[FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Avatar
Leuqqumies
Viestit: 262
Liittynyt: 28.11.2009 15:37

[FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja Leuqqumies »

Konverttauslabrasta pölähti tämä ulos.

Kuva

Puut voi sitoa kärryyn näkymättömillä kuormaliinoilla.

Kärryyn voi vaihtaa myös halutessaan pelin omat renkaat, ostovaiheessa nämä ovat merkattu Wide tires-optiolla.

Credits:
rafftnix, BM Modding, Vertexdesign, fruktor, fendt2000, MadMax, iMarwin, mindis56,

Conversion for FS17: Leuqqumies and opelman
 Lataa tästä...
Viimeksi muokannut Leuqqumies, 19.11.2016 12:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Tää on muute ihan hyvä, mutta voisko ton kärrin kanssa tehä sillee et pystys käyttää raktorista niiku fs15?
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja opelman »

Oisko mahollista pankkojen kohalle saaha colliinisiot? Nythän ne on miten sattuu.
Avatar
Leuqqumies
Viestit: 262
Liittynyt: 28.11.2009 15:37

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja Leuqqumies »

Vähän erikoisesti nuo kollisiot tuossa on, mutta en löytänyt editorin puolella niissä mitään vikaa, enkä tiedä miksi puut käyttäytyy tossa niinku käyttäytyvät. Jos tietäisin, olisin jo fiksannut sen. Tuota hytistä käyttämistä pitää tutkia kun ehtii.
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja opelman »

Ennen noita kollisioneita ei voinut skaalata. Kato pelissä f5:llä niin näet miten ne siinä on.
mrkenkku
Viestit: 4
Liittynyt: 05.10.2016 18:22
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja mrkenkku »

testiin menee jakiitos :D :D
Avatar
Leuqqumies
Viestit: 262
Liittynyt: 28.11.2009 15:37

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja Leuqqumies »

Uusi versio, kollisionit kärryssä korjattu, toimii traktorista käsin ja "kuormaliinat" toimii taas. Linkki taas ekassa viestissä.
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Leuqqumies kirjoitti:Uusi versio, kollisionit kärryssä korjattu, toimii traktorista käsin ja "kuormaliinat" toimii taas. Linkki taas ekassa viestissä.
Kiitos. Pitää ladata korjattu.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Leuqqumies
Viestit: 262
Liittynyt: 28.11.2009 15:37

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja Leuqqumies »

Ja taas uutta, tällä kertaa (toivottavasti) final versio. Nyt toimii myös tukijalat ja renkaita voi vaihtaa alkuperäisistä pelin omiin halutessaan muuttamalla JunkkariPatruuna866.xml-filusta tämä

Koodi: Valitse kaikki

		 <wheelConfigurations>
		 <!-- Kärryn omat renkaat -->
        <wheelConfiguration name="$l10n_configuration_valueDefault" price="0">
			<wheels autoRotateBackSpeed="2.0">
				<wheel  restLoad="0.6" repr="0>0"                   radius="0.437" width="0.4" initialCompression="10" suspTravel="0.1" spring="20" damper="30" mass="1.9" hasTireTracks="true" tireTrackAtlasIndex="3" hasParticles="true"/>
				<wheel  restLoad="0.6" repr="0>1" driveNode="0>1|0" radius="0.437" width="0.4" initialCompression="10" suspTravel="0.1" spring="20" damper="30" mass="1.9" hasTireTracks="true" tireTrackAtlasIndex="3" hasParticles="true"/>
				<wheel  restLoad="0.9" repr="0>2"                   radius="0.437" width="0.4" initialCompression="10" suspTravel="0.1" spring="20" damper="30" mass="1.9" hasTireTracks="true" tireTrackAtlasIndex="3" hasParticles="true"/>
				<wheel  restLoad="0.9" repr="0>3"                   radius="0.437" width="0.4" initialCompression="10" suspTravel="0.1" spring="20" damper="30" mass="1.9" hasTireTracks="true" tireTrackAtlasIndex="3" hasParticles="true"/>
			</wheels>
	    </wheelConfiguration>
		<!-- Pelin omat renkaat -->
        <!-- wheelConfiguration name="$l10n_configuration_valueDefault" price="0">
            <wheels>
                <wheel tipOcclusionAreaGroupId="1" restLoad="0.8" repr="0>0"                   filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/AW309_500_50R17.xml" isLeft="true"  initialCompression="50" suspTravel="0.15" spring="15" damper="30" />
                <wheel tipOcclusionAreaGroupId="2" restLoad="0.8" repr="0>1" driveNode="0>1|0" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/AW309_500_50R17.xml" isLeft="false" initialCompression="50" suspTravel="0.15" spring="15" damper="30" />
                <wheel tipOcclusionAreaGroupId="1" restLoad="0.8" repr="0>2"                   filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/AW309_500_50R17.xml" isLeft="true"  initialCompression="20" suspTravel="0.15" spring="15" damper="30" hasTireTracks="true" hasParticles="true" />
                <wheel tipOcclusionAreaGroupId="2" restLoad="0.8" repr="0>3"                   filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/AW309_500_50R17.xml" isLeft="false" initialCompression="20" suspTravel="0.15" spring="15" damper="30" hasTireTracks="true" hasParticles="true" />
            </wheels>
        </wheelConfiguration-->
    </wheelConfigurations>
täksi

