Sivu 3/14

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 20:43
Kirjoittaja TurB0 P3ur2
Kaatuu peli ko yrittäää kaataa puita. :cry: :evil: Onko muilla samaa ongelmaa?
E: Ja mite täsä saa avattua kouran?

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 20:49
Kirjoittaja Meikäläine
Mulla. :?

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 20:56
Kirjoittaja Simppa
rape kirjoitti:
SampoMan kirjoitti:
rape kirjoitti: Ei. mutta ilmeisesti tämän modin tekijöillä on oma mappi tähän :cry:
Facessa on monta jo. Ainaki NKB modding teki jo yhe.

Jaa olis muuten kyl kiva mutta enpä oo fases :roll:
http://uploaded.net/file/1pw0ety9 Toi se on vissii. (Ei viittis kukaa uppii uuestaa ku limitti täys?)

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 20:59
Kirjoittaja MRford4000
Saisko tohon mappiin toisen linkin.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:04
Kirjoittaja Dire
TurB0 P3ur2 kirjoitti:Kaatuu peli ko yrittäää kaataa puita. :cry: :evil: Onko muilla samaa ongelmaa?
E: Ja mite täsä saa avattua kouran?
Minulla, mishä vika?

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:09
Kirjoittaja maajusssiiii
Facebookissa lukee että ehkä tänään tai huomenna tulossa korjaus tohon kaatumis ongelmaan.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:20
Kirjoittaja Teemu
Mullakaa ei tullu toi istutuskone perään.. eli en ole ainut kenellä sama ongelma.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:22
Kirjoittaja Ohtonen
Itellä tökkii vaan siihe puun kaatoon, tai oikeestaan siihen ku menee puun lähelle ja rupee kallistaa sahaa.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:24
Kirjoittaja Teemu
Kuva
Melko leija hommaa :lol:

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:26
Kirjoittaja Valmet502e
Mullakin on ongelmana vaan, että kun alkaa sahamaan puuta peli kaatuu. Ei itellä ainakaan mitään ongelmia istutuskoneen kanssa ole... No nyt ootellaan vaan, että korjaus tulee niin pääsee aloittamaan työt...

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:29
Kirjoittaja Kuuspytty
Kohta kään koottaa.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:30
Kirjoittaja casepuma
Missä mapissa toimii, ku pelin alotus mapissa ei ainakaan saa kaajettua puita

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:42
Kirjoittaja SampoMan
casepuma kirjoitti:Missä mapissa toimii, ku pelin alotus mapissa ei ainakaan saa kaajettua puita
Istuta niitä modin omia puita.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:49
Kirjoittaja Simppa
Uusi versio johon kaatumisbugi on korjattu!
http://farming-simulator.com/mod.php?lang=de&mod_id=382
(Lataa siis uudestaan ja korvaa vanha)

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:53
Kirjoittaja Nitrobullx
Korjaus on helppo!

Purat modin kansioon
Avaa: objects\trees\harvestableTrees
Kansiossa pitäs olla 4kpl xml tiedostoja...Jokanen pitää avata ja ja tehä pieni muutos tiedostoon.

XML-tiedostossa on rivi:

<sounds>
<cut file="sounds/treeCut.ogg" pitch="1" volume="1" radius="10" innerRadius="1" />
<impact file="sounds/treeImpact.ogg" pitch="1" volume="1" radius="35" innerRadius="8" />
</sounds>

ogg pitää muuttaa wav- muotoon, eli näin

<sounds>
<cut file="sounds/treeCut.wav" pitch="1" volume="1" radius="10" innerRadius="1" />
<impact file="sounds/treeImpact.wav" pitch="1" volume="1" radius="35" innerRadius="8" />
</sounds>


Tee sama kaikkiin neljään ja tallenna ja pakkaa uudestaan ja puun kaataminen voi alkaa!

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 21:54
Kirjoittaja SampoMan
Nitrobullx kirjoitti:Korjaus on helppo!

Purat modin kansioon
Avaa: objects\trees\harvestableTrees
Kansiossa pitäs olla 4kpl xml tiedostoja...Jokanen pitää avata ja ja tehä pieni muutos tiedostoon.

XML-tiedostossa on rivi:

<sounds>
<cut file="sounds/treeCut.ogg" pitch="1" volume="1" radius="10" innerRadius="1" />
<impact file="sounds/treeImpact.ogg" pitch="1" volume="1" radius="35" innerRadius="8" />
</sounds>

ogg pitää muuttaa wav- muotoon, eli näin

<sounds>
<cut file="sounds/treeCut.wav" pitch="1" volume="1" radius="10" innerRadius="1" />
<impact file="sounds/treeImpact.wav" pitch="1" volume="1" radius="35" innerRadius="8" />
</sounds>


Tee sama kaikkiin neljään ja tallenna ja pakkaa uudestaan ja puun kaataminen voi alkaa!
Tai sit lataa uus versio forst modista.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 22:01
Kirjoittaja Kuuspytty
Miksi en saa istututus konetta perään?????

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 22:13
Kirjoittaja City^
Nitrobullx kirjoitti:Korjaus on helppo!

Purat modin kansioon
Avaa: objects\trees\harvestableTrees
Kansiossa pitäs olla 4kpl xml tiedostoja...Jokanen pitää avata ja ja tehä pieni muutos tiedostoon.

XML-tiedostossa on rivi:

<sounds>
<cut file="sounds/treeCut.ogg" pitch="1" volume="1" radius="10" innerRadius="1" />
<impact file="sounds/treeImpact.ogg" pitch="1" volume="1" radius="35" innerRadius="8" />
</sounds>

ogg pitää muuttaa wav- muotoon, eli näin

<sounds>
<cut file="sounds/treeCut.wav" pitch="1" volume="1" radius="10" innerRadius="1" />
<impact file="sounds/treeImpact.wav" pitch="1" volume="1" radius="35" innerRadius="8" />
</sounds>


Tee sama kaikkiin neljään ja tallenna ja pakkaa uudestaan ja puun kaataminen voi alkaa!
Itekkö keksit mikä on vikana?

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 22:13
Kirjoittaja MRford4000
Saisinko siihen mappiin uuden linkin joka toimii.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 22:19
Kirjoittaja Johndeeremiesv3
Mistä niitä istutus puita vois saada? Kaupasta en löytäny.. :|

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 22:20
Kirjoittaja maajusssiiii
Olisko kellään kärryjä tohon hakkurin alle? Olis kiva saada tota haketta talteen. :D

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 22:22
Kirjoittaja Jonatha
Sellasia laatikoita mis on kuusia.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 22:22
Kirjoittaja Teemu
Johndeeremiesv3 kirjoitti:Mistä niitä istutus puita vois saada? Kaupasta en löytäny.. :|
Siellä kaupassahan ne nimenomaan on...

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 22:25
Kirjoittaja Thetuoppi
maajusssiiii kirjoitti:Olisko kellään kärryjä tohon hakkurin alle? Olis kiva saada tota haketta talteen. :D
Haketa suoraan sinne latoon.

Re: Forst mod

Lähetetty: 20.06.2014 22:26
Kirjoittaja Simppa
Miks mulla menee hakkuri tukkeeseen heti ku sinne yrittää syöttää tukkia? :D