Alapihan Maitotila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Alapihan Maitotila

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

Kuva
Morjens, olen Markku Isotalo. Pidän yksin Alapihan maitotilaa Salossa. Ostin tilan serkuiltani vuonna 1997, kun isäntä ei enää pystynyt hoitamaan tilaa. Muutin sinne vuonna 2000 kokonaan ja vuonna 2002 vanha navetta purettiin, jotta uusi navetta mahtuisi. Uusi navetta valmistui 2004 ja samana vuonna myös uusittiin kuivaaja sekä ostettiin lisää peltoa. 2006 tilalle tuli konehalli, mutta samana vuonna tilan vanha asuinrakennus paloi täysin. Minulla on peltoa 245ha ja metsää 27ha, sekä minulla on vuokrapeltoa 30ha. Lehmiä löytyy 68 kappaletta.

Traktorit:

John Deere 6810 -99
Massey Ferguson 5712 -15
Massey Ferguson 6613 -15
Case Maxxum 190 -04

Puimurit:

Sampo Rosenlew 2045 -99
Claas Mercator 60 -74

-

________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kuva

Palaa sivulle “Farmiblogi”