Sivu 1/1
skp-blender-giants.
Lähetetty: 07.02.2016 00:14
Kirjoittaja Dual_power
Elikkäs minkäs takia exporttauksen jälkeen kaikki osat ovat rigdig body:ssä? on varmaan jokin muukin tapa saada ne pois kun yksitellen läpi käyden??
Re: skp-blender-giants.
Lähetetty: 07.02.2016 00:18
Kirjoittaja N141H
No siis blenderissä ne kaikki pitää yhdistää. Eli valittet kaikki ja meet object -> join.
Re: skp-blender-giants.
Lähetetty: 07.02.2016 00:44
Kirjoittaja Dual_power
juuh pittääpi huomenna kokeilla.
Re: skp-blender-giants.
Lähetetty: 07.02.2016 00:59
Kirjoittaja farmingjallu
Tai vaihto ehtoisesti Ctrl+j blenderis.
Re: skp-blender-giants.
Lähetetty: 07.02.2016 14:04
Kirjoittaja arska fs11
Mutta sitten kun on meshit yhdistäny ja vieny giantsiin niin tekstuurit näkyy ruskeena tai violettina vaikka on polut oikein. Sitte ku taas ei oo yhdistäny ni sit toimii tekstuurit.