Cattle and Crops

Yleinen keskustelu Cattle and Crops pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Millä ihmeen kääntäjällä toi ääni on laitettu tolle naiselle. :laughing:
Avatar
Komaal
Viestit: 554
Liittynyt: 20.05.2014 14:39
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuortane
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Komaal
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Komaal »

Näyttää aika hyvälle.
Kuva
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Kurotin! :iso: :kippis: 8-)
Kuva
Kuva
Avatar
DB990
Viestit: 224
Liittynyt: 06.10.2016 16:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti ja äidinkieli
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja DB990 »

Mitä mieltä porukka on, tarvitaanko me tälle pelille tänne oma palsta, jos kokonaan uutta sivua ei haluta tehdä? Meinaan vaan, että taitaa suurin osa FS:n pelaajista hypätä CNC:n leipiin, allekirjoittanut mukaanlukien. Tästä avautuminen on ollut jo pitkään mielessä, mutta vasta nyt sain potkittua itseäni persauksille kirjoittamaan tätä :D Tässäpä olisi tämän foorumin ylläpitäjille vinkkiä! ;)
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Admin »

DB990 kirjoitti:Mitä mieltä porukka on, tarvitaanko me tälle pelille tänne oma palsta, jos kokonaan uutta sivua ei haluta tehdä? Meinaan vaan, että taitaa suurin osa FS:n pelaajista hypätä CNC:n leipiin, allekirjoittanut mukaanlukien. Tästä avautuminen on ollut jo pitkään mielessä, mutta vasta nyt sain potkittua itseäni persauksille kirjoittamaan tätä :D Tässäpä olisi tämän foorumin ylläpitäjille vinkkiä! ;)
Tein Cattle and Crops pelille oman kategorian / aiheita. 8-)

Alueet löytyy täältä: (Etusivulla foorumin alareunassa ETS2 alueiden yläpuolella).
https://www.ls-fin.com/foorumi/viewforum.php?f=598
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Avatar
DB990
Viestit: 224
Liittynyt: 06.10.2016 16:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti ja äidinkieli
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja DB990 »

Admin kirjoitti:
DB990 kirjoitti:Mitä mieltä porukka on, tarvitaanko me tälle pelille tänne oma palsta, jos kokonaan uutta sivua ei haluta tehdä? Meinaan vaan, että taitaa suurin osa FS:n pelaajista hypätä CNC:n leipiin, allekirjoittanut mukaanlukien. Tästä avautuminen on ollut jo pitkään mielessä, mutta vasta nyt sain potkittua itseäni persauksille kirjoittamaan tätä :D Tässäpä olisi tämän foorumin ylläpitäjille vinkkiä! ;)
Tein Cattle and Crops pelille oman kategorian / aiheita. 8-)

Alueet löytyy täältä: (Etusivulla foorumin alareunassa ETS2 alueiden yläpuolella).
https://www.ls-fin.com/foorumi/viewforum.php?f=598
Aivan mahtavaa, suuret kiitokset! ;)
Raataja
Viestit: 235
Liittynyt: 23.09.2011 15:10
Multiplayer tunnuksesi?: Eipä ollu...
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Raataja »

Tullut vähän uutta esittelyvideoo ei viralliselta taholta, alkhaa CAC hammasta jo aika pahasti kolottaa 8-)

Tekemisen meininki tiellä pitää!
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Ensi viikolla pääsee testaamaan latausserveriä. :P
We have news for those of you who want to participate in our server test run:
We expect that a week from friday (06.09.2017) you can download a testfile from our server with our launcher.

If you want to support the development of Cattle and Crops or upgrade your current pre-order-package you are welcome to do so: after we received a number of requests we increased the number of the package Season Pass 2 Years from 500 to 650. This includes the game as well all the DLCs that will be released in the following two years.

For those of you who want to exchange views about Cattle and Crops and other topics in our forum: We raised the number of characters for the user profile and the posts. We’re looking forward to your input!

The development of CnC goes at full pace. We are tuning the ingame content, enhancing the AI, decorating the maps and the village and working on the overall performance.

A piece of good news at the end: The latest driver update from NVIDIA fixed the graphic-bug that has caused a render error in the game.

