Mappi korruptoitui

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
superpottu
Viestit: 1426
Liittynyt: 12.03.2014 16:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Mappi korruptoitui

Viesti Kirjoittaja superpottu »

Eli onko tätä mappiprojektia mahdollista pelastaa millään keinolla? Aloitin tekemään mappia muistitikulle (virhe :D) Muistitikussa varmaan joku kontaktihäiriö, pitää olla ihan tietyssä kohdassa, että toimii. No mappi oli siinä sitten suunilleen 80% valmis. (triggerit, muutama pelto ja metsäseiniä&puita puuttui) Olin tallentanut mapin aivan kuin muinakin kertoina, kun olin sitä tehnyt. Sitten kun koitin avata mappia sillä giantsilla millä olin sitä tehnyt (Ge 6.0.2) niin tuli vain erroria, ettei pysy avaamaan mappia. Kokeilin toisella editorilla (Ge 6.0.0) ja maastonmuodot tuli näkyviin, mutta osa kasveista ja objekteista oli kadonnut. Eli onko mappi menetetty vai pystyykö sitä mitenkään pelastamaan enään? Ei kukaan varmaan osaa auttaa, mutta kokeillaan nyt kuitenkin. :D Korruptoitunut mappi on tallessa kyllä.

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”