Sivu 6/38

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 12.11.2016 00:50
Kirjoittaja 665Valmet
Onko kellään ollu sellaista ongelmaa että kun laittaa karhottimen päälle, niin se lähtee pyörimää ja sammuu melkein heti. (Karhottaa silti)

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 12.11.2016 09:38
Kirjoittaja mayhem
mayhem kirjoitti:mites toi koneitten myynti menee ihan a´sta ö´n,ku ei mitään hajua.Garage löytyy valikosta ja se myyntineliö mutta en saa kuitenkaan myytyä.Mihin voi tallettaa perunat ja sokeriruoot venäjä mapissa.
Rupee menee hermo ku ei saa noita koneita myytyä.Painaa sell,niin ukko on koneen vierellä ja ku täplän vie traktorin päälle niin muuttuu kädeksi ja tulee teksti object too heavy.Sit vielä lisä kysymys,miksi peli ei pääty vaikka savettaa ja painaa quit this game.Ei hitto,täähän on ihan susi kokopeli,nyt pellot missä on keruu käynnissä vilkkuu vihreitä länttejä ja sit ku pelaa jonkin aikaa niin tilttaa koko peli.Tämän takia olen ikäni pelannut konsoleilla ettei tartte kaiken maailman bugejen takia menettää hermoosa.se on niin palkitsevaa ku monen tunnin pelaamisen jälkeen tilttaa koko peli. Ja vika ei oo koneessa 3kk vanha asus x555l,corei7´lla.Homma ok,kaikki modit poistettu niin taas pelaa normaalisti,on tää vaan niin hieno laji.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 12.11.2016 09:46
Kirjoittaja superpottu
Kasitonni kirjoitti:Onkos kukaan testaillu lisätä lantaa tai lietettä XML:n kautta?
Minä onnistuin lisäämään lietettä, kuivapaskakin näkyi kun painoi esc. Silti vain lietettä oli ilmestynyt kaivoon. Veikkaan että saattaa johtua siitä, että tässähän ei varsinaisesti kiinteitä planeja ole, niin kuin fs 15 oli. No, täytyy perehtyä asiaan.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 12.11.2016 14:31
Kirjoittaja worso
Mistä sais Goldcrest Valley mapin objektit i3d tiedostona?

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 12.11.2016 19:37
Kirjoittaja lg878
Mikä on ku crashailee :/ välillä toimii parituntii ilman mitää ja sit chrashaa. Tollasta näyttää logii ? Smoker
Error: D3D11Texture::init: Creation of texture with checked formats failed
..\..\..\src\base\3d\d3d11\D3D11Texture.cpp (533)Error: Render device Error: Unknown.
Error: D3D11Texture::init: Creation of texture with checked formats failed
..\..\..\src\base\3d\d3d11\D3D11Texture.cpp (533)

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 12.11.2016 20:36
Kirjoittaja traktorimies 66
Mistä mahtaa johtua että tallennus ei lataa enää? Jää jumittamaan tuohon Game is being loaded, please wait... kohtaan. En oo mitään uutta modia asentanu tai muuta vastaavaa. Steamin kautta tosin peli päivitti ittensä automaattisesti. Ja tämä koskee siis ainoastaan yhtä tallennusta, sitä jota oon eniten pelannut.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 12.11.2016 21:56
Kirjoittaja Jespa
traktorimies 66 kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että tallennus ei lataa enää? Jää jumittamaan tuohon Game is being loaded, please wait... kohtaan. En oo mitään uutta modia asentanu tai muuta vastaavaa. Steamin kautta tosin peli päivitti ittensä automaattisesti. Ja tämä koskee siis ainoastaan yhtä tallennusta, sitä jota oon eniten pelannut.
Onko modimappi kyseessä? Vissiin on tos päivitykses tullut jotain muutoksia mitkä on noita modimappeja rikkoneet.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 13.11.2016 17:49
Kirjoittaja jontte89
Mro,missäs ihmiset pitää dedi serveriä? Itsellä on Nitradon servu ja se tulee saksasta. Mutta viimesen päivityksen jälkeen alkoi lagaamaan kuormain eli ei pysy mukana ku liikuttelee ylös alas :?:

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 13.11.2016 18:07
Kirjoittaja traktorimies 66
Jespa kirjoitti:
traktorimies 66 kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että tallennus ei lataa enää? Jää jumittamaan tuohon Game is being loaded, please wait... kohtaan. En oo mitään uutta modia asentanu tai muuta vastaavaa. Steamin kautta tosin peli päivitti ittensä automaattisesti. Ja tämä koskee siis ainoastaan yhtä tallennusta, sitä jota oon eniten pelannut.
Onko modimappi kyseessä? Vissiin on tos päivitykses tullut jotain muutoksia mitkä on noita modimappeja rikkoneet.
Ihan tuo pelin oma kyseessä.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 14.11.2016 17:16
Kirjoittaja jallikka
Sain konvattuu traktorin peliin mut ku painaa bay ni jää vaa lataa.Miten sen saa korjattuu. :?:

