Farming Simulator 15

Yleinen keskustelu Farming Simulator 2015 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Avatar
leepu
Viestit: 3538
Liittynyt: 17.01.2011 17:44
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala, tila pihalla.

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja leepu »

Niin. No kahtua sitte ku tulee että minkälaiset ne nosturit ylipäätä on käyttää.
Kuva
Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia. ;)
ak96
Viestit: 63
Liittynyt: 08.01.2012 11:12
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja ak96 »

Näppäimistö on paras<3
Windows 7 64 bit, AMD phenom X4 820, 8GB DDR3, 1 TB, DVD SUPER MULTI DRIVE, NVIDIA GeForce GT320
 Lataa tästä...
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja superi »

.. paljon on näemmä farming simulaattorikin kehittynyt ekasta pelistä..ihan hienolta näyttää tää uusin..mut mahtaaneko vieläkään koneissa olla avattavat ovet/ikkunat ?? on se kumma jos ei ole. Noloa suorastaan.
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

"Turhaa hifistelyä" :D
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja superi »

.. ei minusta.
Avatar
NewHollandT5
Viestit: 94
Liittynyt: 09.06.2014 11:45
Tämänhetkinen kaupunki:: Paltamo
Kielet: Engalnti ja Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: NewHollandT5
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja NewHollandT5 »

Tyhmää kun demo tulee julkaisupäivänä
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja 141 »

NewHollandT5 kirjoitti:Tyhmää kun demo tulee julkaisupäivänä
Jos ei koko peli tule postissa ihan heti niin voi sen aikaa pelata sitä demoa ;)
ak96
Viestit: 63
Liittynyt: 08.01.2012 11:12
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja ak96 »

Sais kehittää enemmän peliä lähemmäks simulaattorii esim paremmal fysiikal jne. Keskittyy liikaa koneiden ulkonäköö.
Windows 7 64 bit, AMD phenom X4 820, 8GB DDR3, 1 TB, DVD SUPER MULTI DRIVE, NVIDIA GeForce GT320
 Lataa tästä...
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja superi »

.. niin sais..koneet näyttävät ihan ok esikuviensa mukaisilta..mut kyl nyt sois ovien avautuvan kuiteski.
superpottu
Viestit: 1426
Liittynyt: 12.03.2014 16:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja superpottu »

Minä en avautuvia ovia-ja ikkunoita kovin paljoa arvosta, ja modina ne saa kuitenkin. :)
Sen sijaan haluaisin realistisemmat fysiikat ja kultivointi ja äestysjäki erikseen.
Avatar
Kone-Mies
Viestit: 579
Liittynyt: 29.02.2012 22:16
Tämänhetkinen kaupunki:: Lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lapua

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja Kone-Mies »

Itse olisin odottanut tältä peliltä dynaamista maastoa tai edes mr modin tapaista traktorin painumista, mutta ei sitä sitten tullut :|
Kuva
Asus Z97-P|i5 4690k|GTX 960 OC|2x4Gb HyperX Fury|FD R5|240Gb HyperX SSD|Win8.1 Pro|
trash90
Viestit: 64
Liittynyt: 16.05.2010 11:15
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja trash90 »

superpottu kirjoitti:Minä en avautuvia ovia-ja ikkunoita kovin paljoa arvosta, ja modina ne saa kuitenkin. :)
Sen sijaan haluaisin realistisemmat fysiikat ja kultivointi ja äestysjäki erikseen.
Sama juttu. Fysiikat ensin ja sitte vasta muut.
Vaikka näyttäs peli kuinka hienolta ja sun muuta , niin sitte fysiikat kusee kaikki.

