Kivirannan luomu tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Avatar
Mrjakari
Viestit: 523
Liittynyt: 06.03.2015 13:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englati,Ruotsi

Kivirannan luomu tila

Viesti Kirjoittaja Mrjakari »

Terve! Ole Sami kiviranta 25 vuotis ja pyöritän 170 hehtaarin luomu ja karjatilaa täallä pohjois karjalssa.
Tilan historiaa.
Perin tilan 5 vuotta sitten isältäni. Tila periytyi sen takia niin aikasin koska isäni oli vanha (57) ja ei enää jaksanut pitää tilan arkea yksin pystyssä joten tila siirtyi minulle tilalla oli silloin tarktoreina Valmet 6300 MP-LIF:TIN kuormaajalla, MF698 4WD ja 1056 natikka. valmetin vaihdoin 2 vuotta sitten suksyllä valtran N141 haiteckiin, massikka lähti viime vuonna pois ja tilalle tuli valtra 6850, 1056 meni vaihos 6613 massikkaan 3 vuotta sitten , ja samana vuonna ostin tm155 nyyskyyn koska masikkassa ei ollut tehoa vetää silppuria. Puimuri oli sampon 690 joka vaihtui 6 vuottasitten sampo rosenlew 2045 hydro turboon. karjaa on 50 20 lypsävää ja loput sonneja.
Kuvat koneista ja lissä tietoa!
Kuva
valtra N141H Q56 kuormaajala vuosimallia 2012. Tunteja 4553
Kuva
Massikka 6613 dyna 6 Q56 kuormaajala 2013. Tunteja 2254
Kuva
TM155 nykkäri vuosimalli 2004. tunteja 9000 tuli eile täyteen triman +4.1 kuormaajalla
Kuva
Valtra 6850 vuosimalli 00. Tunteja 8555
Kuva
Smpo rosenlew 2045 vuosimallia 00 tämäkin. Naapurin kans yhteinen joten tunteja 5000
Päivitys ehkä illalla en tiedä?
Nothing runs like a Deere when Puma is hunting

Pohjalta ei voi lähteä kuin ylös päin!
Osa aikainen maatalousyrittäjä
Avatar
Mrjakari
Viestit: 523
Liittynyt: 06.03.2015 13:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englati,Ruotsi

Re: Kivirannan luomu tila

Viesti Kirjoittaja Mrjakari »

Päivitys 1!
Eli jatketaan kevätöitä itte oon ästelly enimäkseen ja muija ja poika kylvää ku ne tykkää enemmän ajaa maffikalla kun ännällä.
Kuva
Lähin siinä valtralla äestämään. Tuo äes pitäs homma simopi ku toi 5m alkaa olee vähä pien.
Kuva
Oli tuo valtra kyllä paras tarktori ostos mitä oon tähä mennes tehny.
Kuva
Kuva
Toinen pelto.
Kuva
Siellä se tila komeilee.
Kuva
Mukavia hommia 8-)
Kuva
Nämä tämän puoleiset pellot vedelty nyt valtra pessun ja parit pois.
Kuva
Jospa tohon kaan koneeseen ei enää tarvis koskea.
Kuva
Pesin sitte valtran otin parit poisa ja lähin niittämään tuon raivio ja kylän pellon.
Kuva
On se komia.
Kuva¨
Seki tuli valmiiksi.
Kuva
Seuraava pala.
Kuva
Tuokin pitäs kaata ainakin männyt.
Kuva
Sekin tuli valmiiksi.
Kuva
Jätin valtran siihe ja lähin kahville.
Kuva
Nuokin olis myynnis oisko kukaan innoka ostamaan taikka vaihtamaan vaikka paali vaunuun? Kärry tulee mukana. Pyynti hinta 2 tonnia.
Kuva
Se ois ens päivitykseen Morjes.
Nothing runs like a Deere when Puma is hunting

Pohjalta ei voi lähteä kuin ylös päin!
Osa aikainen maatalousyrittäjä
Avatar
mod mies
Viestit: 407
Liittynyt: 06.07.2013 20:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhava
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ylihärmä

Re: Kivirannan luomu tila

Viesti Kirjoittaja mod mies »

Hyvää blogia! :)
Kuva
Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”