Raunolan tila.

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
farmingjallu
Viestit: 868
Liittynyt: 15.08.2013 15:11
Tämänhetkinen kaupunki:: lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,suomi
Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: lapua

Raunolan tila.

Viesti Kirjoittaja farmingjallu »

Kuva
Terve Meikäläisen nimi on Matti Raunola ja ikää on 38v emäntää ei ole eikä lapsia,ja pää työnä ajan rekkaa seinäjoki-raahe linjalla,asun siis seinäjoella. Pidän tilaa siis "harraste" mielessä ja ostin tilan noin 2 vuotta sitten, Ja silloin ostin ensimmäisen traktorini fordson power major jonka mukana tuli renki 500 takakuomaaja jossa tuli trukki- ja paalipiikit ja kauha ja rysky kippi kärry. Pelto maata ei tullu yhtään mutta sitä olen ostanut jälkeenpäin. Nyt kun olen peltoa ostanut olen ostanut koneita mutta kaikean en ole vielä. Koneita voitaas vähän käydä läpi eli on massey ferguson 188 vm-75 fordson power major vm-59 ja ford 5000 vm-75 johon edellinen omistaja on asentanut ford 7610 mark 2:sen kopin, tietoa miksi tämä on tehty ei ole sitten on vielä claas consul vm -67 puimuri johon on jälki asennettu omavalmiste koppi jossa ei ole laseja ja volvo bm lm 218 vm-62 kuormaaja.
Kuvia koneista.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kommenttia?
E:Korjasin kuvat että hudit ei näjy.
Viimeksi muokannut farmingjallu, 02.01.2017 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959

YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Raunolan tila.

Viesti Kirjoittaja elppi »

Ihan komiaa lokia väännät!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”