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 14.11.2016 18:23
Kirjoittaja Lapinpoika_
Ei se sitten vaan toimi paina ESC

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 14.11.2016 18:39
Kirjoittaja Pelaaja80
jallikka kirjoitti:Sain konvattuu traktorin peliin mut ku painaa bay ni jää vaa lataa.Miten sen saa korjattuu. :?:
Painat lahtea?

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 14.11.2016 18:56
Kirjoittaja jallikka
Oho huppista keikkaa :D .Buy tarkoitan. Mut mikä on vika ja miten sen saa korjattua?

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 14.11.2016 19:16
Kirjoittaja Pelaaja80
Auttas se login laittaminen tänne, mut joku scripti.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 16.11.2016 11:06
Kirjoittaja verkusonni
traktorimies 66 kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että tallennus ei lataa enää? Jää jumittamaan tuohon Game is being loaded, please wait... kohtaan. En oo mitään uutta modia asentanu tai muuta vastaavaa. Steamin kautta tosin peli päivitti ittensä automaattisesti. Ja tämä koskee siis ainoastaan yhtä tallennusta, sitä jota oon eniten pelannut.
Itse ainakin huomasin, että jos myyn pickup rodeo lava-auton, niin tallennus ei toimi

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 18.11.2016 19:43
Kirjoittaja Leuqqumies
jkh67 kirjoitti:Onko kylvökone Great Plains 3P1006NT sellainen joka kylvämisen lisäksi myös fertilizoi? Tämä kysymys koska peltoni 12, 14 ja 15 ovat vasta kylvettyjä enkä ole kertaanaan niitä fertilizointi koneella läpi ajanut, silti ne kartan mukaan ovat jo täysin fertilizoituja. Asetuksista olen laittanut että vain yksi fertilizointi tarvitaan per kasvu.
Kuva
Kuva
Jos katot tarkemmin tuota siementyypin kuvaa tuosta
Kuva
niin huomaat että siementen vieressä on myös lannoitesäkin kuvake, joten kaikki kylvökoneet, missä on nuo kuvakkeet, pystyy lannoittamaan.

Ja sitten omat setit:

Mistäköhän johtuu, että kun tossa Junkkari-kärrissä siihen JunkkariPatruuna866.xml:ään laittaa näin alkuun

Koodi: Valitse kaikki

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<vehicle type="forwarderTrailer_steerable">
toimii tukijalat X:stä ihan normaalisti, mutta jos laitan sen näin

Koodi: Valitse kaikki

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<vehicle type="forwarderTrailer">
ei enää tukijalat toimi?

Jälkimmäisellä vaihtoehdolla muuten siirtyy kärrin käyttö traktoriin, kun taas ensimmäisellä pitää "mennä siihen kärriin sisään."

Jos haluaa ite tutkia tuota ongelmaa niin saapi vapaasti muokkailla sitä kärriä ja kattoa. Löytyy tuolta: http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 76&t=22191

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 19.11.2016 09:51
Kirjoittaja tapzax74
Miten saan pda mapin kuvakkeita siirrettyä? (Lehmien ja sikojen paikka on muuttunut)

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 19.11.2016 10:17
Kirjoittaja RehuriFin
665Valmet kirjoitti:Onko kellään ollu sellaista ongelmaa että kun laittaa karhottimen päälle, niin se lähtee pyörimää ja sammuu melkein heti. (Karhottaa silti)
Ei se sammu se vain pyörii niin lujaa, että näyttää olevan paikallaan ne roottorit.