Have a nice week!
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Maisemia. 8-)
Kuva
Kuva
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Nyt pääsee demoa testailemaan. Kahvi22
Servertest:
We’re currently in the process of preparing everything; starting from about (!) 8pm CET (7pm UTC, 2pm EST) we’re going to begin our server tests (should nothing interfere). You’ll receive the corresponding invitation via email shortly beforehand.
It won’t just be a test file, but rather you’ll receive a CnC tech demo, meaning you’ll be able to test Cattle and Crops for the first time!
We would like to outline what you can expect and where the release of CnC is going from here:
Release strategy EA:
We’re dividing the Early Access Alpha release of Cattle and Crops into three phases:
Planned:
Phase 1: Launcher and tech demo incl. dev map v0.0.8 (June 9, 2017)
Phase 2: Tech demo update: Editor v0.0.9 (June 2017)
Phase 3: EA release as announced in Kickstarter v0.1.0 (June 2017)
Using this approach, we have the option to check if, for example, there are problems with certain hardware configurations, the updates run smoothly via the launcher or if there are other severe bugs with the distribution. For you this is finally(!) the opportunity to experience Cattle and Crops for yourself, to look at it, drive around, play around but also to give feedback and constructive criticism.
The tech demo will subsequently be improved and updated until we have a stable CnC version v0.1.0 alpha. After we have ensured stability we will release the CnC EA version via steam as planned. Until then, CnC will only be available with our launcher and server.
What to expect today:
The CnC tech demo contains the current developer DevMap where we carry out our internal tests. You’ll get the Claas Arion 530 and the Köckerling Rebell Classic 410 to work the harvested corn fields. Additionally you’ll be able to drive around, take a look at the farm and environment and acquaint yourself with Cattle and Crops.
IMPORTANT:
For the time being, the tech demo will only run on a 64 bit (x64) Windows system (Win 7 or higher); a version for 32 bit (x86), Linux and Apple will follow later.
The Nvidia graphics error has been fixed with the current drivers (382.53 and above). Please update accordingly.
 Lataa tästä...
CaRn3r
Viestit: 58
Liittynyt: 19.06.2016 14:03
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja CaRn3r »

Voi kiva, demoon pitää olla käyttäjä
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

CaRn3r kirjoitti:Voi kiva, demoon pitää olla käyttäjä
Sellaisen luominen onkin todella haastavaa?
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

San_anttu kirjoitti:
CaRn3r kirjoitti:Voi kiva, demoon pitää olla käyttäjä
Sellaisen luominen onkin todella haastavaa?
En ite osannu tehä käyttäjää voiko joku neuvoa?
Kuva
Avatar
toyota mies
Viestit: 30
Liittynyt: 10.05.2016 16:25
Tämänhetkinen kaupunki:: Nurmes
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Nurmes

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja toyota mies »

mistä peliä pääsee pelaamaan?
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

San_anttu kirjoitti:
CaRn3r kirjoitti:Voi kiva, demoon pitää olla käyttäjä
Sellaisen luominen onkin todella haastavaa?
Pitää olla ennakkotilannu peli että saa demoa pelata.... Onko kukaan päässy vielä kokeileen?
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Maon^ kirjoitti:
San_anttu kirjoitti:
CaRn3r kirjoitti:Voi kiva, demoon pitää olla käyttäjä
Sellaisen luominen onkin todella haastavaa?
Pitää olla ennakkotilannu peli että saa demoa pelata.... Onko kukaan päässy vielä kokeileen?
Minä pääsin. Ei siinä ollu näin alkuun kun 1 pellon muokkaus ja ympäriinsä ajelua. Suurin osa ominaisuuksista on jätetty pois tästä ekasta versiosta. Aika lagiva ja buginen demo, mutta silti parempi kun Farming simulaattori! :D
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja opelman »

Jonkin verran avittaa lagimiseen kun pistää tessalationin pois päältä tai lowille.
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja opelman »

uus versio tullut. Launcherista pystyy päivittämään. 0.0.8.1
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Juu tosiaan päivitys ilmestynyt.
Changelog:

