Sivu 3/4

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 16.11.2014 14:07
Kirjoittaja Nappe
Onks muilla sellasta vikaa et ku lähestyy biogasplanttia ni peli kaatuu, peli kyl muuten toimii normisti eikä lagaa pätkääkään mut kun menee lohko nro 15 kohalle ni kaatuu...

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 16.11.2014 23:20
Kirjoittaja verkusonni
Tässäkin ärsyttävä ominaisuus. Kun palkkaa rengin, niin menopeli pitää saada just oikeaan suuntaan joka kerta, tai muuten menee vinon.

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 17.11.2014 17:19
Kirjoittaja stapped
Missä tuolla tilalla sijaitsee siilot eli paikka johon puidut viljat voi kipata? Voisko joku laittaa screenshottin tai selittää kun ei jaksais jatkuvasti suoraan kauppaan niit ajella =D Kiitos.

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 17.11.2014 21:01
Kirjoittaja verkusonni
stapped kirjoitti:Missä tuolla tilalla sijaitsee siilot eli paikka johon puidut viljat voi kipata? Voisko joku laittaa screenshottin tai selittää kun ei jaksais jatkuvasti suoraan kauppaan niit ajella =D Kiitos.
Hake ainakin oli ladossa, joten eiköhän ne muutkin ole siellä

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 17.11.2014 21:36
Kirjoittaja stapped
Joo löysinkin jo =) Kätevä semmoinen ramppi jonka päälle voi ajaa mutta tietääkö kukaan saako sitä viljaluukkua/ramppia avattua traktorista? Vai tarvitseeko aina kävellä siihen viereen avata se ja ajaa sitten päälle?

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 18.11.2014 21:11
Kirjoittaja stapped
Mihkä heinäpaalit pitää ajaa jotta saa rahaa? =) Itse en löytänyt äkkiseltään semmoista paikkaa tästä mapista..

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 19.11.2014 07:57
Kirjoittaja WiccE
Scorppari kirjoitti:Miksi se saha "ei ota puuta vastaan" vaan ne jää siihen liukuhihnalle?
Jontun kanssa testailtiin sitä sahaa ja todettiin että liukuhihna ei toimi, mut kun tunkee sen tukin sinne kuljetinta pitkin talon sisuksiin ni rupes kassakone kilisee, haketta siitä ei kait tule, sama "mökki" oli 2013:ssa ja sillähän tehtiin haketta? ja nyt kilisi kassakone

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 23.11.2014 18:47
Kirjoittaja Scorppari
WiccE kirjoitti:
Scorppari kirjoitti:Miksi se saha "ei ota puuta vastaan" vaan ne jää siihen liukuhihnalle?
Jontun kanssa testailtiin sitä sahaa ja todettiin että liukuhihna ei toimi, mut kun tunkee sen tukin sinne kuljetinta pitkin talon sisuksiin ni rupes kassakone kilisee, haketta siitä ei kait tule, sama "mökki" oli 2013:ssa ja sillähän tehtiin haketta? ja nyt kilisi kassakone
Osaisiko joku korjata sen sahan liukuhihnan?

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 30.11.2014 09:16
Kirjoittaja WiccE
stapped kirjoitti:Mihkä heinäpaalit pitää ajaa jotta saa rahaa? =) Itse en löytänyt äkkiseltään semmoista paikkaa tästä mapista..
paalin myynti on siellä raiffeisenillä,

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 12.12.2014 13:17
Kirjoittaja Megasieppi
http://www.ls15mods.com/holzhausen-v-1-1-0/

Tähänkin tosiaan tullu päivitys. Onko kukaan testannu toimiiko vanhat tallennukset?

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 13.12.2014 21:16
Kirjoittaja Finntrucker
En tiedä vanhoista saveista, tuskin toimii koska vaatii mm mapbuyableobjects.zipin koska se iso metsä on muutettu vuokrattavaksi. Mutta ihan hyvä muuten ainakin ensivaikutelma onettä vähän kevyemmin tuntuu pyörivän.

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 15.12.2014 05:28
Kirjoittaja Cummins-
Vanhat savet toimivat kyllä tuolla päivitetyllä versiollakin.

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 15.12.2014 11:42
Kirjoittaja nikke88
Osaisko kukaan sanoa mitä kannattas vielä kokeilla et sais päivitetyn mapin peliin? Kokeiltu zippinä ja purettuna mut ei näy pelissä.

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 16.12.2014 11:15
Kirjoittaja Megasieppi
nikke88 kirjoitti:Osaisko kukaan sanoa mitä kannattas vielä kokeilla et sais päivitetyn mapin peliin? Kokeiltu zippinä ja purettuna mut ei näy pelissä.
Moro.
En saanut minäkään toimimaan tuosta aikaisemmin linkittämästäni linkistä toimimaan. Latasin tuolta http://www.modhoster.com/mods/holzhausen niin toimii, ja vanhat savet toimii kans. Vasta eilen pääsin testaileen, kiirettä pitänyt.

