Etelä-Karjalan maamies

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme!
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Valmetti jätkä
Viestit: 625
Liittynyt: 18.09.2015 15:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Laitilan peräkylillä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laitila

Etelä-Karjalan maamies

Viesti Kirjoittaja Valmetti jätkä »

Moro! Oon Mietosen Markku 26v ja asun eteläkarjalassa. Pyöritän täällä n. 35 lehmän maitotilaa. Peltoa löytyy 126ha joista 29.5ha:ta on heinällä .Loput on viljalla. Tilalla asuu itseni lisäksi vaimoni Mirja 26v ja Tytär Elli 4,5v. Lisäksi tilalla asuu kaksi lammaskoiraa. Olen itse ollut aina kiinnostunut koneiden korjauksesta, joten hommasin Projekti traktorikseni Case IH 1455 XL:n ja vanhat kärryt. Kärry on jo läjässä, mutta traktorissa on vielä reilusti hommaa.
Mirja ei suureksi hämmästyksekseni ole kiinnostunut semmoisista hommista joista naiset yleensä on kiinnostuneita, vaan hän on TODELLA kiinnostunut peltohommista. Ja uskotte tai, ette yllätin sen yks ilta katsomasta Nettikoneesta käytettyjä traktoreita. Saa nähä mitä se on keksinyt. Ja Elli on kiinnostunut poneista. Se on ruinannut mulle, kohta jo 3,5 kuukautta, että pitäis ostaa sille poni. Saa nähä taivunko vai en. Sitten ois selostus tilan traktoreista. Löytyy uusia ja vanhoja, toimivina ja projekteina. Eli traktoreina ovat Case Puma CVX 240 ek:lla, Valtra N 174 ek:lla, Deutz Agrostar6.61 ja Projekti traktori.
Puimuria ei löydy, joten yks tuttu läy meillä puimassa.
Kuvat traktoreista.
Kuva
Valtra
Kuva
Puma CVX
Kuva
Agrostar
Kuva
Kuva
Projektina oleva Case IH 1455 XL
Kuva
Ja sitten vielä jo valmistuneet kärryt.

Kevät on alkanut ja kevät töitä luvassa. Siihen saakka moro

Kommenttia :!:
Viimeksi muokannut Valmetti jätkä, 20.11.2016 14:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva<-Aralle kiitokset!
Aapo92
Viestit: 163
Liittynyt: 23.08.2015 17:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Oulu
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, paska englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Aapo92
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Etelä-Karjalan maamies

Viesti Kirjoittaja Aapo92 »

Muute hyvä, mutta vielä hud hider.
Lukittu

Palaa sivulle “Farmiblogi”