Profin[MP]

Avatar
tofu
Viestit: 232
Liittynyt: 07.05.2011 21:58
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Jostain perämettästä

Re: Profin[MP]

Viesti Kirjoittaja tofu »

POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Kinuaminen ei kuulu yleensä toimenkuvaani, mutta voisiko joku oikeasti osaava poistaa tästä sen sahan niin, ettei meidän tunarien tarvitse sekoittaa koko karttaa päälaelleen? Jos joku on niin ystävällinen ja viitsii tämän tehdä niin linkin voi laittaa yv:llä tai tietysti, jos se Teemalle passaa niin jakaa kaikkien iloksi tänne.

E: Lisäksi minusta ei ole reilua, että meidät, jotka emme osaa editoria käyttää niin jätetään tämän kartan ominaisuuksien ulkopuolelle kun kukaan ei suostu sitä korjattua versiota antamaan.
No entä jos edes yrittäisit, ei sekään ole reilua että pistätte te kaikki taitamattomat meidät jotka jotain osataan tekemään kaiken. Ei se kovin vaikeeta oo kertaa tai kahta painaa Delete näppäintä, etkä ite edes ole varmaan kokeilla poistaa sitä sahaa.
Kuva
Traktorin kaatuessa pidä kiinni ohjauspyörästä, ÄLÄ HYPPÄÄ!
#Kuuukkelijutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
Valtteri[FIN]
Viestit: 70
Liittynyt: 03.01.2015 17:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Loviisa
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pitääkö sellanenkin olla?

Re: Profin[MP]

Viesti Kirjoittaja Valtteri[FIN] »

Mä itse kyllä poistaisin, mutta kun yritän avata mitä vaan mappia niin giants kaatuu. :cry:
Kuva

Mukava on kesän tullen kuivaa sarkaa niittää viljelijä ihmeenä koko kylä kiittää, muija joskus huokaa että nyt jo kylvöt riittää se on putkesta kiinni koko homma.
Aleksi.kontkanen
Viestit: 7
Liittynyt: 14.10.2017 22:35
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Profin[MP]

Viesti Kirjoittaja Aleksi.kontkanen »

Jos joku pelaa vielä fs15 niin voisiko joku poistaa tästä mapista sen sahan niin pääsisi itsekkin pelaamaan:/ :P Heihei
Aleksi.kontkanen
Viestit: 7
Liittynyt: 14.10.2017 22:35
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Profin[MP]

Viesti Kirjoittaja Aleksi.kontkanen »

superpottu kirjoitti:Juu, ongelman ydin löydetty, ja "korjattu".
Elikkä muistelinkin kerran, kun olin tehnyt omaa mappia ja lisäilin sinne tuon saha objektin niin peli kaatui. No en jaksanut alkaa mitään säätämään, niin poistin koko sahan (en olisi muutenkaan sitä tarvinnut) ja nyt toimii. :)
Missä se saha on tässä mapissa? voisin kokeilla itsekkin poistaa sahan. :) :iso:
farmari300
Viestit: 4
Liittynyt: 22.08.2013 16:31
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Profin[MP]

Viesti Kirjoittaja farmari300 »

oisko tätä mahdollista saada fs17? oli sillonku pelasin fs15 nii paras mappi eikä seitentoistaseen oo oikein hyviä mappeja löytyny:/ Heihei
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maatalous”