Tietääkös kukaan miksi hud hider modi ei toimi? Asentuu kyllä, mutta kun teet tarvittavan näppäinyhdistelmän niin tulee vaan teksti, että missing hudhider.xml.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 19.11.2016 16:12
Kirjoittaja opelman
Pystyykö apulantaa mitenkään kuormaajalla lastaamaan kauhalla? Kun näyttää että tulee vaan niistä refill hommista sitä.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 19.11.2016 19:58
Kirjoittaja jallikka
Pelaaja80 kirjoitti:Auttas se login laittaminen tänne, mut joku scripti.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<modDesc descVersion="32">
<author>MuuFunguu Edits, ARM Team, http://www.ARM-Team.gr</author>
<version>3.0.0.0</version>
<title>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</title>
<description>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</description>
<iconFilename>store.dds</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<l10n>
<text name="input_INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH">
<en>Switch IC State</en>
<de>IC an/abschalten</de>
</text>
<text name="InteractiveControl_Off">
<en>IC Off</en>
<de>IC ausschalten</de>
<pl>wyłącz IC</pl>
</text>
<text name="InteractiveControl_On">
<en>IC On</en>
<de>IC einschalten</de>
<pl>włącz IC</pl>
</text>
<text name="ic_component_close">
<en>Left Mouse Button: close %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s schließen</de>
<fr>Clic gauche : fermer %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: zamknij %s</pl>
</text>
<text name="ic_component_open">
<en>Left Mouse Button: open %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s öffnen</de>
<fr>Clic gauche : ouvrir %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: otwórz %s</pl>
</text>
<text name="ic_button_on">
<en>Left Mouse Button: activate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s anschalten</de>
</text>
<text name="ic_button_off">
<en>Left Mouse Button: deactivate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s ausschalten</de>
</text>
<text name="input_SET_DOOROPENER">
<en>Open/Close door</en>
<de>Open/Close door</de>
<fr>ouvrir/fermer porte</fr>
</text>
<text name="leftDoor">
<en>Left Door</en>
<de>Die Linke Tür</de>
<pl>Lewe Drzwi</pl>
</text>
<text name="rightDoor">
<en>Right Door</en>
<de>Rechte Tür</de>
<pl>Prawe Drzwi</pl>
</text>
<text name="RearWindow">
<en>Rear Window</en>
<de>Heckscheibe</de>
<pl>Tylna Szyba</pl>
</text>
</l10n>
<specializations>
<specialization name="interactiveControl" className="InteractiveControl" filename="specializations/InteractiveControl.lua"/>
<specialization name="interactiveWindows" className="InteractiveWindows" filename="specializations/InteractiveWindows.lua"/>
<specialization name="interactiveButtons" className="InteractiveButtons" filename="specializations/InteractiveButtons.lua"/>
<specialization name="doorOpener" className="DoorOpener" filename="specializations/DoorOpener.lua"/>
</specializations>
<vehicleTypes>
<type name="Ford40" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attacherJoints"/>
<specialization name="lights"/>
<specialization name="animatedVehicle"/>
<specialization name="motorized"/>
<specialization name="steerable"/>
<specialization name="drivable"/>
<specialization name="cylindered"/>
<!--removed specialization 'hirable'-->
<!--changed specialization 'aiTractor'-->
<specialization name="aiVehicle"/>
<specialization name="bunkerSiloCompacter"/>
<specialization name="honk"/>
<!--removed specialization 'indoorHud'-->
<specialization name="washable"/>
<specialization name="mountable"/>
<specialization name="doorOpener"/>
<specialization name="interactiveControl"/>
<specialization name="interactiveWindows"/>
<specialization name="interactiveButtons"/>
</type>
</vehicleTypes>
<storeItems>
<storeItem xmlFilename="buehrer6135A.xml" rootNode="vehicle"/>
</storeItems>
<brands>
<brand name="FORD" title="Ford" image="brand_ford.dds"/>
</brands>
<inputBindings>
<input name="SET_DOOROPENER" category="onfoot" key1="KEY_r" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
<input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
</inputBindings>
</modDesc>
vähä myöhäs mut onks tää ees oikee?

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 19.11.2016 20:08
Kirjoittaja superpottu
jallikka kirjoitti:
Pelaaja80 kirjoitti:Auttas se login laittaminen tänne, mut joku scripti.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<modDesc descVersion="32">
<author>MuuFunguu Edits, ARM Team, http://www.ARM-Team.gr</author>
<version>3.0.0.0</version>
<title>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</title>
<description>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</description>
<iconFilename>store.dds</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<l10n>
<text name="input_INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH">
<en>Switch IC State</en>
<de>IC an/abschalten</de>
</text>
<text name="InteractiveControl_Off">
<en>IC Off</en>
<de>IC ausschalten</de>
<pl>wyłącz IC</pl>
</text>
<text name="InteractiveControl_On">
<en>IC On</en>
<de>IC einschalten</de>
<pl>włącz IC</pl>
</text>
<text name="ic_component_close">
<en>Left Mouse Button: close %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s schließen</de>
<fr>Clic gauche : fermer %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: zamknij %s</pl>
</text>
<text name="ic_component_open">
<en>Left Mouse Button: open %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s öffnen</de>
<fr>Clic gauche : ouvrir %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: otwórz %s</pl>
</text>
<text name="ic_button_on">
<en>Left Mouse Button: activate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s anschalten</de>
</text>
<text name="ic_button_off">
<en>Left Mouse Button: deactivate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s ausschalten</de>
</text>
<text name="input_SET_DOOROPENER">
<en>Open/Close door</en>
<de>Open/Close door</de>
<fr>ouvrir/fermer porte</fr>
</text>
<text name="leftDoor">
<en>Left Door</en>
<de>Die Linke Tür</de>
<pl>Lewe Drzwi</pl>
</text>
<text name="rightDoor">
<en>Right Door</en>
<de>Rechte Tür</de>
<pl>Prawe Drzwi</pl>
</text>
<text name="RearWindow">
<en>Rear Window</en>
<de>Heckscheibe</de>
<pl>Tylna Szyba</pl>
</text>
</l10n>
<specializations>
<specialization name="interactiveControl" className="InteractiveControl" filename="specializations/InteractiveControl.lua"/>
<specialization name="interactiveWindows" className="InteractiveWindows" filename="specializations/InteractiveWindows.lua"/>
<specialization name="interactiveButtons" className="InteractiveButtons" filename="specializations/InteractiveButtons.lua"/>
<specialization name="doorOpener" className="DoorOpener" filename="specializations/DoorOpener.lua"/>
</specializations>
<vehicleTypes>
<type name="Ford40" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attacherJoints"/>
<specialization name="lights"/>
<specialization name="animatedVehicle"/>
<specialization name="motorized"/>
<specialization name="steerable"/>
<specialization name="drivable"/>
<specialization name="cylindered"/>
<!--removed specialization 'hirable'-->
<!--changed specialization 'aiTractor'-->
<specialization name="aiVehicle"/>
<specialization name="bunkerSiloCompacter"/>
<specialization name="honk"/>
<!--removed specialization 'indoorHud'-->
<specialization name="washable"/>
<specialization name="mountable"/>
<specialization name="doorOpener"/>
<specialization name="interactiveControl"/>
<specialization name="interactiveWindows"/>
<specialization name="interactiveButtons"/>
</type>
</vehicleTypes>
<storeItems>
<storeItem xmlFilename="buehrer6135A.xml" rootNode="vehicle"/>
</storeItems>
<brands>
<brand name="FORD" title="Ford" image="brand_ford.dds"/>
</brands>
<inputBindings>
<input name="SET_DOOROPENER" category="onfoot" key1="KEY_r" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
<input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
</inputBindings>
</modDesc>
vähä myöhäs mut onks tää ees oikee?
Tämä on koneen modDesc. Login löydät sieltä samasta kansiosta, missä modikansiokin on eli My Games- Farming Simulator 2017-LOG. Ota huomioon, että logi muuttuu aina joka pelikerran jälkeen. Eli koitat ostaa sen traktorisi , jonka jälkeen sammutat pelin ja kopioit log-tiedoston tänne.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 19.11.2016 20:32
Kirjoittaja jallikka
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<modDesc descVersion="32">
<author>MuuFunguu Edits, ARM Team, http://www.ARM-Team.gr</author>
<version>3.0.0.0</version>
<title>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</title>
<description>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</description>
<iconFilename>store.dds</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<l10n>
<text name="input_INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH">
<en>Switch IC State</en>
<de>IC an/abschalten</de>
</text>
<text name="InteractiveControl_Off">
<en>IC Off</en>
<de>IC ausschalten</de>
<pl>wyłącz IC</pl>
</text>
<text name="InteractiveControl_On">
<en>IC On</en>
<de>IC einschalten</de>
<pl>włącz IC</pl>
</text>
<text name="ic_component_close">
<en>Left Mouse Button: close %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s schließen</de>
<fr>Clic gauche : fermer %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: zamknij %s</pl>
</text>
<text name="ic_component_open">
<en>Left Mouse Button: open %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s öffnen</de>
<fr>Clic gauche : ouvrir %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: otwórz %s</pl>
</text>
<text name="ic_button_on">
<en>Left Mouse Button: activate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s anschalten</de>
</text>
<text name="ic_button_off">
<en>Left Mouse Button: deactivate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s ausschalten</de>
</text>
<text name="input_SET_DOOROPENER">
<en>Open/Close door</en>
<de>Open/Close door</de>
<fr>ouvrir/fermer porte</fr>
</text>
<text name="leftDoor">
<en>Left Door</en>
<de>Die Linke Tür</de>
<pl>Lewe Drzwi</pl>
</text>
<text name="rightDoor">
<en>Right Door</en>
<de>Rechte Tür</de>
<pl>Prawe Drzwi</pl>
</text>
<text name="RearWindow">
<en>Rear Window</en>
<de>Heckscheibe</de>
<pl>Tylna Szyba</pl>
</text>
</l10n>
<specializations>
<specialization name="interactiveControl" className="InteractiveControl" filename="specializations/InteractiveControl.lua"/>
<specialization name="interactiveWindows" className="InteractiveWindows" filename="specializations/InteractiveWindows.lua"/>
<specialization name="interactiveButtons" className="InteractiveButtons" filename="specializations/InteractiveButtons.lua"/>
<specialization name="doorOpener" className="DoorOpener" filename="specializations/DoorOpener.lua"/>
</specializations>
<vehicleTypes>
<type name="Ford40" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attacherJoints"/>
<specialization name="lights"/>
<specialization name="animatedVehicle"/>
<specialization name="motorized"/>
<specialization name="steerable"/>
<specialization name="drivable"/>
<specialization name="cylindered"/>
<!--removed specialization 'hirable'-->
<!--changed specialization 'aiTractor'-->
<specialization name="aiVehicle"/>
<specialization name="bunkerSiloCompacter"/>
<specialization name="honk"/>
<!--removed specialization 'indoorHud'-->
<specialization name="washable"/>
<specialization name="mountable"/>
<specialization name="doorOpener"/>
<specialization name="interactiveControl"/>
<specialization name="interactiveWindows"/>
<specialization name="interactiveButtons"/>
</type>
</vehicleTypes>
<storeItems>
<storeItem xmlFilename="buehrer6135A.xml" rootNode="vehicle"/>
</storeItems>
<brands>
<brand name="FORD" title="Ford" image="brand_ford.dds"/>
</brands>
<inputBindings>
<input name="SET_DOOROPENER" category="onfoot" key1="KEY_r" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
<input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
</inputBindings>
</modDesc>
Näinkö?

