työlaitteen nopeudenrajotus?

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
valmet702
Viestit: 23
Liittynyt: 06.05.2011 21:51
Multiplayer tunnuksesi?: Juhis96

työlaitteen nopeudenrajotus?

Viesti Kirjoittaja valmet702 »

Eli kun tuo turve karheeja tehty tuon heinäkarheejan päälle nii mite sais nii et pystyis ajaa esim 20km/h
Oon yrittäny katel tuolt xml tiedostoista mut en vaa löydä kohtaa vai onko ees mahollista tuo?
Juhis96
Pazorgh
Viestit: 137
Liittynyt: 19.09.2009 18:24
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Takahikiä

Re: työlaitteen nopeudenrajotus?

Viesti Kirjoittaja Pazorgh »

speedLimit value ja xml tiedostostahan sen pitäs löytyä.
valmet702
Viestit: 23
Liittynyt: 06.05.2011 21:51
Multiplayer tunnuksesi?: Juhis96

Re: työlaitteen nopeudenrajotus?

Viesti Kirjoittaja valmet702 »

nii joissaki on juu mut kyseisestä en oo löytäny tota, ko kattelin sit muita nii sen tyypin työkoneis ei oo tollasta kohtaa xml äs
Juhis96
Ilta
Viestit: 139
Liittynyt: 10.06.2014 17:59
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: työlaitteen nopeudenrajotus?

Viesti Kirjoittaja Ilta »

Siis minkä modin päälle työlaite tarkalleen ottaen on tehty?

Jos se on tehty vakiokarhottimen päälle, niin modDesc.xml:ään nämä mukaan workArea-specializationin jälkeen

Koodi: Valitse kaikki

<specialization name="turnOnVehicle" />
<specialization name="powerConsumer" />
ja sitten työlaite.xml:ään näin:

Koodi: Valitse kaikki

<powerConsumer ptoRpm="540" neededPtoPower="30"/>
<speedLimit value="20" />
powerConsumer-kohdat eivät ole pakollisia, mutta tuolla saa hidastettua vetokoneen nopeutta kulutetun tehon mukaan (neededPtoPower on siis kulutettu teho kilowatteina).

Jos työlaite ei ole tehty vakiokarhottimen päälle eli se käyttää windrower-specializationin sijaan jotain muokattua skriptiä karhottamiseen, tämä temppu ei vielä riitä, vaan myös skripti pitää korjata.
valmet702
Viestit: 23
Liittynyt: 06.05.2011 21:51
Multiplayer tunnuksesi?: Juhis96

Re: työlaitteen nopeudenrajotus?

Viesti Kirjoittaja valmet702 »

DeutzFahrSwatMaster3921 lukee tos toises xml tiedostos
<specialization name="windrowerExtra"
eeli vissii tarvis scriptiä muuttaa, ei ainkaa oo tota limit kohtaa
Juhis96
Ilta
Viestit: 139
Liittynyt: 10.06.2014 17:59
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: työlaitteen nopeudenrajotus?

Viesti Kirjoittaja Ilta »

Onko kyseessä tämä modi? Kysyy nimim. "en tiedä turvekoneista mittään".

Jos on, ja haluat rajoitukseksi 20 km/h ja tehonkulutukseksi 20 kW, niin riittää kun lisää nämä plug.xml:ään:

Koodi: Valitse kaikki

    <powerConsumer ptoRpm="540" neededPtoPower="20"/>
    <speedLimit value="20" />
Jos katsot plug.xml:n riviä 2, niin siinä lukee näin:

Koodi: Valitse kaikki

<vehicle type="windrower">
Tämä tarkoittaa sitä, että työlaite käyttää sisäistä ajoneuvotyyppiä "windrower", joka käyttää seuraavia spesialisaatioita:

Koodi: Valitse kaikki

        <specialization name="workArea" />
        <specialization name="attachable" />
        <specialization name="turnOnVehicle" />
        <specialization name="powerConsumer" />
        <specialization name="animatedVehicle" />
        <specialization name="cylindered" />
        <specialization name="windrower" />
        <specialization name="foldable" />
        <specialization name="washable" />
        <specialization name="mountable" />
Aina kun työlaitteen (tai ajoneuvon tms.) XML-tiedostossa käytetään jotain sisäistä ajoneuvotyyppiä, modDescissä määritellyillä spesialisaatioilla ei ole mitään merkitystä, koska ne jätetään lukematta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”