Tarvis apua skinauksessa

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Avatar
RaSB
Viestit: 42
Liittynyt: 19.05.2020 00:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Jossakin suomessa
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: RaSB
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Tarvis apua skinauksessa

Viesti Kirjoittaja RaSB »

miksi toinenpuoli on normi
Kuva
kun taas toinen puoli on
Kuva
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Tarvis apua skinauksessa

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Oliko sattumoisin jo tekstuurissa alunperin tuon vasemmanpuolen teksti väärin päin? Jos oli, niin sitten pitäis kääntää tuo uusikin tekstuuri peilikuvaksi. Samoin on tärkeää, että tuo Ford-teksti on täysin samassa paikassa kuin siinä vanhassa tarrassa, muuten se ei osu oikeeseen paikkaan ja tekee juuri noin. Vaikea selittää, toivottavasti tästä ymmärtää edes jotain.. :D
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Tarvis apua skinauksessa

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Vaatisi modelliin muutoksia, että pystyisi skinaamaan kunnolla. Tuossa kun näyttää pohjana olevan hyvinkin tuttu 6700, niin tiedän kertoa. Alkuperäisessä modissa oikea puoli on tehty suoraan tekstuurilla ja vasenpuoli peilikuvana. Tästä johtuu että 7710 tulee väärinpäin. Tuossa Ford tekstin kohdalla on alkuperäisessä modissa Ford 6700 teksti, jonka kohta on käännetty. Siksi tulee siansaksaa, kun uusi tekstuuri osuu osittain eripäin olevien pintojen päälle.

Jos laitat mulle tuon sun tekstuurin, niin voin koittaa muokata modellin toimimaan sen kanssa.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”