Pirtillän Tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Avatar
Mrjakari
Viestit: 523
Liittynyt: 06.03.2015 13:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englati,Ruotsi

Pirtillän Tila

Viesti Kirjoittaja Mrjakari »

Kuva
Moro. Ole Mika Vuorela, olen 23 vuotias ja asun etelä-pohjanmaalla Seinäjoella Vaimoni Salla vuorelan kanssa. Pyöritän 52 lypsävän maitotilaa, pelotoa on 173 hetaaria ja traktoreita neljä ja ne ovat Valtra Valmet 6800 triman kuormaajalla joka on vasta 1 kuukausi sitten ostettu, Case Maxxum 110 etunostolaitteella, Valmet 705 valmeti 1716 kuormaajalla ja Valmet 565. Tilan historiaa. Tila on perustettu vuonna 1864 jolloin minä ole 5 suku polvi tilalla. Uusi navetta rakenneetii 2000 luvulla.
kuvat koniesta!
Kuva
Valtra Valmet 6800 mezzo hit-trol tiriman +4.1p kuormaajalla. vm01 tehoa 150. tullut tilalle korvaamaan 955XL natikkaa. tunteja 7760
Kuva
valmet 705 valmetin 1716 kuormaajalla tullu navetan rakennuksen aikaan vuosimallia 90 teho 90 kans:D tunteja 12561
Kuva
Case Maxxum 110 vm09 tullut käytettynä 2012 teho 175, tunteja 5600
Nothing runs like a Deere when Puma is hunting

Pohjalta ei voi lähteä kuin ylös päin!
Osa aikainen maatalousyrittäjä

Palaa sivulle “Farmiblogi”