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 20.11.2016 09:20
Kirjoittaja N141H
jallikka kirjoitti:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<modDesc descVersion="32">
<author>MuuFunguu Edits, ARM Team, http://www.ARM-Team.gr</author>
<version>3.0.0.0</version>
<title>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</title>
<description>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</description>
<iconFilename>store.dds</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<l10n>
<text name="input_INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH">
<en>Switch IC State</en>
<de>IC an/abschalten</de>
</text>
<text name="InteractiveControl_Off">
<en>IC Off</en>
<de>IC ausschalten</de>
<pl>wyłącz IC</pl>
</text>
<text name="InteractiveControl_On">
<en>IC On</en>
<de>IC einschalten</de>
<pl>włącz IC</pl>
</text>
<text name="ic_component_close">
<en>Left Mouse Button: close %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s schließen</de>
<fr>Clic gauche : fermer %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: zamknij %s</pl>
</text>
<text name="ic_component_open">
<en>Left Mouse Button: open %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s öffnen</de>
<fr>Clic gauche : ouvrir %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: otwórz %s</pl>
</text>
<text name="ic_button_on">
<en>Left Mouse Button: activate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s anschalten</de>
</text>
<text name="ic_button_off">
<en>Left Mouse Button: deactivate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s ausschalten</de>
</text>
<text name="input_SET_DOOROPENER">
<en>Open/Close door</en>
<de>Open/Close door</de>
<fr>ouvrir/fermer porte</fr>
</text>
<text name="leftDoor">
<en>Left Door</en>
<de>Die Linke Tür</de>
<pl>Lewe Drzwi</pl>
</text>
<text name="rightDoor">
<en>Right Door</en>
<de>Rechte Tür</de>
<pl>Prawe Drzwi</pl>
</text>
<text name="RearWindow">
<en>Rear Window</en>
<de>Heckscheibe</de>
<pl>Tylna Szyba</pl>
</text>
</l10n>
<specializations>
<specialization name="interactiveControl" className="InteractiveControl" filename="specializations/InteractiveControl.lua"/>
<specialization name="interactiveWindows" className="InteractiveWindows" filename="specializations/InteractiveWindows.lua"/>
<specialization name="interactiveButtons" className="InteractiveButtons" filename="specializations/InteractiveButtons.lua"/>
<specialization name="doorOpener" className="DoorOpener" filename="specializations/DoorOpener.lua"/>
</specializations>
<vehicleTypes>
<type name="Ford40" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attacherJoints"/>
<specialization name="lights"/>
<specialization name="animatedVehicle"/>
<specialization name="motorized"/>
<specialization name="steerable"/>
<specialization name="drivable"/>
<specialization name="cylindered"/>
<!--removed specialization 'hirable'-->
<!--changed specialization 'aiTractor'-->
<specialization name="aiVehicle"/>
<specialization name="bunkerSiloCompacter"/>
<specialization name="honk"/>
<!--removed specialization 'indoorHud'-->
<specialization name="washable"/>
<specialization name="mountable"/>
<specialization name="doorOpener"/>
<specialization name="interactiveControl"/>
<specialization name="interactiveWindows"/>
<specialization name="interactiveButtons"/>
</type>
</vehicleTypes>
<storeItems>
<storeItem xmlFilename="buehrer6135A.xml" rootNode="vehicle"/>
</storeItems>
<brands>
<brand name="FORD" title="Ford" image="brand_ford.dds"/>
</brands>
<inputBindings>
<input name="SET_DOOROPENER" category="onfoot" key1="KEY_r" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
<input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
</inputBindings>
</modDesc>
Näinkö?
Ei, tää on edelleen se moddesc.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 20.11.2016 14:30
Kirjoittaja jallikka
Huppista. Oli varmaa sen traktorin moddesc auki ni kopion sen vahingossa.Jos tääkää nyt ees on oikeee :D
GIANTS Engine Runtime 7.0.0 (13709:13711) 64bit (Build Date: Nov 9 2016)
