Modi tutoriaalit LS-FIN.COM:ista

Hyödyllisiä ohjeita ja oppaita Farming Simulator 2015 peliin.
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Modi tutoriaalit LS-FIN.COM:ista

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

El ise modien ostaminen on menny vähän liian pitkälle eli linkkailen tänne kaikkia tutoriialeija
1. ingametus
Exporttaa halumasi traktorin modelli.
Avaa ingame pohjan .i3d tiedosto
Importtaa modllei

Valitset traktorisi "korin" (Minä valitsin väärän!) MUISTA CUT & PASTE!

Tee kaikille turhille osille (roskille) Mitä et tarvitse tuo "Non Renderable"

MUISTAKAA OTTAA INGAMETETTAVASTA TRAKTORISTA RIGID BODY JOLLOI SE EI LENNÄ MUUALLE VAAN PYSYY KASASSA!
Ohje: Simppa foorumille linkki : http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 51&t=14816

Mapin konvaaminen.

Ensin, Pura tyhjä Fs mappi (Aloitus mappi) ja Konvertettava Fs mappi WinRAR nimisellä ohjelmalla. Hiiren oikealla painat "Extract to".

1.Kopioi Fs mapin "Map01" kansiosta kaikki tiedostot tyhjän Fs mapin map01 kansioon.

2.Kopioi kaikki kansiot joissa on rakennusten I3D tiedostoja tai niiden textuureja. Fs mapin tiedostoista Fs mapin tiedostoihin,
(Eli Niiden kansioiden nimet on yleensä "objektit" tai "rakennukset" tai jotain tuon tapasta)

3.Avaa Fs mapin I3D tiedosto ja paina File -> "Export all with files" ja tallenna se tyhjän Fs mapin tiedostoihin ja anna nimeksi vaikka: mappi

4.Mene tyhjän Fs mapin tiedostoihin ja avaa sen I3D tiedosto, ja paina File -> Import ja valitse sieltä tämä "mappi" niminen tiedosto.

5.Laita triggerit ja olet onnistunut mapin konvauksessa.
Ohje: Belkku linkki foorumille http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 51&t=15460

Lisäilen tänne ohjeita kun jaksaa
Kuva

Palaa sivulle “Ohjeet ja oppaat”