Launcher:
The problems with special characters in the passwords (especially “%”) have been fixed.
Note: reinstallation of the launcher is only required if there were problems with the password or login in the first version.
Game
NEW: We’ve added presets for low, medium, high and ultra settings in the graphics options.
NEW: For better road safety we’ve added a horn for the Arion!
NEW: In addition to “quit game” we’ve added an option to restart the map.
NEW: When changing the language in the options menu a popup indicates that a restart is necessary.
NEW: Info texts have been added to some of the more important settings in the options menu. We’ll add more help texts to the other menus in the future.
NEW: Stuck machinery can be reset to the edge of the field via the respawn button in the vehicle fleet menu.
NEW: Dust and particles are stirred up when cultivating.
NEW: Cultivators exhibit a drag force while in the ground, which will change based on implement size, work depth and speed. This will influence your driving experience, depending on your difficulty level.
BUG FIX: The cultivating mission can be completed with 100% more easily.
BUG FIX: Rain doesn’t cause the game to stutter when fast-forwarding anymore.
BUG FIX: Duplicate assets have been removed.
BUG FIX: The leak in the roof has been fixed: no more rain in the cowshed
BUG FIX: Hiring workers doesn’t crash the game anymore
BUG FIX: Camera collisions have been improved.
BUG FIX: User actions (on the right) can be dragged and dropped into the quickbar (at the bottom)
BUG FIX: Arion animations (right door, steering console, rear window)
BUG FIX: When you start a mission, the field is reset (it doesn’t remain cultivated).
BUG FIX: The mouse doesn’t jump to the center of the screen when in fullscreen mode.
BUG FIX: Wheel tracks are oriented in the correct direction.
CHANGE: The apply button has been removed from the options menu.
CHANGE: Fast-forwarding has been optimized, the speed has been adjusted.
CHANGE: Some trees have been relocated.
CHANGE: The engine sounds have been reworked.
CHANGE: The color of the Arion wheel rims has been adjusted to the official Claas colors.
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Tp!


Päivitystä pukkaa taas. Pääsee Mb tracilla ja Lemkenillä kyntämään. :)
Tomorrow we are going to release a new version of our CnC tech demo.

We would like to continue the current approach of improving the demo, that means: testing and analyzing together with the community. We would like to thank you again for your feedback at this point.

Due to some unforseen bugs in the tech demo we unfortunately have to postpone the release of the Early access v0.1.0 for a bit. With the upcoming updates we will regularly extend the planned content through patches, which will not only include bug fixes but also assets, improvements and functionality of v0.1.0, though.

With the new update two new machines are finding their way into the game. From now on you’ll have a Mercedes Benz Trac 1400 and a Lemken Juwel 8 at your disposal. This means that you are now able to not only cultivate, but also plow the fields!

An additional feature is the editor, giving you the option to import objects like machines and buildings (Collada) and enhance them with functions.
We’re not at a point where we’ll create tutorials, yet - for that features and functionality have to be finalized. So in the meantime use them with a sandbox spirit and rely on your fellow modders’ knowledge.We are planning on introducing an extensive documentation at a later time. We’d like to point out that the new features ‘editor’ and ‘save file’ are still work in progress and not final so we can’t guarantee that your save files and changes in the editor are still working after new updates.

There will be a new section in the forum with the according categories for the topic of modding (assets, world, script editor, animation, miscellaneous).

We will keep reacting to your feedback, read your posts and want to mark the respective fixes and changes (according to version) in the forum and file them in a separate area.

We’ll provide a detailed changelog containing the new implementations, changes and fixes with the update tomorrow.
Zetka
Viestit: 85
Liittynyt: 20.05.2011 18:42

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Zetka »

Pyöriikö yhtään paremmin?
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Zetka kirjoitti:Pyöriikö yhtään paremmin?
Huomattavasti! ;) Tosin säädin ennen päivitystä grafiikka asetuksia, niin saattaa vaikuttaa asiaan.
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Tuplapostia taas kerran!

Horsch ei tee enään yhteistyötä. Smoker Joku muu ilmeisesti maksanu enemmän. :lol: Seuraavana tulee sitten lietevaunu. :P
A few days ago we received information that the manufacturing company Horsch teamed up with another farming game’s producer for an exclusive cooperation for the agricultural trade show Agritechnica.
As part of this, Horsch cancels the collaboration with all other agricultural gaming companies. Therefore, we are obligated to remove all products and parts of the brand such as logos etc. and are not allowed to use any vehicles that we have built any longer.
This circumstance unfortunately prevents us from delivering the seeding feature with the next update. Given this, we’ve decided to integrate the slurry tank wagon Stapel VT 18000 and make it available to you in the course of the week.
We are in the process of building a new seed drill, which we’ll deliver as part of the seeding update as soon as it’s finished. No worries, we will keep you posted.

We regret this decision very much, but nonetheless want to say thank you for the good cooperation and wish Horsch much success for the future. We hope to be working together again someday, we’d be looking forward to it.
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6404
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Miksköhän tää näyttää mulla tältä? Onko muilla samaa ongelmaa?
Kuva
Jannuzki
Viestit: 590
Liittynyt: 08.05.2009 19:15
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Cattle and Crops

Viesti Kirjoittaja Jannuzki »

Itellä lähti pois kun päivitti näyttiksen ajurit uusimpiin.
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”