Koodi: Valitse kaikki

<wheelConfigurations>
		 <!-- Kärryn omat renkaat -->
        <!--wheelConfiguration name="$l10n_configuration_valueDefault" price="0">
			<wheels autoRotateBackSpeed="2.0">
				<wheel  restLoad="0.6" repr="0>0"                   radius="0.437" width="0.4" initialCompression="10" suspTravel="0.1" spring="20" damper="30" mass="1.9" hasTireTracks="true" tireTrackAtlasIndex="3" hasParticles="true"/>
				<wheel  restLoad="0.6" repr="0>1" driveNode="0>1|0" radius="0.437" width="0.4" initialCompression="10" suspTravel="0.1" spring="20" damper="30" mass="1.9" hasTireTracks="true" tireTrackAtlasIndex="3" hasParticles="true"/>
				<wheel  restLoad="0.9" repr="0>2"                   radius="0.437" width="0.4" initialCompression="10" suspTravel="0.1" spring="20" damper="30" mass="1.9" hasTireTracks="true" tireTrackAtlasIndex="3" hasParticles="true"/>
				<wheel  restLoad="0.9" repr="0>3"                   radius="0.437" width="0.4" initialCompression="10" suspTravel="0.1" spring="20" damper="30" mass="1.9" hasTireTracks="true" tireTrackAtlasIndex="3" hasParticles="true"/>
			</wheels>
	    </wheelConfiguration-->
		<!-- Pelin omat renkaat -->
        <wheelConfiguration name="$l10n_configuration_valueDefault" price="0">
            <wheels>
                <wheel tipOcclusionAreaGroupId="1" restLoad="0.8" repr="0>0"                   filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/AW309_500_50R17.xml" isLeft="true"  initialCompression="50" suspTravel="0.15" spring="15" damper="30" />
                <wheel tipOcclusionAreaGroupId="2" restLoad="0.8" repr="0>1" driveNode="0>1|0" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/AW309_500_50R17.xml" isLeft="false" initialCompression="50" suspTravel="0.15" spring="15" damper="30" />
                <wheel tipOcclusionAreaGroupId="1" restLoad="0.8" repr="0>2"                   filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/AW309_500_50R17.xml" isLeft="true"  initialCompression="20" suspTravel="0.15" spring="15" damper="30" hasTireTracks="true" hasParticles="true" />
                <wheel tipOcclusionAreaGroupId="2" restLoad="0.8" repr="0>3"                   filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/AW309_500_50R17.xml" isLeft="false" initialCompression="20" suspTravel="0.15" spring="15" damper="30" hasTireTracks="true" hasParticles="true" />
            </wheels>
        </wheelConfiguration>
    </wheelConfigurations>
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Eli ei toimi pelin customoinnissa?
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Leuqqumies
Viestit: 262
Liittynyt: 28.11.2009 15:37

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja Leuqqumies »

Itse asiassa sain sen just toimimaan. Jospa TÄMÄ olisi lopullinen versio :D Vakiorenkaat on defaultit, pelin omat renkaat on widet.
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Linkki ei toimi. Ku painaa "download file" ni tulee vaa "website error". :?
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Leuqqumies
Viestit: 262
Liittynyt: 28.11.2009 15:37