Copyright (c) 2008-2016, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2016, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2017
Main System
CPU: Intel(R) Core(TM) i3-3240 CPU @ 3.40GHz
Memory: 8136 MB
OS: Windows NT 6.1 64-bit
Physics System
Version: 5.9.5
Thread(s): 2
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick enabled
Force Feedback disabled
Name: Logitech Dual Action
Audio System
Driver: OpenAL
Version: 1.1
Device: Generic Software
Render System
Driver: Direct 3D 11
Card Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: NVIDIA GeForce GTX 660
Revision: 161
Feature level: DirectX 11 ON
Info: Effective window resolution 1680 x 1050
Started 2 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
Level: Custom High
View Distance Factor: 1.100000
Shadow Quality: 2.000000 Size: 4096 Filter-Size: 16
Shader Quality: 2
Skip Mipmaps: 0
LOD Distance Factor: 1.100000
Terrain LOD Distance Factor: 1.500000
Terrain Normal Mapping: Yes
Foliage View Distance Factor: 2.000000
Foliage Density: 0.500000
Volume Mesh Tessellation Factor: 0.850000
Tyre Tracks Segments Factor: 2.000000
Max. Number of Shadow Lights: 3
Max. Number of Lights: 512
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
MSAA: 2
Farming Simulator 17
Version: 1.3.0.0 1.3RC4
Available Languages: en de jp pl cz fr es ru it pt hu nl cs ct br tr ro kr
Language: en
Time: 2016-11-20 14:24:12
Register configuration 'inputAttacherJoint'
Register configuration 'attacherJoint'
Register configuration 'frontloader'
Register configuration 'motor'
Register configuration 'baseColor'
Register configuration 'wheel'
Register configuration 'rimColor'
Register configuration 'design'
Register configuration 'designColor'
Register configuration 'vehicleType'
Game vehicle types loaded
Load mod: FS17_challengerMT700EFieldViper
Load mod: FS17_valtraTSeriesCowEdition
Load mod: e_karjala
Load mod: foortti
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod foortti to use it in multiplayer.
Load mod: FS17_DCK_FollowMe
Load mod: FS17_flieglTMK266Bull
Load mod: FS17_ForRealModule03_GroundResponse
Load mod: FS17_kuhnVB2190
Load mod: FS17_kvernelandAB85
Load mod: FS17_marshallBC32
Load mod: FS17_mengeleGarant5402
Load mod: FS17_reckJumbo
Load mod: FS17_shedPackage
Load mod: FS17_starkIndustriesSCT635B
Load mod: FS17_vaederstadTopDown500
Load mod: HudHiderbyClodls17v101
Load mod: kuivuri
Error: Failed to open xml file 'E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/kuivuri/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod kuivuri
Load mod: leeremap
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod leeremap to use it in multiplayer.
Load mod: Pihatto
Error: Failed to open xml file 'E:/pena ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/Pihatto/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod Pihatto
Load mod: ValtraT183
Load mod: vv8950
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod vv8950 to use it in multiplayer.
Register vehicle type: foortti.Ford40
HUD Hider 17 V1 by Clod-http://forum.tractor-italia.net loaded
HUD Hider 17 V1 by Clod-edit is not permitted-share only with original ADFLY link
dataS/cameraPath01.i3d (0.23) ms
dataS/cameraPath02.i3d (0.22) ms
dataS/cameraPath03.i3d (0.16) ms
data/sky/skyUS_day_night.i3d (339.51) ms
data/sky/rain.i3d (100.11) ms
data/sky/hail.i3d (56.09) ms
data/sky/dust.i3d (37.25) ms
data/maps/map01.i3d (21671.05) ms
data/objects/basketball/basketball.i3d (159.51) ms
Disabled withering
data/vehicles/tools/vaderstad/vaderstadRapid600s.i3d (762.27) ms
data/vehicles/tools/bredal/F2WS4000.i3d (295.49) ms
data/vehicles/tools/kuhn/kuhnVariMaster153.i3d (215.48) ms
data/vehicles/steerable/caseIH/caseIH1660.i3d (701.96) ms
data/vehicles/steerable/valtra/valtraNSeries.i3d (756.03) ms
data/vehicles/cutters/caseIH/caseIH1030Cutter.i3d (500.91) ms
data/vehicles/trailers/kroeger/kroegerTKD302.i3d (393.09) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollFrontLoaderFZ.i3d (102.85) ms
