Textuuripolkujen korjaus

Hyödyllisiä ohjeita ja oppaita Farming Simulator 2015 peliin.
Lenni
Viestit: 1266
Liittynyt: 10.12.2011 21:09
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Olvisalmi

Textuuripolkujen korjaus

Viesti Kirjoittaja Lenni »

Joo eli tämmönen tilannekuva mitenkä ne polut korjataan. :)
Kuva
Ylempänä näkyy siis korjaamaton polku ja ne korjataan sillein, että avataan korjattavan tiedoston i3d ja siitä kaikki teksti tuosta välistä pois, että se näyttää tuolta niinku tuossa alemmassa. :) Toivottavasti jotkut tämän avulla edes jotkut oppis korjaamaan ne polut.
Ja Mehtälle propsit tuosta kuvasta! :P
Viimeksi muokannut Lenni, 04.03.2016 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Textuuripolkujen korjaus

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Nyt olen tyhmä ja kysyn et mistäs tuo nimenomainen kohta avataan?
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Textuuripolkujen korjaus

Viesti Kirjoittaja luppe »

Avaa vaikka notepad++:lla modin tai osan .3id
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjeet ja oppaat”