Sivu 1/1

Olkien/heinän kasaantumisen estäminen.

Lähetetty: 20.02.2017 19:30
Kirjoittaja Jussi FIN
Elikkäs jos teillä mappien tekijöillä on sellane ongelma, että kun pui tai niittää, nii olki ja heinä ei mene joka paikkaan, vaan ilmestyy johonkin isona kasana.

1. Avaa mappi Giants editorissa.
2. ota työkaluksi "terrain infolayer paint mode" (Se jolla lisätää elukoita)
3. Valitse "Terrain editing" listasta "Info layer Painting" kohdassa olevasta alasvetovalikosta "Tip col"
Kuva
4. Sitte maalataa kaikki valkone pois
5. Sen jälkee: Scripts -> FS17 -> Map -> Create ground collision map, sitte odotetaa ja tallennetaa.

Kysykää jos ette ymmärtäny.

Re: Olkien/heinän kasaantumisen estäminen.

Lähetetty: 30.11.2017 04:32
Kirjoittaja jfman
Tuota 5kohtaa en oikein ymmärtäny.

Re: Olkien/heinän kasaantumisen estäminen.

Lähetetty: 30.11.2017 13:27
Kirjoittaja jusanteri
Kuva
Tuosta painat ja odotat et se lataa sen ja tallennat. :)

Re: Olkien/heinän kasaantumisen estäminen.

Lähetetty: 30.11.2017 13:34
Kirjoittaja jfman
Mulla ei ole, kuin tuo create new.

Re: Olkien/heinän kasaantumisen estäminen.

Lähetetty: 30.11.2017 13:38
Kirjoittaja Valtra_mies
jfman kirjoitti:Mulla ei ole, kuin tuo create new.
Päivitä Giants 7.1.0.

Re: Olkien/heinän kasaantumisen estäminen.

Lähetetty: 30.11.2017 13:40
Kirjoittaja jfman
Aukiaako mappi, sitten enää mikä on tehty 7.0.2?

Re: Olkien/heinän kasaantumisen estäminen.

Lähetetty: 30.11.2017 13:44
Kirjoittaja jusanteri
Mulla ainaki on auennu.