Jos se modi on ingametettu samalla tavalla kuin Giantsin versio ja muutat
rotSpeediä vain yhdessä kohdassa, käy varmaan vastaavalla tavalla kuin tässä kuvassa:
Kuva on otettu debug-tilassa (AKA
kehitystilassa), jolloin kaikki dynaamiset objektit näkyvät oranssina ja kuvasta näkyy, että varsinainen nosturi (jossa törmäykset yms. ovat) liikkuu eri tahtiin kuin näkyvä nosturi. Jos avaat vaikka alkuperäisen Buffalon XML-tiedoston (\Farming Simulator 15\data\vehicles\steerable\ponsse\ponsseBuffalo.xml),
movingToolsin kommentteihin on merkitty kaksi osiota,
physics ja
delayed mesh ja jos muutat yhden osion alla olevaa movingToolin rotSpeediä, toisen alla oleva movingToolin rotSpeed pitää muuttaa samansuuruiseksi.
---
Tein pikaisesti (yli vuoden harkinnan jälkeen

– jotenkin se on aina unohtunut) skriptin, joka nopeuttaa kaikkien hiirellä ohjattavien akseleiden kiertonopeuden kaksinkertaiseksi:
https://www.dropbox.com/s/jhueh52krmj8r ... lSpeed.zip
Ei tarvi muuta kuin kopskata zip-tiedosto modikansioon, niin kaikkien hiirellä käytettävien nostureiden, etukuormaajien, kurottimien yms. käyttäminen nopeutuu. En nähnyt tarpeelliseksi muuttaa "teleskooppiosien" nopeutta (transSpeed), mutta sekin onnistuisi tarvittaessa. Olen testannut tätä vain omassa käytössä eli otan palautetta vastaan.
Jos tuplanopeus ei ihan täsmälleen miellytä, kerrointa voi muuttaa
ControlSpeed.luassa tällä rivillä: