Sivu 1/1
giants editorin käyttö
Lähetetty: 21.06.2015 00:13
Kirjoittaja mersumies
Joo siis voisko joku asiantuntia olla ystävällinen ja kertoa tarkalleen miten ge:n saa käyttöön.

Mulla on ge 6.0.3 ladattuna mutta en osaa/tiedä että miten sillä voi tehämodeja? Tai minkälaisia tiedostomuotoja sillä voi muokata? Jos joku viitsis auttaa

Re: giants editorin käyttö
Lähetetty: 21.06.2015 01:26
Kirjoittaja arska fs11
Ensinnäkin kameraa liikutetaa hiiren vasemmalla nappulalla + alt näppäin + hiirtä liikuttamalla.
Kuvakulmaa voi suurentaa ja pienentää hiiren oikealla näppäimellä + alt + hiirtä liikuttamalla.
Valittu kohde liikkuu niistä nuolista, mitkä on siinä keskellä erivärisinä. Kääntö tapahtuu niistä ympyröistä liikuttamalla.
Kohteen kokoa voi muuttaa niistä oikealla olevista numeroista säätelemällä. Useinmiten kohteen koko on valmiina 1.
Tietyn esineen voi valita vasemmalta olevasta luettelosta.
Esineen voi importata (tuoda) giantsiin ja pastettaa esim. Toisen koneen päälle.
Ks.
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 63&t=19111
Toivottavasti pääset alkuun näillä ohjeilla

Re: giants editorin käyttö
Lähetetty: 21.06.2015 08:53
Kirjoittaja mersumies
Kiitti! Mut mistä mää saan niitä i3d tiedostoja?

Re: giants editorin käyttö
Lähetetty: 21.06.2015 12:38
Kirjoittaja mersumies
Löytyhän niitä

mut jos avaa mappia nii lukee vaa error can't load resource ja näkyy vaa mustaa

Re: giants editorin käyttö
Lähetetty: 21.06.2015 13:31
Kirjoittaja N141H
Jos mappi on pakattu, sun pitää purkaa se.
Re: giants editorin käyttö
Lähetetty: 21.06.2015 17:32
Kirjoittaja mersumies
Nii millä tavalla pakattu? Joo oon vähä hessu

. Mut eiks se riitä et on se mapin i3d tiedosto erillään ja sit sen avaa editoris?
