Ruotsin tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Valmetti jätkä
Viestit: 625
Liittynyt: 18.09.2015 15:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Laitilan peräkylillä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laitila

Ruotsin tila

Viesti Kirjoittaja Valmetti jätkä »

Morjesta vaan kaikille. Olen Joona Saarela ja pidän pientä viljatilaa täällä Bjornholmissa Ruotsissa.
Ostin tilan noin kaksi viikkoa sitten kalustoineen päivineen. Ja kerronpa tähän väliin hieman lisää itsestäni. Eli nimi on tosiaan Joona Saarela.
Olen 33-vuotias. Minulla on vaimo nimeltään Jaana 32V ja poikani Matti 10V. Eläimiä meillä ei ole, mutta tarkoitus olisi hommata, kunhan saadaan tarpeeksi rahaa. Tilan traktoreina toimivat Same Fortis 190 ja Steyr Multi 4115. Puimurina toimii New Holland TC 5.90. Ja nyt eletään siis alku kevättä ja Kylvöt ollaan aloittamassa. Maan muokkaus hoidettiin jo viimesyksynä tilan edellisen omistajan toimesta. Mutta nyt pari kuvaa koneista.
Kuva
Same
Kuva
Steyr
Kuva
Puimuri
Tämä riiittänee nyt, mutta ensi päivityksessä vuorossa kylvöä. Siihen asti moro!

Kommenttia :!:
Kuva<-Aralle kiitokset!
Avatar
Rainmansam PlayS
Viestit: 155
Liittynyt: 15.09.2015 16:25
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhava
Multiplayer tunnuksesi?: SAMPPA
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhava

Re: Ruotsin tila

Viesti Kirjoittaja Rainmansam PlayS »

Mun käsittääkseni se bjornholm on saksassa. :?:
Miksi kaiken pitää aina mennä päin helvettiä!?!?
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Ruotsin tila

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Milläs pirulla sulla toimii soil mod? Mulla ei nimittäin enää toimi. Smoker
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”