data/vehicles/tools/amazone/amazoneUF1201.i3d (264.88) ms
data/vehicles/steerable/caseIH/caseIH1455.i3d (654.01) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollFrontLoaderFZ60.i3d (102.78) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollToolPalletFork.i3d (182.07) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollToolManureFork.i3d (58.43) ms
data/vehicles/trailers/farmtech/farmtechSuperfex800.i3d (355.57) ms
data/vehicles/trailers/joskin/joskinAquaTrans7300.i3d (324.99) ms
data/vehicles/trailers/siloking/siloKingTrailedLineDuo1814.i3d (293.42) ms
data/vehicles/trailers/kuhn/kuhnPrimor15070.i3d (275.67) ms
data/vehicles/steerable/newHolland/newHolland8340.i3d (423.33) ms
data/vehicles/tools/amazone/amazoneCatros6002.i3d (503.33) ms
data/vehicles/trailers/newHolland/newHollandRollBelt150.i3d (316.29) ms
data/objects/roundbales/roundbaleStraw_w112_d130.i3d (212.27) ms
data/vehicles/trailers/stepa/stepaFHL13AK.i3d (166.65) ms
data/vehicles/tools/lizard/lizardWeight550.i3d (161.14) ms
data/vehicles/tools/amazone/amazoneED3000.i3d (317.18) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollToolBaleFork.i3d (54.21) ms
data/vehicles/steerable/lizard/lizardPickupRodeo.i3d (388.35) ms
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerNovaCatX8.i3d (332.77) ms
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerNovaCat301.i3d (72.48) ms
data/vehicles/tools/lely/lelyLotus1250.i3d (231.12) ms
data/vehicles/tools/lely/lelyHibiscus1515CdProf.i3d (192.95) ms
data/vehicles/steerable/newHolland/newHollandFR850.i3d (491.79) ms
data/vehicles/cutters/newHolland/newHollandPP273.i3d (314.95) ms
data/vehicles/cutters/kemper/kemper390Plus.i3d (252.79) ms
data/vehicles/trailers/krampe/krampeBandit750.i3d (319.43) ms
data/vehicles/steerable/deutz/deutzAgroStar661.i3d (430.82) ms
data/vehicles/tools/agco/agco650.i3d (141.35) ms
data/vehicles/tools/holaras/holarasMES400.i3d (251.02) ms
data/objects/bigBagContainer/bigBagContainerSeeds.i3d (230.94) ms
data/placeables/shelters/storageShelter02.i3d (71.53) ms
data/objects/pallets/fertilizerTank.i3d (99.42) ms
data/placeables/workshop/workshop.i3d (121.10) ms
data/placeables/highPressureWasher/kaercher/kaercherHDS918-4M.i3d (134.22) ms
data/placeables/shelters/storageShelter01.i3d (57.41) ms
data/placeables/shelters/vehicleShelter.i3d (65.45) ms
data/objects/pallets/palletPoplar.i3d (152.89) ms
data/vehicles/train/locomotive.i3d (250.23) ms
data/vehicles/train/wagonTimber.i3d (135.92) ms
data/vehicles/train/wagonWoodChips.i3d (119.27) ms
data/vehicles/train/wagonGrain.i3d (96.84) ms
data/vehicles/train/wagonSugarbeets.i3d (121.99) ms
dataS2/character/player/player01.i3d (596.85) ms
data/firstPerson/chainsaws/stihl/stihlMS261.i3d (337.73) ms
Warning: Old shape file format version found 'buehrer6135A.i3d.shapes'.
E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/buehrer6135A.i3d (351.34) ms
Warning: Missing 'lowerDistanceToGround' for attacherJoint 1 in E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/buehrer6135A.xml!
Warning: Missing 'upperDistanceToGround' for attacherJoint 1 in E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/buehrer6135A.xml!
Error: Can't load resource 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_start.wav'.
Error: Can't load sample 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_start.wav'.
Error: Can't load resource 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_stop.wav'.
Error: Can't load sample 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_stop.wav'.
Error: Can't load resource 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_idle.wav'.
Error: Can't load sample 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_idle.wav'.
Error: Can't load resource 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_idle.wav'.
Error: Can't load sample 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_idle.wav'.
Error: Can't load resource 'dataS2/sounds/horn.wav'.
Error: Can't load sample 'dataS2/sounds/horn.wav'.
Error: Can't load resource 'dataS2/sounds/horn.wav'.
