Ojasen tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Ojasen tila

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Moro! Ajattelin kokeilla blogin pitoa. Minä olen tosiaan Juha Ojanen 41v. ja asun täällä Perän kylällä. Minulla on vaimo Janina 40v. ja kaksi lasta. Tuomas 16v. ja Lauri 5v. Tuomas auttaa minua aina tilan hommissa kun kerkeää kavereiltaan. Lauri lähinnä istuu kyydissä.

Kuva

Mutta tilan historiasta sen verran, että se on ollut meidän suvulla viimeset 150 vuotta. Uusi pihatto valmistui 2006. Uusi korjaushalli/paja tehtiin 2000 luvun alussa. Siellä on hyvä rassailla koneita ja muita. Sukupolven vaihdos tehtiin 2001. Lehmiä on viitisenkymmentä. Peltoa on noin 80ha ja metsää suurin piirtein 40ha.

Tilan koneina häärii:
-Valmet 905 vm. 1990 16900h
-Volvo BM Valmet 705 vm. 1984 15440h
-Valmet 802 vm. 1982 10200h
-Valmet 655 vm. 1991 10050h
-Valtra 6300 vm. 2003 6780h
-Valtra N121 vm. 2006 5500h

Puimurina on Sampo Rosenlew 2060M

Lopun kaluston näette päivityksessä. Ensimmäisessä päivityksessä tehdään kevättöitä. Päivittelen tätä blogia silloin kun kerkeän, mutta pyrin päivittelemään tyyliin ainakin kerran viikkoon.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...

Palaa sivulle “Farmiblogi”