Sivu 1/1

Mapin konvaus FS 11, 13, 15 -> 17

Lähetetty: 20.02.2017 19:48
Kirjoittaja Jussi FIN
1. Avatkaa konvattava mappi Giants Editorissa. ( Fs 11 ja 13 versio 5.5.1, FS versio 15 6.0.3) ja laittakaa kaikki tarvittavat objektit samaan transform grouppiin. (create -> transform group, valitkaa kaikki paitsi animals ja muut, joissa on triggereitä tai muuta sellaista, mitä ei tarvitse, kuten terrain. -> Edit -> Cut ja paste siihe grouppii). Sitte exportatkaa se transform grouppi tiedostojen kanssa tyhjään mappipohjan tiedostoihin.
2. kopioikaa map01 kansio ja korvatkaa sillä se tyhjän mappipohjan map01 kansio.
3. Avatkaa tyhjäpohja ja importatkaa se transform grouppi, osa objekteista voi menettää textuurit.
4. Lisätkää uudet triggerit, eläin jutut ja kasvit paikoilleen, ja korjatkaa tekstuurit, jos jotain on muuttunut valkoiseksi.
5. Muuttakaa mod descin tiedot kohdalleen ja laittakaa oikea kuva.
MUISTAKAA TESTATA VÄLILLÄ TOIMIVUUTTA ETTEI MENE 10 TUNNIN TYÖ HUKKAAN

Re: Mapin konvaus FS 11, 13, 15 -> 17

Lähetetty: 20.02.2017 19:55
Kirjoittaja elppi
Kiitos paljon!