Simulaattori tän pitäis olla, eikä mikää arcade tyylin peli. Kaasu pohjas joka paikkaan.
Mutta jos tämä olis kunnon simu, se varmaan karsisi pelaajia liiallisen vaikeustason takia.
Suurta pelaajamassaa varten tehdään näitä mukamas simulaattori pelejä.Ei liian vaikea, helppo pelata, yksinkertainen jne.
Tietokoneen kaatuessa, pidä kiinni näppäimistöstä. ÄLÄ HYPPÄÄ!
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

trash90 kirjoitti:
superpottu kirjoitti:Minä en avautuvia ovia-ja ikkunoita kovin paljoa arvosta, ja modina ne saa kuitenkin. :)
Sen sijaan haluaisin realistisemmat fysiikat ja kultivointi ja äestysjäki erikseen.
Sama juttu. Fysiikat ensin ja sitte vasta muut.
Vaikka näyttäs peli kuinka hienolta ja sun muuta , niin sitte fysiikat kusee kaikki.

Simulaattori tän pitäis olla, eikä mikää arcade tyylin peli. Kaasu pohjas joka paikkaan.
Mutta jos tämä olis kunnon simu, se varmaan karsisi pelaajia liiallisen vaikeustason takia.
Suurta pelaajamassaa varten tehdään näitä mukamas simulaattori pelejä.Ei liian vaikea, helppo pelata, yksinkertainen jne.
Esimerkkinä toimii hyvin joku aito mettäkone simulaattori joka tavoittelee hyvin oikeanlaista mettäkonetta toiminnoiltaan joten kauheen moni ei osaa käyttää eikä oo varaa ostaa niitä kaikkea tsydeemejä siihen. :D
#Kuuukkelijutut
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

Kone-Mies kirjoitti:Itse olisin odottanut tältä peliltä dynaamista maastoa tai edes mr modin tapaista traktorin painumista, mutta ei sitä sitten tullut :|
En usko että spintiresin tyyppistä dynaamista maastoa tulee vähään aikaan. Se vaatisi valtavan paljon enemmän kolmioita maastoon, ja se taas vaatisi erittäin tehokkaan näytönohjaimen. Ainakin kehittäjien mielestä he haluavat tehdä peliä kaikille, ei ainoastaan tehokoneille. Ymmärrän kyllä että tehokoneita omistavat yleensä tehopelaajat, jotka pelaavat niitä "parempia" pelejä, eivätkä kuluta aikaa tämänkaltaisilla hiekkalaatikoilla, joten myynti jäisi varmasti pieniksi.

Sen sijaan sitä ihmettelen todella että kehittäjät eivät ole tehneet pintojen perusteella tapahtuvaa painumista. Onhan esimerkiksi pelaajahahmo vedessä uimassa, eli kelluu. Samaa periaatetta voisi soveltaa traktoreihin ja määrittää sen että kyntöpellossa ajetaan akseleita myöten melkein kuin "uiden".

Toivoisin myös sitä että kun traktori kaatuu, se pysyy kaatuneena eikä pyri automaattisesti oikaisemaan.

En kaipaa lainkaan avautuvia ovia tai muutakaan sellaista turhaa. Muutenkaan en odota mitään grafiikka/modelipäivityksiä. Sen sijaan fysiikan puolesta voisi tähän peliin tehdä paljon asioita jotka vaikuttavat suoraan pelikokemukseen.

Fysiikan parantamisellahan ei ole mitään tekemistä simulaattorin kanssa. Esimerkiksi juurikin tuo traktorin kaatuminen, tai painuminen ei nosta oppimiskäyrää eikä sillä ole mitään tekemistä "simulaattoriuden" kanssa. Simulaattorissahan koneet ovat yksityiskohtaisia, eli jokainen nappi on mallinnettu. Yksityiskohtaisuutta ei tarvitse koneisiin paljoa lisätä, sen sijaan jonkin verran näistä maatilan touhuista voisi tehdä monimutkaisempia, esim pH arvojen mittaus jne.
Mokuli
Viestit: 58
Liittynyt: 29.04.2009 18:09
Multiplayer tunnuksesi?: Mokuli
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja Mokuli »