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 06.01.2015 18:14
Kirjoittaja Valtra-poika
miten mie lataan tään olen ladannut jo animationmaptriggerin mitä muuta mun pitää ladata ku ei anna ladata tosta linkkistä ja eikä modhosterista tai siis se vie jollekki toiselle sivulle
tai jotain :D :? :(

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 14.01.2015 14:11
Kirjoittaja URSUSkuski
Päivitys 1.2.0
Tietoja käännetty google kääntäjällä ja on raaka versio.
Kuvaus:
Kartta edellyttää uusinta laastari
2 alat: maatalous, metsätalous
Tärkeimmät sisäpiha konepajat, viljaa varastoissa, lehmiä, siilot ja paali aitta
Depot tuoteryhmälle metsäkoneet
saha
Suuri rahti-asema
Monet Traders Viljan, juureksia, munia, jne.
Noin 115 ha pelto- ja niitty alue
3 metsätalouden aloilla noin 20 ha
biokaasulaitos
Village Edeka ja ajoneuvojen kauppa (aukioloajat 6-21Uhr)
AI liikenne
Lehmät, kanat (lammas ei ole. Ne voi ostaa, mutta ne tapana näkyy. Tämä johtuu siitä, lisätä yhteensopivuutta eri Mods)
Missions
kultakolikoita
Tekijät
Täyden krediittejä katso Credits.txt tai pdf!
Et saa käyttää uutta kadulla kuvioita muissa karttoja ilman lupaa!
Et saa käyttää skriptejä "conveyorbelt.lua" ja "multisiloeffects.lua" ilman lupaa Xentro!
Et voi reupload kartalla!
piirteet
KAIKKI puut voidaan kaadettu. Ei Layer puita.
Useita pieniä pääsiäismunia, joita on löydetty;)
Tekniset ominaisuudet: AnimationMapTrigger
junissa työskentelevä
Hienompaa tekstuuri kulma kentät
"Vihreä lanta mod" yhteensopiva
Silppua Mod yhteensopiva
BGAextension yhteensopiva
Hedelmät: vehnä, ohra, rapsi, maissi, peruna, sokerijuurikas, sinimailasen (kuten viherlannoitteen kasvi)
Ovet auki: Normaali ovilla vajat on avattava jalka. Green liikkuvan portit, koska kauppiaat ovat, voi myös avata auton.Portin ajoneuvon kauppa on aukioloajat 6-21 kellon. Muina aikoina ei voi avata portti.
On parempi,kun toi 1.0.0 päivitys.

Piilolaatikossa tarvittavat modit.
Olkaapas niin hyvät!

http://mods2015.com/holzhausen-map-v-1-2-0/ Toi mapin linkki meinaskin unohtuu kokonaan vaikka mihinkäs sitä tarvittais. :D

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 15.01.2015 22:34
Kirjoittaja hullumies1
Miks en saa aumaa muoviin vaikka 100% compacting

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 15.01.2015 22:52
Kirjoittaja pelihenkka
Onko sulla 10% maksimi määrästä tavaraa siä aumas? Kahvi22

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 15.01.2015 23:11
Kirjoittaja Veke00
pelihenkka kirjoitti:Onko sulla 10% maksimi määrästä tavaraa siä aumas? Kahvi22
Paljo sitä pitää olla siellä?

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 15.01.2015 23:14
Kirjoittaja pelihenkka
Veke00 kirjoitti:
pelihenkka kirjoitti:Onko sulla 10% maksimi määrästä tavaraa siä aumas? Kahvi22
Paljo sitä pitää olla siellä?
siinä infolaatikos ruudun vasemmas yläkulmas näkyy määrä paljonko on silppua ja muistaakseni suluissa vieressä prosenttimäärä, vähintään kymmenen prosenttia pitää olla että saa peiteltyä.

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 16.01.2015 00:15
Kirjoittaja hullumies1
Ahaaa mulla oli 9% kiitos tiedosta!

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 16.01.2015 08:22
Kirjoittaja Veke00
pelihenkka kirjoitti:
Veke00 kirjoitti:
pelihenkka kirjoitti:Onko sulla 10% maksimi määrästä tavaraa siä aumas? Kahvi22
Paljo sitä pitää olla siellä?
siinä infolaatikos ruudun vasemmas yläkulmas näkyy määrä paljonko on silppua ja muistaakseni suluissa vieressä prosenttimäärä, vähintään kymmenen prosenttia pitää olla että saa peiteltyä.
Okei. Ite piän sen infoboxin poies päältä tilaa viemästä ni katoin vaa että se oli aika täynnä ja yritin peittåä ni mietin et mikä mättää. :D

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 25.01.2015 12:53
Kirjoittaja laurimarkus
Miksihän portit eivät aukea metsäpalstoille? :?

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 25.01.2015 12:55
Kirjoittaja Valtra_mies
laurimarkus kirjoitti:Miksihän portit eivät aukea metsäpalstoille? :?
Ne aukee vain klo 6 - 21 välisenä aikana. ;)

Re: Holzhausen V 1.0.0

Lähetetty: 15.02.2015 20:40
Kirjoittaja BlackForest
Onko tietoo miks ei giants editor aukase tätä mappia? Näkyy vain harmaana kun aukasee.
Muut mapit kyl aukee normaalisti.