Krone Ultima CF 155 XC v 2.0

Avatar
juunax9
Viestit: 56
Liittynyt: 08.05.2014 14:35
Tämänhetkinen kaupunki:: Merikarvia
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Merikarvia

Krone Ultima CF 155 XC v 2.0

Viesti Kirjoittaja juunax9 »

Kuva

Täs on kronesta v2.0 versio. En ite tiiä mitä muutoksia tullu mutta siinä nyt kuitenki! :)

Credits:
bm-modding, Jackaroo, rafftnix, BlackJack, fendt2000, Wopster

Linkki:
 Lataa tästä...
Avatar
Nevamies
Viestit: 1856
Liittynyt: 31.05.2010 13:50
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pitikös semmonenkin olla?

Re: Krone Ultima CF 155 XC v 2.0

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

Pikku vinkkinä, tän kanssa ei voi käyttää ultimacf extension modia eikä ultimaHotfix modia.
Ja ainaki yksinpelissä toi bugaa mulla ainaki enempi mitä se vanha versio, haamupaalejakin voi paalata, se tulee siinä ku luukun aukasee ja paali tulee käärijään, siihen luukun ja käärijän väliin, sitte ku lähtee taas liikkumaan ton kanssa niin se häviää siitä.
Ja välillä voi olla että ostat haamu paalaimiakin, tuli kokeiltuu sekin, kumpaakaan ei voinu myydä ne oli kovia objecteja kuitenki eikä niitä voinu kiinnittää traktoriinkaan. Nauttikaa siis, tuo jälkimmäinen varsinki harvinaisen ärsyttävä bugi kun se tahtoo pilata savegamen, alkaa fps tippuu niin raakasti ettei kukaan voi semmosella lukemalla pelata, itellä ei vaikuttanu pelin asetustenkaan säätäminen samat 1-3fps ilman poikkeusta.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Krone Ultima CF 155 XC v 2.0

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Nevamies kirjoitti:Pikku vinkkinä, tän kanssa ei voi käyttää ultimacf extension modia eikä ultimaHotfix modia.
Ja ainaki yksinpelissä toi bugaa mulla ainaki enempi mitä se vanha versio, haamupaalejakin voi paalata, se tulee siinä ku luukun aukasee ja paali tulee käärijään, siihen luukun ja käärijän väliin, sitte ku lähtee taas liikkumaan ton kanssa niin se häviää siitä.
Ja välillä voi olla että ostat haamu paalaimiakin, tuli kokeiltuu sekin, kumpaakaan ei voinu myydä ne oli kovia objecteja kuitenki eikä niitä voinu kiinnittää traktoriinkaan. Nauttikaa siis, tuo jälkimmäinen varsinki harvinaisen ärsyttävä bugi kun se tahtoo pilata savegamen, alkaa fps tippuu niin raakasti ettei kukaan voi semmosella lukemalla pelata, itellä ei vaikuttanu pelin asetustenkaan säätäminen samat 1-3fps ilman poikkeusta.
Mulla tullu ongelmitta ulos 65 paalia kammiosta.
Kuva
Avatar
Ruutana
Viestit: 408
Liittynyt: 05.11.2015 20:36
Tämänhetkinen kaupunki:: Vammala
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Ruutana
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Vammala

Re: Krone Ultima CF 155 XC v 2.0

Viesti Kirjoittaja Ruutana »

Itellä on kans toiminu
Kuva
jusanteri
Viestit: 283
Liittynyt: 17.10.2014 22:26
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Jusanteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Krone Ultima CF 155 XC v 2.0

Viesti Kirjoittaja jusanteri »

Mullakin toiminu ongelmitta, parisen sataa paalia paalattu.
Asus Rog Strix x570-E gaming|Amd ryzen 9 5900x|Kingston fury renegade 32gb DDR4|Asus Rog Strix RTX 2080ti|Samsung 2tb 980 pro m.2 ssd|Samsung 1tb 970 evo m.2 ssd|Samsung 1tb 860 qvo ssd|Fractal desing define r6|Asus Rog Strix 850w
Pidon rajat löytyy vain ylittämällä ne.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Paalaimet”