Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

fendtmies
Viestit: 42
Liittynyt: 01.04.2014 07:59
Multiplayer tunnuksesi?: viitala(FIN)
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja fendtmies »

te-me565 kirjoitti:voiko joki linkata muualle vaikka google drivee ku oon 6 kertaa yrittäny lataa 2 eri netil ja ei vaa toimi. latauksen puolesvälis sanoo et epäonnistui
Olisin tyytyväine jos juko mapin tekijä tai joku muu kuka tän on ladannu nii vippais uue linkin :) ;)
Itelläki tuli aina chromella epäonnistui mutta explorerilla onnistu heti.
espe76
Viestit: 88
Liittynyt: 06.09.2012 10:36
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: lohtaja

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja espe76 »

Todella hyvä kartta.
te-me565
Viestit: 75
Liittynyt: 15.11.2015 14:59
Tämänhetkinen kaupunki:: kouvola
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja te-me565 »

jontte89 kirjoitti:Tässä niile GoogleDrive linkki kenellä ei toimi file-upload.
https://drive.google.com/file/d/0BxOsv- ... 9oT00/view :iso:
Kiitos nii pääsee pelaa
Finntrucker
Viestit: 304
Liittynyt: 04.08.2009 20:40

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja Finntrucker »

Siis nyt kun tätä enemmän pelaillut niin täytyy todeta että onpahan nappiin mennyt kartta, talot olisi voinut enempi olla suomityylisiä, mutta se on vaan pieni kosmeettinen haitta lähinnä, eikä kyllä pelattavuuteen millään tavalla vaikuta
arabimummo
Viestit: 16
Liittynyt: 01.05.2015 23:53
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja arabimummo »

loistava mappi. vielä jos sais toimimaan farmin niille vuokratuille servuille :)
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6404
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

varmari111 kirjoitti:
atte1 kirjoitti:Pari kysymyst ois.
Missä on kuivuri (en ole ainakaan nopealla katselulla löytänyt) ja onko muualla aumoja ku lehmä tilal ja bga:ssa?
Nätin näköne mappi ollu nopealla katsomisel ainaski :)
Siellä vanhan suon luona on kuivuri. Sinne voi ajaa myös haketta ni pysyy kuivuri toiminnassa :D . Joo on vielä yhdellä pellolla laitan siitä huomenna kuvaa että kaikki löytää sen :kippis:
Oot jo varmaan unohtana tuon auman paikan kuvan laiton. ;) :D
Transit mies
Viestit: 271
Liittynyt: 31.05.2014 21:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Ilmajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Transit mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja Transit mies »

Pystyiskö joku laittamaan kuvaa kartasta niinku ylhäältäpäin ,että missä on mitäkin.Tosi hyvin kuvailtu tätä Suomen ja Ryssinen välistä maastoa :kippis:
Ryydman666
Viestit: 37
Liittynyt: 01.04.2016 21:03
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja Ryydman666 »

Kiitoksia hienosta mapista. Tän kanssa menekin sit taas aikaa :D
Avatar
varmari111
Moderaattori
Viestit: 705
Liittynyt: 21.10.2010 20:20

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja varmari111 »

Peluri4 kirjoitti:
varmari111 kirjoitti:
atte1 kirjoitti:Pari kysymyst ois.
Missä on kuivuri (en ole ainakaan nopealla katselulla löytänyt) ja onko muualla aumoja ku lehmä tilal ja bga:ssa?
Nätin näköne mappi ollu nopealla katsomisel ainaski :)
Siellä vanhan suon luona on kuivuri. Sinne voi ajaa myös haketta ni pysyy kuivuri toiminnassa :D . Joo on vielä yhdellä pellolla laitan siitä huomenna kuvaa että kaikki löytää sen :kippis:
Oot jo varmaan unohtana tuon auman paikan kuvan laiton. ;) :D
En oo unohtanu. Ei oo kerenny sen vertaa pelaaamaan että sen kuvan olisin ottanu. Kyllä se tulee
Avatar
varmari111
Moderaattori
Viestit: 705
Liittynyt: 21.10.2010 20:20

