MTY Päivälaita

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
eemelia
Viestit: 19
Liittynyt: 29.10.2015 06:53
Tämänhetkinen kaupunki:: Joensuu
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Muajussi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Joensuu Pohjois-Karjala

MTY Päivälaita

Viesti Kirjoittaja eemelia »

Moro! se olis Jouni Päivälaita ja alottelen tekemään tälläsitä Farmiblogia Tilastani. Perheeseeni kuuluu Minä Jouni Päivälaita vaimoni Mari Päivälaita sekä poikamme Mikko Päivälaita.Meillä on n.80 hehtaaria Peltoa josta viljalla on n.10h ja loput on heinällä/kesantoa. Lehmiä meillä on 50 ja 20 Päätä Nuorkarjaa.
Tilallamme on 4 traktoria jotka ovat: John Deere 6620, Valmet6600, Valmet 665 sekä Massey Ferguson 698 sekä puimuri Claas Dominator 88s Työlaitteet näätte Päivityksissä!
Piilolaatikossa muutamat kuvat koneistamme:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Laitahhan Mielipidettä!
Tuhansia töitä, valvottuja öitä.
tentero
Viestit: 113
Liittynyt: 15.03.2013 11:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Hollola
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: tentero
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hollola

Re: MTY Päivälaita

Viesti Kirjoittaja tentero »

Hienot on vehkeet!
Nollatoleranssi kirjakaupoissa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”