Täytyy vain toivoa, mikäli pelin fysiikat tuntuu liian arcademaisilta, että Dural tekee jo kolmanteen Farming Simulatoriin MoreRealistic-modin. Paljo on Giantsillaki tehty töitä uuden ja paremman Farming Simulatorin eteen kun kattoo noita pelin trailereita ja sit tota puolalaisen kaverin streamia. Paalit ja trukkilavat on ainaki ruvennu käyttäytymään vähä niinku kuuluuki, joten eiköhän tukitki käyttäydy. Sen toki näköö torstaina sitte. Ite en oikeestaan näe järkeä ihmeemmin kitistä monesta puuttumaan jääneestä ominaisuudesta, jotka on totuttu näkemään suosituissa modeissa kuten alternative tipping yms, koska nämä modit tullaan hyvinki todennäkösesti tekemään myös tähän peliin. Modien avulla kuitenki jokainen saa tehtyä pelistä juuri sellasen ku ite haluaa.
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

Mokuli kirjoitti:Ite en oikeestaan näe järkeä ihmeemmin kitistä monesta puuttumaan jääneestä ominaisuudesta
Miksi et?

Tämän pelin kohdalla tekijätiimi kuitenkin on kuunnellut asiakkaitaan. Tokikaan täällä heitä ei näy, mutta silti ajatustenvaihto on aina tervettä. Ja mitä enemmän näistä asioista keskustellaan rakentavasti, sitä paremmin ne kiteytyvät ja kulkeutuvat kehittäjien korviin. Minä veikkaan että he haluavat taas kahden vuoden kuluttua kerätä meidän 40 euroa, joten heidän kannattaa kuunnella meitä maksajia ja meidän kannattaa avata suumme. :yhteistyö:
Mokuli
Viestit: 58
Liittynyt: 29.04.2009 18:09
Multiplayer tunnuksesi?: Mokuli
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja Mokuli »

Noh, pointtina mulla on tässä lähinnä se, että kukin saa asentaa peliinsä ne modit, jotka haluaa ja siten kustomoida pelistä itselleen sopivan. Tämä on toki vain mun mielipide, mutta mä ainakin tykkään etsiä lisää ja lisää modeja joiden avulla pelistä tulee entistä mieluisampi mulle itselleni. Toki esimerkiksi alternative tipping ja manual ignition olis ollu mukava nähdä tässä uusimmassa painoksessa mutta kuten totesin, ne tullaan hyvin todennäköisesti kääntämään myös tähän peliin. Ainakin fysiikoiden jättäminen sille tasolle jolla ne nyt ovat, on myynnin kannalta järkevää, sillä moni pelaaja ei ole välttämättä kiinnostunut viimeisen päälle realistisesta pelistä jossa sitä viljakuormaa ei kenties saakkaan vedettyä mäen päälle tai ylämäkeen kultivoiminen saattaakin vaatia tehokkaamman ja painavamman traktorin kuin tasamaalla.

Pistipä tuossa silmään, tämä puolan kaveri oli striimannut vähän lisää pelaamistaan: http://www.twitch.tv/life28sk/b/582237645 ja parin kymmenen minuutin paikkeilla hän ostaa Ponsse Scorpion Kingin ja kaataa sillä muutaman puun. Ihan hyvältä vaikuttaa ja silmää miellytti tosissaan se, kuinka realistisesti kuormaajan letkut oli animoitu. Myöhemmässä vaiheessa hän ostaa Buffalon ja manaa sitä, kuinka vaikeaa kuormaajan käyttäminen hiirellä on. Ohjaimeen sijoittaminen on varmasti viisasta jos aikoo vähänkään enemmän tehdä metsähommia. Itse sekä hiirtä että ohjainta kuormaajan käyttöön ForstModin parissa käyttäneenä voin vain todeta, kuinka paljon sujuvampaa kuormaaminen on peliohjaimen kahdella tatilla.
Avatar
Nakkitartsani
Viestit: 6
Liittynyt: 14.04.2009 22:54
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja Nakkitartsani »