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja Leuqqumies »

valmetti 1502 t kirjoitti:Linkki ei toimi. Ku painaa "download file" ni tulee vaa "website error". :?
Hyvinhän tuo toimii.
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Joo koitin uudestaa ni toimi.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
avant123
Viestit: 30
Liittynyt: 31.08.2016 14:46
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja avant123 »

oisiko mahdollista saara kyseinen kärry ilman mettä kuormaajaa ja semmoinen koura mikä fs 15 että sai nostolaitteisiin
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

avant123 kirjoitti:oisiko mahdollista saara kyseinen kärry ilman mettä kuormaajaa ja semmoinen koura mikä fs 15 että sai nostolaitteisiin
Ois hyvä khyl.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
ASadSloth
Viestit: 9
Liittynyt: 04.08.2016 22:08
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja ASadSloth »

Sellanen nostolaite kiinnikkeinen puutavara nosturi on jo mutta en muista mistä latasin sen :roll:
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja opelman »

Ainakin modhosterissa on pari. Sellaisia isompia kuormaajia.
ASadSloth kirjoitti:Sellanen nostolaite kiinnikkeinen puutavara nosturi on jo mutta en muista mistä latasin sen :roll:
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

opelman kirjoitti:Ainakin modhosterissa on pari. Sellaisia isompia kuormaajia.
ASadSloth kirjoitti:Sellanen nostolaite kiinnikkeinen puutavara nosturi on jo mutta en muista mistä latasin sen :roll:
Ne on kyl liian isoja esim. 1255 Natikkaa... :roll:
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
jkh67
Viestit: 38
Liittynyt: 29.10.2016 01:20
Viesti:

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja jkh67 »

Miten tuota kouraa ohjataan/käsitellään? Pitääkö olla joystick vai onnistuuko myös näppäimistöllä?
[FHH - Yhteisö pääasiassa ETS2, ATS ja FS peleille.]
Discord: https://discord.me/fhh
VTC: http://trucksbook.eu/company/4236
Twitch: https://www.twitch.tv/juhahirv
Avatar
DB990
Viestit: 224
Liittynyt: 06.10.2016 16:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti ja äidinkieli
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja DB990 »

jkh67 kirjoitti:Miten tuota kouraa ohjataan/käsitellään? Pitääkö olla joystick vai onnistuuko myös näppäimistöllä?
Hiireä liikuttamalla jompi kumpi hiiren nappi pohjassa.
Electric
Kunniakäyttäjä
Viestit: 122
Liittynyt: 13.09.2009 15:41

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja Electric »

DB990 kirjoitti:
jkh67 kirjoitti:Miten tuota kouraa ohjataan/käsitellään? Pitääkö olla joystick vai onnistuuko myös näppäimistöllä?
Hiireä liikuttamalla jompi kumpi hiiren nappi pohjassa.
Vasen Ctrl ja Shift nappi pohjaa ja sit J N K M
Apsi2002
Viestit: 10
Liittynyt: 16.02.2016 16:14
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja Apsi2002 »

Onko muilla ollu ongelmana tässä kärryssä että kiinnittyy ylempään vetokitahommeliin ja näin kärryn etupyörät jää ilmaan?
jkh67
Viestit: 38
Liittynyt: 29.10.2016 01:20
Viesti:

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja jkh67 »

Apsi2002 kirjoitti:Onko muilla ollu ongelmana tässä kärryssä että kiinnittyy ylempään vetokitahommeliin ja näin kärryn etupyörät jää ilmaan?
Eipä ole tuollaista ongelmaa ollut. Nyt kun vinkistä tajusin tuon kouran hiiriohjauksen niin hyvin toimii :)
[FHH - Yhteisö pääasiassa ETS2, ATS ja FS peleille.]
Discord: https://discord.me/fhh
VTC: http://trucksbook.eu/company/4236
Twitch: https://www.twitch.tv/juhahirv
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: [FS17-convert] Junkkari Patruuna 866

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Apsi2002 kirjoitti:Onko muilla ollu ongelmana tässä kärryssä että kiinnittyy ylempään vetokitahommeliin ja näin kärryn etupyörät jää ilmaan?
Onko sulla joku modi traktori vetokoneena? Noissa alkuperäsissähän se ylempini attacheri siirtyy sen mukaan, mitä ottaa perään, mutta aika useassa modissa se attacheri on "jumitettu" paikalleen tai laitettu samaan paikkaan koukun kanssa, jolloin juuri tuollaisia ilmiöitä tulee.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Peräkärryt”