Sivu 1/1

nimi kylkeen

Lähetetty: 04.01.2016 22:17
Kirjoittaja farminki
Moro.
osaaskoha joku sanoa että voisiko noihin koneitten kylkihin laittaa "yhtiön" nimeä, ja kuinka vaikiata se olisi? ihte en ainakaan osaa :iso: :kippis:
-kiitos

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 04.01.2016 22:26
Kirjoittaja Ruutana
Helppo se siihen skinata on tain laittaa giantsissa :iso:

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 04.01.2016 22:51
Kirjoittaja farminki
Mitenkäs se laitetaan tuolla giantsissa, ja saako laitettua pelin omiin koneisiin vai pelkkiin modeihin? :iso:

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 05.01.2016 16:13
Kirjoittaja N141H
Pelin omiin koneisiin saa laitettua (kai?), mutta en suositte menemään koskemaan niihin.

Giantsissa saa aika helposti käyttämällä adstriptejä, jonka voi lataa täältä: http://fs-uk.com/mods/view/21054/advert ... os-adstrip

Ekan purat sen, ja siirrät sen modis kansioo, mihkä haluut laittaa vaikka yrityksen logon. Sitte, tän kansion sisällä on sellanen kun adstip.png, niin avaat sen vaikka paint.netillä, ja lisäät siihen sen logon ja sitte vaa tallennat ja voit sulkea paintin. Sitte avaat sen modin mihin haluut lisätä logon, ja meet yläreunasta Create -> Camera. Sitte painat hiiren oikeaa nappia, ja sieltä Camera, ja sieltä camera. Tää tehään siksi ettei pelissä näkyvä kamare sekoais. Sitte meet yläreunasta File -> Import, ja sitte etit sen adstrip kansion ja siellä on sellanen kun adstrip.i3d, niin sen sitte importtaat. Sitten valitset sen sieltä Scenegraphista ja meet Edit -> Cut, sitte valitset traktorin sieltä Scenegraphista, ja meet Edit -> Paste. Sitte vaan siirtelet sen oikiaan paikkaan.

Ja se modi mihin haluut lisää adtriptin, niin PITÄÄ olla purettu.

Kysy jos on jotain epä selvää. :)

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 05.01.2016 16:51
Kirjoittaja farminki
kylläpä se jotenkin onnistu :yhteistyö: kiitos neuvoista.
pitääkö tuo modi nyt jotenki "pakata" kun se alussa purettiin?? :iso:

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 05.01.2016 17:01
Kirjoittaja Ruutana
Juu pakkaat sen nyt

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 05.01.2016 17:09
Kirjoittaja N141H
farminki kirjoitti:kylläpä se jotenkin onnistu :yhteistyö: kiitos neuvoista.
pitääkö tuo modi nyt jotenki "pakata" kun se alussa purettiin?? :iso:
Ei mun oo ainaskaa tarvinnu. Mutta jos multiplayeriin haluut ton niin sitte pitää olla pakattu. :)

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 05.01.2016 17:30
Kirjoittaja farminki
selevä, kiitos :iso: :kippis:

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 06.01.2016 00:21
Kirjoittaja farminki
mitenkäs sitten nuo vilkkupaneelit, saan ne katolle mutta mitenkä ne saa toimimaan :D :D ?

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 06.01.2016 14:42
Kirjoittaja N141H
Jos sulla on se Farmari99 paneeli, niin nää toimii ainaski siinä.

Koodi: Valitse kaikki

<beaconLights>
    <beaconLight index="XX" speed="0.02" />
    <beaconLight index="XX" speed="0.02" />
</beaconLights>  
Eli laitat nämä traktorin xml:lään (esim. valtra.xml) näiden väliin: (saattaa olla että toimii, vaikka eivät olisi juuri tässä paikassa, mutta tässä ne ainaskin toimivat)

Koodi: Valitse kaikki

</brakeLights>

<turnSignals>
Jos siinä on jo beaconlights, niin kumita se pois ja laita tilalle tuo uusi.

Ja sitten kun oot importannu sen paneelimajakan sinne editoriin, cut pastettanu sen traktoriin, niin sitte sen paneeli majakan sisällä on kaksi beaconlight1:stä, niin katot niistä vaan indexit ja laitat ne tohon XX paikalle. Ja tosta speed-kohdasta voit säätää sitä pyörimis nopeutta.

Taas voi kysyä jos on jotain epäselvää. :)

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 06.01.2016 14:54
Kirjoittaja Jonatha
^Paitsi coronat ei toimi tässä uudessa farmingissa. :iso:

Re: nimi kylkeen

Lähetetty: 06.01.2016 15:08
Kirjoittaja N141H
Jonatha kirjoitti:^Paitsi coronat ei toimi tässä uudessa farmingissa. :iso:
Toimii mutta pitää vaa muuttaa sieltä emissivebillboardshader:ista, rivi <CustomShader version="2" classRequirement=""> ni muutat 2 -> 3.