Tästä pääsee ihaileen puiden kaatamista ScorpionKingillä ja sit myöhemmin viel Buffalollakin puiden lastaamista: http://www.twitch.tv/life28sk/b/582237645?t=33m03s
Ei ois pitäny kattoo tota, ku nyt tuntuu vaan pidemmältä ajalta tää odottaminen... :(
Mut hyvältä näyttää ainakin ton videon perusteella toi puiden kaataminen ja lastaaminen. :yhteistyö:
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Nakkitartsani kirjoitti:Tästä pääsee ihaileen puiden kaatamista ScorpionKingillä ja sit myöhemmin viel Buffalollakin puiden lastaamista: http://www.twitch.tv/life28sk/b/582237645?t=33m03s
Ei ois pitäny kattoo tota, ku nyt tuntuu vaan pidemmältä ajalta tää odottaminen... :(
Mut hyvältä näyttää ainakin ton videon perusteella toi puiden kaataminen ja lastaaminen. :yhteistyö:
Sama ongelma :D
Kuva
Temekki
Viestit: 559
Liittynyt: 15.02.2012 18:19
Kielet: enklanti suomee en osaa
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala/Savonmua
Viesti:

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja Temekki »

Ai että kylläpä näyttää hyvältä peliltä :) ku katto noi streamit mis toi kaato puita tolla ponssella ai että. 8-)
Kuva
Atcat123
Viestit: 256
Liittynyt: 01.07.2013 08:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: NTJ
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja Atcat123 »

Pentele ku perjantain pääsee pellaamaa vähäsen ja sillonkii illal 50 km päähä ja aamuks hirvijahtii :/
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja opelman »

Hyvän näköstä on tuo puiden kaatelu. ;) Jaahas puiden kuormaus näyttää vähemmän hyvältä. Oikeesti ei taijja heilua vaunu ilmassa parin puun ollessa kuorassa.
Avatar
NewHollandT5
Viestit: 94
Liittynyt: 09.06.2014 11:45
Tämänhetkinen kaupunki:: Paltamo
Kielet: Engalnti ja Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: NewHollandT5
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja NewHollandT5 »

Hyvä että pystyyy vaihtamaan puun pituutta
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Mokuli kirjoitti:Noh, pointtina mulla on tässä lähinnä se, että kukin saa asentaa peliinsä ne modit, jotka haluaa ja siten kustomoida pelistä itselleen sopivan. Tämä on toki vain mun mielipide, mutta mä ainakin tykkään etsiä lisää ja lisää modeja joiden avulla pelistä tulee entistä mieluisampi mulle itselleni. Toki esimerkiksi alternative tipping ja manual ignition olis ollu mukava nähdä tässä uusimmassa painoksessa mutta kuten totesin, ne tullaan hyvin todennäköisesti kääntämään myös tähän peliin. Ainakin fysiikoiden jättäminen sille tasolle jolla ne nyt ovat, on myynnin kannalta järkevää, sillä moni pelaaja ei ole välttämättä kiinnostunut viimeisen päälle realistisesta pelistä jossa sitä viljakuormaa ei kenties saakkaan vedettyä mäen päälle tai ylämäkeen kultivoiminen saattaakin vaatia tehokkaamman ja painavamman traktorin kuin tasamaalla.
Eli jätetään modaajille hommaa, minkä voisivat itse tehdä ja käärivät kuitenkin rahat. Fysiikoiden aitous voisi aivan hyvin olla valikossa, josta voisi halutessaan tehdä pelistä realistisemman. Ei ole ihan oikein, että peli tarvii kasan modeja ollakseen pelattava. Todennäköisesti tämä peli on vain päivitys, eikä tuo mitään kauhean uutta, koska forestmod on jo.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
juhomakela
Viestit: 101
Liittynyt: 04.08.2014 17:49
Tämänhetkinen kaupunki:: Pöytyä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Juho (FIN)
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä

Re: Farming Simulator 2015

Viesti Kirjoittaja juhomakela »

Tämä peli ei ole päivitys! Tämä on uusi Farming simulator!
Siitä en tiedä että onko hirveästi uudistuksia, mutta forestmod on buginen paska!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”