Error: Can't load sample 'dataS2/sounds/horn.wav'.
Warning (LUA): 'getXMLString': Argument 1 has wrong type. Expected: Int. Actual: Nil
..\..\..\src\base\scripting\lua\LuaScriptSystem.cpp (604): expectedType == Value::VoidType
LUA call stack:
=E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/specializations/DoorOpener.lua (21) : getXMLString
=dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua (0)
=dataS/scripts/BaseMission.lua (0) : load
=dataS/scripts/BaseMission.lua (0) : loadVehicle
=dataS/scripts/shop/BuyVehicleEvent.lua (0) : loadVehiclesAtPlace
=dataS/scripts/network/Connection.lua (0) : run
=dataS/scripts/gui/ShopScreen.lua (0) : sendEvent
=dataS/scripts/gui/ShopConfigScreen.lua (0) : update
=dataS/scripts/gui/elements/Gui.lua (0) : update
=dataS/scripts/main.lua (0) : update
Error: Running LUA method 'update'.
E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/specializations/DoorOpener.lua:23: attempt to perform arithmetic on global 'i' (a nil value)
Physics System
Version: 5.9.5
Thread(s): 2
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick enabled
Force Feedback disabled
Name: Logitech Dual Action
Audio System
Driver: OpenAL
Version: 1.1
Device: Generic Software
Render System
Driver: Direct 3D 11
Card Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: NVIDIA GeForce GTX 660
Revision: 161
Feature level: DirectX 11 ON
Info: Effective window resolution 1680 x 1050
Started 2 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
Level: Custom High
View Distance Factor: 1.100000
Shadow Quality: 2.000000 Size: 4096 Filter-Size: 16
Shader Quality: 2
Skip Mipmaps: 0
LOD Distance Factor: 1.100000
Terrain LOD Distance Factor: 1.500000
Terrain Normal Mapping: Yes
Foliage View Distance Factor: 2.000000
Foliage Density: 0.500000
Volume Mesh Tessellation Factor: 0.850000
Tyre Tracks Segments Factor: 2.000000
Max. Number of Shadow Lights: 3
Max. Number of Lights: 512
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
MSAA: 2
Farming Simulator 17
Version: 1.3.0.0 1.3RC4
Available Languages: en de jp pl cz fr es ru it pt hu nl cs ct br tr ro kr
Language: en
Time: 2016-11-20 14:26:12
Register configuration 'inputAttacherJoint'
Register configuration 'attacherJoint'
Register configuration 'frontloader'
Register configuration 'motor'
Register configuration 'baseColor'
Register configuration 'wheel'
Register configuration 'rimColor'
Register configuration 'design'
Register configuration 'designColor'
Register configuration 'vehicleType'
Game vehicle types loaded
Load mod: FS17_challengerMT700EFieldViper
Load mod: FS17_valtraTSeriesCowEdition
Load mod: e_karjala
Load mod: foortti
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod foortti to use it in multiplayer.
Load mod: FS17_DCK_FollowMe
Load mod: FS17_flieglTMK266Bull
Load mod: FS17_ForRealModule03_GroundResponse
Load mod: FS17_kuhnVB2190
Load mod: FS17_kvernelandAB85
Load mod: FS17_marshallBC32
Load mod: FS17_mengeleGarant5402
Load mod: FS17_reckJumbo
Load mod: FS17_shedPackage
Load mod: FS17_starkIndustriesSCT635B
Load mod: FS17_vaederstadTopDown500
Load mod: HudHiderbyClodls17v101
Load mod: kuivuri
Error: Failed to open xml file 'E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/kuivuri/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod kuivuri
Load mod: leeremap
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod leeremap to use it in multiplayer.
Load mod: Pihatto
Error: Failed to open xml file 'E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/Pihatto/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod Pihatto
Load mod: ValtraT183
Load mod: vv8950
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod vv8950 to use it in multiplayer.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Lähetetty: 21.11.2016 19:29
Kirjoittaja patte027
Mitenkä tässä sais vaikka esim. radio rockin kuuluu radiost ku ite yrittäny tätä jo semmoset 2h ja en oo saanu toimii nii voisko joku sen verra auttaa että tekis sen tekstin tai edes neuvvoisi? (: