Giants editor v 6,0,5
Lähetetty: 07.03.2016 17:35
Giants editorista uudempi versio.
Ominaisuudet käännetty google translatella joten ei ole mikää maailman paras käännös.
Kiinteä uv koordinoi tallennettaessa split muoto liitetiedostoja
* Lisätty tuki tason määrittely lehtien / maasto yksityiskohtaisesti matkan tekstuurit (etäisyys pelaajaa)
* Lisätty tuki orthographic kameroiden
* Lisätty säästö etäisyyden tekstuurin välimuistin nopeamman pelin latausaikoja
* Fixed tuplaklikkaamalla i3D tiedostoja välilyönteineen tieltään
* script muokkaus parannuksia
* Tiedoston pohjainen varastointi
* Lisätty script valikosta lisäksi työkalurivien
* Lisätty tuki karttojen suurempi kuin 4 km x 4 km
Tossa myös englanniksi
Fixed uv coordinates when saving split shape attachments
* Added support for layer specification for foliage/terrain detail distance textures (distanceMapLayers)
* Added support for orthographic cameras
* Added saving of distance texture cache for faster game loading times
* Fixed double clicking on i3D files with spaces in their path
* Script editing improvements
* File based storage
* Added script menu in addition to toolbar
* Added support for maps larger than 4 km x 4 km
Kuva
http://fs15.lt/wp-content/uploads/2016/ ... 68x356.jpg
Linkki
http://fs15.lt/en/giants-editor-v-6-0-5/
Ominaisuudet käännetty google translatella joten ei ole mikää maailman paras käännös.
Kiinteä uv koordinoi tallennettaessa split muoto liitetiedostoja
* Lisätty tuki tason määrittely lehtien / maasto yksityiskohtaisesti matkan tekstuurit (etäisyys pelaajaa)
* Lisätty tuki orthographic kameroiden
* Lisätty säästö etäisyyden tekstuurin välimuistin nopeamman pelin latausaikoja
* Fixed tuplaklikkaamalla i3D tiedostoja välilyönteineen tieltään
* script muokkaus parannuksia
* Tiedoston pohjainen varastointi
* Lisätty script valikosta lisäksi työkalurivien
* Lisätty tuki karttojen suurempi kuin 4 km x 4 km
Tossa myös englanniksi
Fixed uv coordinates when saving split shape attachments
* Added support for layer specification for foliage/terrain detail distance textures (distanceMapLayers)
* Added support for orthographic cameras
* Added saving of distance texture cache for faster game loading times
* Fixed double clicking on i3D files with spaces in their path
* Script editing improvements
* File based storage
* Added script menu in addition to toolbar
* Added support for maps larger than 4 km x 4 km
Kuva
http://fs15.lt/wp-content/uploads/2016/ ... 68x356.jpg
Linkki
http://fs15.lt/en/giants-editor-v-6-0-5/