Re: Pienet Kysymykset [FS17]
Lähetetty: 02.04.2018 10:54
Osaisko joku kertoa kuinka saada valmetin kourakuormaaja toimimaan? Kourakuormaaja on jo mutta liikkeet eivät toimi.
LS-FIN - Suomen suurin Farming Simulator-yhteisö
https://ls-fin.com/foorumi/
Varmaan kannattaa tarkentaa ettå mikä Valmet, ja mikä kuormaaja. Niitä kun on AIKA monta.jurppa kirjoitti:Osaisko joku kertoa kuinka saada valmetin kourakuormaaja toimimaan? Kourakuormaaja on jo mutta liikkeet eivät toimi.
Jaa-ah. Kyllä varmaan ehkä mahdollisesti. Erroreita? Kato vaikka pelin omasta buffalosta tahi mettäkärrystä mitä kuormaajaan liittyy.jurppa kirjoitti:https://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopi ... 85&t=19034 Ton valmetin konvasin ja nyt yritän kourakuormaajaa saaha toimimaan. Eli pitäiskö mitä lissäillä jotta sais toimimaan?
Tjoop tähän nyt vielä sen verran notta vika oli mahollisesti jossakin meikäläisen tekemässä ketsuppi räpellyksessä. SIsälsivät niitä non-binääri indexed trianglesettejä, kun en muistanunna tallentaa niitä alunperin oikkein. Noh modi on nyt kyllä menetetty peli, kun ei ennää aukia editorissa eikä notepadissäkään. Pittääpä käyvä viinakaopasa ja tehä uusiksi.Jashe kirjoitti:Nonniin tulipas nyt sitten tämmönenki onkelma vasttaan. Eli modin i3d tiedoston koko kaksinkertastuu joka kerralla kun sen savettaa editorissa. Ja näköjään kasvo jo niin isoksi ettei editori sitä jaksa ennää ladata vain kaatuupi. Yrittelin kahtella enklanniksiki ratkasuva muttei kyllä löytyny. Liekkö kellään teillä aavistusta tahi kokemusta mistä tuommonen johtunnee? Testailin modia jo pelissäkin ja kyllä se sielä pelitti vielä eilettäin. Mutta tännään ku rupesin vielä tekkeen säätelyjä, niin tuli tuommonen paska etteen.
Jaa pallaanpa tähän vielä sen verran jotta syypää oli yksi lainattu objekti jonka yhessä material namessa oli ihan perkeleellinen merkkihässäkkä. Näköjjään kannattaa aina välillä vilikasta tekstieditorinki puolelle.Jashe kirjoitti:Tjoop tähän nyt vielä sen verran notta vika oli mahollisesti jossakin meikäläisen tekemässä ketsuppi räpellyksessä. SIsälsivät niitä non-binääri indexed trianglesettejä, kun en muistanunna tallentaa niitä alunperin oikkein. Noh modi on nyt kyllä menetetty peli, kun ei ennää aukia editorissa eikä notepadissäkään. Pittääpä käyvä viinakaopasa ja tehä uusiksi.Jashe kirjoitti:Nonniin tulipas nyt sitten tämmönenki onkelma vasttaan. Eli modin i3d tiedoston koko kaksinkertastuu joka kerralla kun sen savettaa editorissa. Ja näköjään kasvo jo niin isoksi ettei editori sitä jaksa ennää ladata vain kaatuupi. Yrittelin kahtella enklanniksiki ratkasuva muttei kyllä löytyny. Liekkö kellään teillä aavistusta tahi kokemusta mistä tuommonen johtunnee? Testailin modia jo pelissäkin ja kyllä se sielä pelitti vielä eilettäin. Mutta tännään ku rupesin vielä tekkeen säätelyjä, niin tuli tuommonen paska etteen.
Ja tosiaan joo kokkeilin kans exporttaa sitä ku se vielä aukesi editorissa, mutta se tuplasi koon silläkin lailla tehtynä.
