Sivu 1/91

FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 09.10.2014 18:09
Kirjoittaja Admin
Eli otsikon mukaisesti omien ediittien lyhyt esittely.

Ketju on tarkoitettu ensisijaisesti omien ediittien esittelyyn eikä kommenteille.

Ketju ei ole myöskään tarkoitettu modien kerjäämiseen.

Pidetään aihe siistinä!

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 02:52
Kirjoittaja Ruzi
Kummat renkaat oisi paremmat? Uuen ingamen tein, konvaus vaikutti sen verran monimutkaselta.

Kuva

Kuva

Kokeilis huomenna laittaa paripyöriä. :D

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 08:07
Kirjoittaja John Deere 2650
Alemmat renkaat ja likaantumisskripti.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 08:15
Kirjoittaja 141
John Deere 2650 kirjoitti:Alemmat renkaat ja likaantumisskripti.

+ pelit,vilkut ja tomivat mittarit 8-)

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 08:29
Kirjoittaja mikebirdie
Minusta noi ylemmässä kuvassa olevat renkaat on paljo paremmat kuin nuo kulahtaneet jotka oli jo Fs13:sta. Mutta likaantuminenhan on jo valmiina kun pelinki vakiokoneet likaantuu.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 10:45
Kirjoittaja truck-king
Ei se likaantuminen sen valmiimpana ole kuin FS13:kaan tuossakin kun on osassa osissa surkeat UV-mappaukset niin osa osista on oikeastaan mahdoton laittaa viksusti likaantumaan.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 10:47
Kirjoittaja Pelaaja80
Ylemmät renkaat.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 10:49
Kirjoittaja Haasa90
Ylemmät omaan silmään paremmat :D

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 11:58
Kirjoittaja JkkaM
truck-king kirjoitti:Ei se likaantuminen sen valmiimpana ole kuin FS13:kaan tuossakin kun on osassa osissa surkeat UV-mappaukset niin osa osista on oikeastaan mahdoton laittaa viksusti likaantumaan.

Ongelma tulee kun SketchUpissa käytettään tekstuureihin useampia tekstuuripaloja.

En ole varma 13:sta, koska en siihen koskaan modeja tehnyt, mutta ainakin nyt FS15:ssa vakiokoneissa on nyt käytössä myös normal- ja specular-mapit joiden tekeminen useampiin tekstuureihin voi olla ongelma (jos niitä siis haluaa tehdä).

Käytännössä Normal ja Specular-mappejen idea on siis, että tasaisesen tekstuurin saa näytämään 3-ulotteiselta ja valo heijastuu siitä oikein. Esimerkiksi tämä on kaksiulotteinen tekstuuri johon on generoitu nuo mapit (+Bump-mappi): http://www.creativecrash.com/system/pho ... _close.jpg . En ole vielä kokeillut, että miten hyvin nää toimii GIANTS-enginessä mutta ainakin se tukee niitä.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 12:28
Kirjoittaja truck-king
Niin, jos koneen likaantumaan haluaa, niin specular-mappi on pakko tehdä.
Tälläisen kokoonpanon toimivuutta testailin...
Kuva

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 13:06
Kirjoittaja Deereman
Todella hieno!

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 13:09
Kirjoittaja Pelaaja80
On kyllä tosi makia vehje!

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 13:11
Kirjoittaja mikebirdie
Joo pitäiskö vielä kuormaajan pääpuomin korkeutta lisätä sekä kuormaajan varren pituutta, että riittää ulottuvuus.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 13:12
Kirjoittaja TurB0 P3ur2
Ruzi kirjoitti:Kummat renkaat oisi paremmat? Uuen ingamen tein, konvaus vaikutti sen verran monimutkaselta.

Kuva

Kuva

Kokeilis huomenna laittaa paripyöriä. :D

Ylemmät.

Ja truck kingilä komeeta! 8-)

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 13:17
Kirjoittaja truck-king
mikebirdie kirjoitti:Joo pitäiskö vielä kuormaajan pääpuomin korkeutta lisätä sekä kuormaajan varren pituutta, että riittää ulottuvuus.

Korkeus on tuossa aika passeli, lopullisessa versiossa tuo nosturi tulee olemaan ylempänä. Ja meinasin vaihtaa tuon puomin siihen hakettimen puomiin. tukijalat menee kanssa vielä vaihtoon...

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 14:19
Kirjoittaja Hiatane
Puimuriperällä oleva tukkiauto :]

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 15:09
Kirjoittaja truck-king
Juu :), sekin tulee vaihtumaan joko nostoteli/teliveto tai sitten pidennän vielä ja laitan trippelin.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 15:57
Kirjoittaja Kasitonni
Hiatane kirjoitti:Puimuriperällä oleva tukkiauto :]

Kyllähän neljäakselisia tukkiautoja näkyy ''puimuriperällä'' , mutta se onki eriasia ku siinä on se yks akseli enemmän. Semmonen oliski niin hemmetin kankee ilman sitä.
Komiaa kaikilla.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 01.11.2014 18:05
Kirjoittaja sutki
Z-nosturi volvoon ja yks akseli lisää niin kunnon kukku kuormia voi ajella. Hyvä siitä tulee :kippis: .

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 02.11.2014 11:10
Kirjoittaja juuperi
Buffalon nosturiin laittelin valot ku näytti uupuvan ja telat eestä pois.
Kuva

Jonttuun parit
Kuva

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 02.11.2014 11:15
Kirjoittaja Simppa
Juuperi Buffaloon eteen ketjut?

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 02.11.2014 11:25
Kirjoittaja Advance173
Se on ottanu ne pois. Tuos tekstis lukee: "telat eestä pois" :) Komeita ediittejä kaikilla.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 02.11.2014 11:33
Kirjoittaja Simppa
Advance173 kirjoitti:Se on ottanu ne pois. Tuos tekstis lukee: "telat eestä pois" :) Komeita ediittejä kaikilla.

Ketjut ja telat on vähä eriasia pahvi.

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 02.11.2014 11:35
Kirjoittaja Valluman
Advance173 kirjoitti:Se on ottanu ne pois. Tuos tekstis lukee: "telat eestä pois" :) Komeita ediittejä kaikilla.


Mistä lähtien telat ja ketjut on ollu sama asia? :D

Re: FS15 Omien Ediitien Lyhyt Esittely

ViestiLähetetty: 02.11.2014 11:38
Kirjoittaja juuperi
No nyt ois ketjut eessä.
Kuva