Mapin konvaus FS 11, 13, 15 -> 17

Hyödyllisiä ohjeita ja oppaita Farming Simulator 17 peliin.
Avatar
Jussi FIN
Viestit: 266
Liittynyt: 19.01.2013 11:11
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomea ja Englantia
Multiplayer tunnuksesi?: Auriol90
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Itä rajalla

Mapin konvaus FS 11, 13, 15 -> 17

Viesti Kirjoittaja Jussi FIN »

1. Avatkaa konvattava mappi Giants Editorissa. ( Fs 11 ja 13 versio 5.5.1, FS versio 15 6.0.3) ja laittakaa kaikki tarvittavat objektit samaan transform grouppiin. (create -> transform group, valitkaa kaikki paitsi animals ja muut, joissa on triggereitä tai muuta sellaista, mitä ei tarvitse, kuten terrain. -> Edit -> Cut ja paste siihe grouppii). Sitte exportatkaa se transform grouppi tiedostojen kanssa tyhjään mappipohjan tiedostoihin.
2. kopioikaa map01 kansio ja korvatkaa sillä se tyhjän mappipohjan map01 kansio.
3. Avatkaa tyhjäpohja ja importatkaa se transform grouppi, osa objekteista voi menettää textuurit.
4. Lisätkää uudet triggerit, eläin jutut ja kasvit paikoilleen, ja korjatkaa tekstuurit, jos jotain on muuttunut valkoiseksi.
5. Muuttakaa mod descin tiedot kohdalleen ja laittakaa oikea kuva.
MUISTAKAA TESTATA VÄLILLÄ TOIMIVUUTTA ETTEI MENE 10 TUNNIN TYÖ HUKKAAN
Viimeksi muokannut Jussi FIN, 25.06.2017 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Epäonnistumisen riski on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta. :mrgreen:
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mapin konvaus FS 11, 13, 15 -> 17

Viesti Kirjoittaja elppi »

Kiitos paljon!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjeet ja oppaat”