Mäkisten Tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Valmetp0ika
Viestit: 103
Liittynyt: 05.02.2016 13:21
Tämänhetkinen kaupunki:: Salo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmetp0ika[Fin]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Sirkkula

Mäkisten Tila

Viesti Kirjoittaja Valmetp0ika »

Terve olen Matti Mäkinen Täältä etelä-pohjanmaalta minulla on kaksi lasta Iida ja Antti ja vaimo Liisa. Tilani syntyi kun isäni muutti helsingistä 2001 tänne etelä-pohjanmaalle ja isäni kuoli vuonna 2011 syöpään jolloin perin tilan. Nykyään pyöritämme tilaa koko perheen voimin ja meillä on se rapiat 120ha ja koneita meiltä löytyy Massey Ferguson 5712 Quiken kuormaajalla ja Massey Ferguson 6613. Puimurina meiltä löytyy Sampo Rosenlew 2065. Loput koneet näette sitten myöhemmin tulevissa päivityksissä. :iso:
"Nothing drives better than Valtra"

Palaa sivulle “Farmiblogi”