Kotivuoren tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Avatar
Mrjakari
Viestit: 523
Liittynyt: 06.03.2015 13:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englati,Ruotsi

Kotivuoren tila

Viesti Kirjoittaja Mrjakari »

Terveppä terve olen Miika Koti vuori 45v. viljelen koti vuorella 80hehtaarin tilaa, metsäää myös löytyy 20h. Ostin tilan iskätältäni vähän ennen h'änen kuolemaa. tilalla on ollut aikalailla pelkkiä valtroja ja valmetteja, mutta osti 5 vuotta sitten yhde jontikan. Naapurin kanssa tehrää yhteistyötä paljon hän paalaa ja pui mulle ja mä kynnän ja kylvän naapurille. Urakoin metsä töitä myös kalustolla valmet 905 ja kesla kaato 6600 patu kuormain.
Kuva ja peltokalusto valtra 214d jontikka 6410 ja valtra 6550
Kuva
Kertokaa toki mitä halutte tietää ja kannattaako jatkaa.
Nothing runs like a Deere when Puma is hunting

Pohjalta ei voi lähteä kuin ylös päin!
Osa aikainen maatalousyrittäjä

Palaa sivulle “Farmiblogi”