Kärrin xmllästä muuttaa attatcher riviltä "trailer" --> "trailerlow" (huom tarkasta isot kirjaimet, en muista miten ne oli päästä)valmetti 1502 t kirjoitti:Voiskos joku neuvoa, että pystyykö sen miten kärri tulee kiinni (ylä- vai alakoukkuun) muuttamaan jotenkin xml:stä? Kun tuo Junkkari Patruuna kiinnittyy noissa 300-sarjan Massikoissa ja Farmarin Valmeteissa siihen yläkoukkuun niin jää aika vinoon ja tyhmän näkösesti se kärri. Jos joku osaa neuvoa niin apu on tervetullut.
Mr_Mazzony kirjoitti:Kärrin xmllästä muuttaa attatcher riviltä "trailer" --> "trailerlow" (huom tarkasta isot kirjaimet, en muista miten ne oli päästä)valmetti 1502 t kirjoitti:Voiskos joku neuvoa, että pystyykö sen miten kärri tulee kiinni (ylä- vai alakoukkuun) muuttamaan jotenkin xml:stä? Kun tuo Junkkari Patruuna kiinnittyy noissa 300-sarjan Massikoissa ja Farmarin Valmeteissa siihen yläkoukkuun niin jää aika vinoon ja tyhmän näkösesti se kärri. Jos joku osaa neuvoa niin apu on tervetullut.
Mikähän meni vikaan, kun muutin sen tuolleela mutta nyt se tulee nostolaitteisii kiinni?Mr_Mazzony kirjoitti:Kärrin xmllästä muuttaa attatcher riviltä "trailer" --> "trailerlow" (huom tarkasta isot kirjaimet, en muista miten ne oli päästä)valmetti 1502 t kirjoitti:Voiskos joku neuvoa, että pystyykö sen miten kärri tulee kiinni (ylä- vai alakoukkuun) muuttamaan jotenkin xml:stä? Kun tuo Junkkari Patruuna kiinnittyy noissa 300-sarjan Massikoissa ja Farmarin Valmeteissa siihen yläkoukkuun niin jää aika vinoon ja tyhmän näkösesti se kärri. Jos joku osaa neuvoa niin apu on tervetullut.
MR käytössä?jallikka kirjoitti:
Kyllä se on ainakin ladattuna.Mr_Mazzony kirjoitti:MR käytössä?jallikka kirjoitti:
...ainakin ladattu. Eli oletan että se on myös aktiivisena kun noin sanot.jallikka kirjoitti:Kyllä se on ainakin ladattuna.Mr_Mazzony kirjoitti:MR käytössä?jallikka kirjoitti:
Koodi: Valitse kaikki
<!--
center of mass
fuelCapacity
differentials
ackermannSteering
wheel : replace rear wheels (540/65R24) by more appropriate ones ! 400_70R20 (standard rear wheel should be 420/65R20)
no brakes on the rear wheels
add fillmassnode
overloading
lowerTransLimit / rotLimitSpring / rotLimitDamping
-->
vaikka mikä. Pitäs saada log.txt näkyviin.jakemans1 kirjoitti:Mikä modi vois kaataa ton fs17 ku yritän sillä season modilla, ja north sweden lisäosal alotan pelaa nii lataa hetke ja giants engine stopped working.
Sain pelin toimii se oli toi potato washeri poistin nii toimi taas.Mr_Mazzony kirjoitti:vaikka mikä. Pitäs saada log.txt näkyviin.jakemans1 kirjoitti:Mikä modi vois kaataa ton fs17 ku yritän sillä season modilla, ja north sweden lisäosal alotan pelaa nii lataa hetke ja giants engine stopped working.
Esimsisälle codena
Ei onnistu, se on mahdotonta.Valtra655 kirjoitti:Kenelläkään tietoa että pystyykö kesken saven muuttamaan kyseisen saven vaikeustasoa? Tuskin menee sillä että ko. saven kansiosta vaan muuttaa Easy -->Hard