Re: Savoo ja Karjaloo17

Viesti Kirjoittaja varmari111 »

jontte89 kirjoitti:Tässä niile GoogleDrive linkki kenellä ei toimi file-upload.
https://drive.google.com/file/d/0BxOsv- ... 9oT00/view :iso:
Kiitosta jontelle kun upit uuteen paikkaan. Heihei
Siinä olis sitten se auma!
Kuva
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Oliskos innokkaita multiplayer pelaajia tähän mappiin? :D
Mrzaukki142
Viestit: 139
Liittynyt: 05.01.2014 15:55
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Zaukkii
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja Mrzaukki142 »

Pirun komian mapit oot väkertäny yksityis kohtia myöten.

Itekki voisin laittaa servun jossain vaiheessa jos on tulijoita??
Kuva
Isot kiitokset mini20:lle.
te-me565
Viestit: 75
Liittynyt: 15.11.2015 14:59
Tämänhetkinen kaupunki:: kouvola
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja te-me565 »

No nyt ku oon hetken pelannu nii huomennu yhen pikku jutun.
jos teet joskus uuen version nii siin vois mataloittaa vähä maanteillä olevii mäkii ku 180 hp john deere 7810 ei oikee mee mäkii ylös vauhti tippuu johki 5km/h muuten tosi hyvä mappi. vai onkohan se siin traktoris vika ku mäist menee nii hiljaa :) mut pitää kyl viel sanoo et ison ja komian mapin oot tehny ja mitää bugejakaa en oo löytäny 8-)

ja eipä noi mäet mitenkää häiritse et ei niit tartte välttämättä mataloittaa koska se voi olla monimutkast. ja ei niit paljoo voikkaa mataloittaa ettei mapist tasast tuu koska se ei olis kivaa. ja toisil traktoreil mäis ei välttis vauhti nii paljoo hiljenny ja oikeestikkihan vauhti hiljenee ylämäkee ku noil oikeil traktoreil oon ajanu :)

Ja täähä on vaa mu oma mielipide jotkut tykkää ku on noin isoi mäkii ku kaupalt lähtee mappii ylöspäin
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Ei miulla lagaa dirttimodi, mutta onki vähän jytympi kones. Pitää kyllä olla lataamatta päivitystä ku dirttimodi pois :-I
Kuva
te-me565
Viestit: 75
Liittynyt: 15.11.2015 14:59
Tämänhetkinen kaupunki:: kouvola
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja te-me565 »

Ja siel "kotitilalt" ne siilot vois vaihtaa ihan perus suomalaisee kuivurii ja oisko niiku uutta versioo mis paremmat heinät mut dirt modin kaa ku mul se ei yhtää lagannu
Avatar
lazersite
Viestit: 49
Liittynyt: 18.06.2012 01:49
Tämänhetkinen kaupunki:: oulu
Multiplayer tunnuksesi?: Bubba, Punis
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: oulu

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja lazersite »

maitotilan aumaa ei saa kokonaan tyhjäksi, niin ei voi täyttää uudestaan :/ koittanu vaikka millä konstein putsailla, kauhan kans tökkää yhessä kohdassa, että olisko siinä joku näkymätön seinä josta ne rehut menee piiloon, ja missä tuo pelto on missä tuo toinen auma ? nyt päälle 10h savea alla ja en ole muita huonoja puoli kyllä löytänyt.

Erittäin hyvä kartta kyllä.
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Kokekaa tämä vaikka valitukseksi ja vittuiluksi jos itse haluatte, mutta mapin tekijälle tässä kirjoitan palautetta.

Eli. Isompia teitä saisi olla. En usko, että esimerkiksi kaupalta lähtee tuollainen kinttupolku oikeastikaan. Myöskin tuon "turvesuon" saisi poistaa IMO kokonaan, taikka tehdä multifruitsille, niin että sen turpeen pystyisi sieltä turpeena korjaamaan.

Tässä pelkkiä, tottakai pelkästään omia mieltymyksiä sekä mielipiteitä kartasta.

Muuten tämä kyllä on ehdottomasti paras suomi mappi, mitä tähän peliin on saatu aikaiseksi. Itse vain tykkään olla liian nirso näiden karttojen kanssa, joten palautekin varmasti sen mukainen.

Tottakai voisi aina olla parempi alkaa itse näitä väsäilemään, mutta kunnei tieto/taitoa ole, on parempi vain luottaa näihin teidän tekemiin.

Hyvää kevään jatkoa Varmarille, sekä muille foorumin käyttäjille.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Avatar
varmari111
Moderaattori
Viestit: 705
Liittynyt: 21.10.2010 20:20

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja varmari111 »

Simppa kirjoitti:Ei miulla lagaa dirttimodi, mutta onki vähän jytympi kones. Pitää kyllä olla lataamatta päivitystä ku dirttimodi pois :-I
Ei varmaan oo lagannu kun sitä ei oo ollu ekassa versiossakaan :D . Joten voit ladata. Eikä se kato koneen tehoon lagaako se. Jos modissa on jotain huonoo niin se kyllä lagaa. Oli kone millanen vaan. Itsekkin omistan semmosen koneen että ei tahdo kyllä parempia osia olla markkinoilla :)
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

San_anttu kirjoitti:Kokekaa tämä vaikka valitukseksi ja vittuiluksi jos itse haluatte, mutta mapin tekijälle tässä kirjoitan palautetta.

Eli. Isompia teitä saisi olla. En usko, että esimerkiksi kaupalta lähtee tuollainen kinttupolku oikeastikaan. Myöskin tuon "turvesuon" saisi poistaa IMO kokonaan, taikka tehdä multifruitsille, niin että sen turpeen pystyisi sieltä turpeena korjaamaan.

Tässä pelkkiä, tottakai pelkästään omia mieltymyksiä sekä mielipiteitä kartasta.

Muuten tämä kyllä on ehdottomasti paras suomi mappi, mitä tähän peliin on saatu aikaiseksi. Itse vain tykkään olla liian nirso näiden karttojen kanssa, joten palautekin varmasti sen mukainen.

Tottakai voisi aina olla parempi alkaa itse näitä väsäilemään, mutta kunnei tieto/taitoa ole, on parempi vain luottaa näihin teidän tekemiin.

Hyvää kevään jatkoa Varmarille, sekä muille foorumin käyttäjille.
Hyvää palautetta ja itse jaan kaikki näkemyksesi. Juurikin suomalaisemmat objektit olisivat kova sana tässä, ymmärrän kyllä ettei niissä ole suurta valinnanvaraa.
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Mun mielestä suo on ok tollaite, mutta sorateitä ehkä pienemmiksi, rakennukset suomalaisemmiksi (välttää kuitenkin itelle) ja joo.. Muuten kyllä tykänny, välimatkat niin saatanasti niin ois poikaa ajaa ratilla kun jaksais vaan virittää :D
Kuva
Avatar
varmari111
Moderaattori
Viestit: 705
Liittynyt: 21.10.2010 20:20

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja varmari111 »

Petrimies kirjoitti:
San_anttu kirjoitti:Kokekaa tämä vaikka valitukseksi ja vittuiluksi jos itse haluatte, mutta mapin tekijälle tässä kirjoitan palautetta.

Eli. Isompia teitä saisi olla. En usko, että esimerkiksi kaupalta lähtee tuollainen kinttupolku oikeastikaan. Myöskin tuon "turvesuon" saisi poistaa IMO kokonaan, taikka tehdä multifruitsille, niin että sen turpeen pystyisi sieltä turpeena korjaamaan.

Tässä pelkkiä, tottakai pelkästään omia mieltymyksiä sekä mielipiteitä kartasta.

Muuten tämä kyllä on ehdottomasti paras suomi mappi, mitä tähän peliin on saatu aikaiseksi. Itse vain tykkään olla liian nirso näiden karttojen kanssa, joten palautekin varmasti sen mukainen.

Tottakai voisi aina olla parempi alkaa itse näitä väsäilemään, mutta kunnei tieto/taitoa ole, on parempi vain luottaa näihin teidän tekemiin.

Hyvää kevään jatkoa Varmarille, sekä muille foorumin käyttäjille.
Hyvää palautetta ja itse jaan kaikki näkemyksesi. Juurikin suomalaisemmat objektit olisivat kova sana tässä, ymmärrän kyllä ettei niissä ole suurta valinnanvaraa.
Hyvää on palaute :D . Sorateitä ei nyt viiti 4 kaistasiks laittaa. Ainaki meillä päin mistä tämän nyt pitääki olla, ni on soratiet suurinpiirtein tuota luokkaa. Tai ainaki kun tässä savon ja karjalan alueella ajelee tota puuta ni jonki verran nähny pienempää tiestöö :) . No mutta sen takia tiet ei isone. Sitten toimiivat mapissa nopeusrajoituksena, että ei kaikki valametillaan huuvata täysiä joka paikkaan. Talot toki vois olla enempi suomimallisia juu, mutta tulee just se mitä tuossa mainittiin että ei oo hyviä tarjolla. Wolfheart oli guru tekemään mappeja ja rakennuksia, mutta harmi kun ei taida enään tehdä tähän mitään. Vanhoja ei voi käyttää kun bugaa tekstuurit :cry: . Heti kun löytys hyvin tehtyjä jotka ei oo 18MB:sia turhuuksia, ni heti muuttuu rakennukset. Tarkotus olis tehdä iso hyvin pyörivä mappi. Rumasti sanottuna ei sinne kaikkee paskaa voi työntää. :D. Näillä mennään ja hyvä että joillekkin kelpaa. Toivottavasti ne joille ei kelpaa niin löytyy vielä mieleinen mappi. Hyvää kevättä kaikille tasapuolisesti Heihei
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja opelman »

Hyvä mappi. Voisko tuon vanhan suon tehä sillai että sen pystys kyntämään? Nyt jää se heinä siihen vaikka kyntää.
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

opelman kirjoitti:Hyvä mappi. Voisko tuon vanhan suon tehä sillai että sen pystys kyntämään? Nyt jää se heinä siihen vaikka kyntää.
Eikö se lähe edes niin että painaa y nappia.Eli tekisit uutta peltoa.
Avatar
varmari111
Moderaattori
Viestit: 705
Liittynyt: 21.10.2010 20:20

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja varmari111 »

opelman kirjoitti:Hyvä mappi. Voisko tuon vanhan suon tehä sillai että sen pystys kyntämään? Nyt jää se heinä siihen vaikka kyntää.
Kyllä pystyy! Ite tykkeen, että vähä paistaa se heinä sieltä. Ehkä enempi tulee olo että se olis vanhaa suota. :D. Tai ootko kokeillu tätä ooppelimies http://uploadfiles.eu/r3dozvg7wnbu/FS17 ... n.zip.html Jos et moninpeliä harrasta ni tuolla voi muokata.
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Savoo ja Karjaloo17V1 (Päivitys)

Viesti Kirjoittaja opelman »

Ei tuo ainakaan siinä kaupan lähellä olevaa heinää poistanut. Kyllä se noissa muissa mapeissa toimi. Voin mää siitä mapista sen itekin editoita jos vaan joku kertoo mistä pitää laitella.
varmari111 kirjoitti:
opelman kirjoitti:Hyvä mappi. Voisko tuon vanhan suon tehä sillai että sen pystys kyntämään? Nyt jää se heinä siihen vaikka kyntää.
Kyllä pystyy! Ite tykkeen, että vähä paistaa se heinä sieltä. Ehkä enempi tulee olo että se olis vanhaa suota. :D. Tai ootko kokeillu tätä ooppelimies http://uploadfiles.eu/r3dozvg7wnbu/FS17 ... n.zip.html Jos et moninpeliä harrasta ni tuolla voi muokata.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maatalous”