ukko on puettu.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Uusia työvaiheita ja tekstuureja. https://www.farming-simulator.com/newsA ... GIAT9EsepM

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Admin »

Pingu

Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Jaa onko ne nyt saanu mehtäänki elämää? Vai onko nuo peurat vai mitä nuo onkaa niin vaan tuossa trailerissa?
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
lucosol
Viestit: 536
Liittynyt: 28.06.2015 10:50
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja lucosol »

Taitaa ne ihan pelissäkin olla. Yks juttu mitä ite vähän kaivannut, niin sais olla ihan automaattiohjauskin, niin että sais valittua kaupasta ja hyttiin oikeesti ilmestyis näytöt yms. ja katolle boksi, välillä kun on isoja peltoja yms. niin vois olla pelissäkin hyödyllinen. Tuo vaatejuttu on kyllä hyvä parannus. Aika hyvälle tuo kuvissa näyttää, tosin myöhemmin näkee millainen todellisuudessa on.
Avatar
Juku
Viestit: 206
Liittynyt: 20.04.2020 23:13
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Juku
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Juku »

Ennen yheksäätoista Giants pikkasen vihjaili että ne lisää peurat peliin, tarkoituksena ilmeisesti sanoa että John Deere tulee mutta kaikki tietenkin ymmärsi että oikeat peurat metsiin, niin nyt ne sitten lisää ne oikeat peurat. :D

En kyllä malta oottaa tätä peliä, uusia toimintoja ja vanhojen parantelua, avaa modaamiselle uusia mahdollisuuksia ja paljon. Omasta mielestä vielä taivasta voisi parannella vielä ettei tartte siinäkin pelissä käyttää skyboxia tai luminarilla muokata kuvia ja jotkut tekstuurit vielä saisi vaihtaa että näyttäisi entistä paremmalle.
Huonoja ediittejä jo vuodesta 2019 lähtien. Discord = Juku#4871
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Joo samaa mieltä kans että paljon on tullu uutta ja vanhoja paranneltu mutta ois siinä vielä hommaa ennen kun olis täydellinen niin sanotusti. Mutta eiköhän tuo tule hommattua.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

Toivois vähä jotta paalit ois enempi realistisia. Tuntuu jotta iät ja ajat pomppinu piheis ja muutenki liukunu ja leijunu ympäri mappia.
HulluHeppu
Viestit: 331
Liittynyt: 24.01.2015 10:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Köyliö
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja HulluHeppu »

No nyt on asiallista traktoria tulossa Kuva
Niin että mites se meni?

''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Erittäin kovaan käyttöön menee 8750! :iso:
Avatar
Rainmansam PlayS
Viestit: 155
Liittynyt: 15.09.2015 16:25
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhava
Multiplayer tunnuksesi?: SAMPPA
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhava

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Rainmansam PlayS »

Siinä ois ne loputkin tämän päivän fact sheeteistä :)

Kuva
Kuva
Kuva

Kyllä sitte menee ainakin itellä toi McCormicki testiin.
Miksi kaiken pitää aina mennä päin helvettiä!?!?
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Kaluston esittelyä.
https://youtu.be/5HW55Mb_80Y
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Uusimmat FactSheet kuvat.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Tuplapostausta.


Käytetyn kaluston ostomahdollisuus sisältyy myös peliin.
https://farming-simulator.com/newsArtic ... j4QQarGs9Y
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Triplapostia. :kippis:

Julkaisu vain lähenee kovaa vauhtia. FactSheet kuvat eiliseltä.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Muskeli_
Viestit: 1336
Liittynyt: 16.04.2009 14:49
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Muskeli_ »

Tulihan tuo ennakkotilattua. Quicken kuormaajatki jo valmiina pelissä! 👌
AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Pystyy ainakin Farming simulaattorin nettisivulta ennakkotilanneena asentamaan etukäteen pelin. Atk2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”