MR JF FH1450 Forage Harvester V2

juuperi
Viestit: 598
Liittynyt: 03.02.2011 14:19
Tämänhetkinen kaupunki:: jossakin
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

MR JF FH1450 Forage Harvester V2

Viesti Kirjoittaja juuperi »

Tässäpä ois tämä NI Modding:n silppuri more realisticina ja tässä pystyy nostaan ja laskeen tuota aisaa vai mikänyt onkaan. Eli ei makaa koko aika maassa, sen korjasin ja lisäsin tuon mr:n.
Kuva

Kuva

Credits:
By NI Modding
alwyn, henly20, rh
MR by JuuPeri

Saa laittaa muuallekki jos haluaa mut mainittee mut creduissa.
 Lataa tästä...
Viimeksi muokannut juuperi, 17.06.2014 07:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva<--Kiitokset Vapo_lle
Avatar
TurB0 P3ur2
Viestit: 1345
Liittynyt: 23.02.2013 21:24
Tämänhetkinen kaupunki:: Tornio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: John deeren cab

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja TurB0 P3ur2 »

Kiitos! :shock:
Kuva
Avatar
sierraman
Viestit: 1159
Liittynyt: 06.12.2013 13:07
Tämänhetkinen kaupunki:: Jokioinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: sierraman
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Jokioinen

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja sierraman »

On komia pakko ladata! Kiitos juuperi!
Kuva
Kiitos JGFin!
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

Komee on! :iso: Lataukseen!!!! :yhteistyö:
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja 141 »

Casemx120 kirjoitti:Komee on! :iso: Lataukseen!!!! :yhteistyö:
Todellakin ;) Kiitos :iso:
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja opelman »

Mites tuosta sais tuota täyttöä pienennettyä. Tulee kärry vähän liian nopiaan täyteen.
mjom
Viestit: 1807
Liittynyt: 21.10.2012 11:03
Tämänhetkinen kaupunki:: Muhos
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi huonosti englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: henkinen takapajula

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja mjom »

Juuperi vähä innostu näitten mr modien kans.
Kuva
By: JGFIN
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

opelman kirjoitti:Mites tuosta sais tuota täyttöä pienennettyä. Tulee kärry vähän liian nopiaan täyteen.
Se johtuu jostaki modista, että se tulee nopiaa täytee. Ainaki itellä bugi lähti kun poistin kaikki modit ja latasin vaa silppurin ja kärrit.

Juuperi, yks ongelma täs on. Ei oo mr kärrii. :D
Kuva
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja 141 »

Tän päälle junkkari skini ;)
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja 141 »

SampoMan kirjoitti:
opelman kirjoitti:Mites tuosta sais tuota täyttöä pienennettyä. Tulee kärry vähän liian nopiaan täyteen.
Se johtuu jostaki modista, että se tulee nopiaa täytee. Ainaki itellä bugi lähti kun poistin kaikki modit ja latasin vaa silppurin ja kärrit.

Juuperi, yks ongelma täs on. Ei oo mr kärrii. :D
Mitkä kärryt sulla on tarvisin hyvät kärryt
Jyri
Viestit: 937
Liittynyt: 21.05.2011 10:50
Tämänhetkinen kaupunki:: Sotkamo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Jere Fin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: sotkamo

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja Jyri »

Tuleeko muilla ku yrittää ostaa sen ni tulee "no more space..."?
Kuva
Kiitos JGFIN
#Kiljupönttö
Avatar
Vapo_
Viestit: 2659
Liittynyt: 23.06.2013 21:59
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Veeteeässä

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja Vapo_ »

Onko sulla mr asennettuna?
Kuva
Make LS-FIN.COM great again!
https://www.facebook.com/VapoModding/
Jyri
Viestit: 937
Liittynyt: 21.05.2011 10:50
Tämänhetkinen kaupunki:: Sotkamo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Jere Fin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: sotkamo

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja Jyri »

Vapo_ kirjoitti:Onko sulla mr asennettuna?
No on! ;) Eiku oho eipä ollukkaa. :D
Kuva
Kiitos JGFIN
#Kiljupönttö
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Onko muilla sellasta ongelmaa, että silppuri pomppii ja heiluu ku hullun mulkku ku ajaa tiellä? Sitte jos ottaa pikkase kiinni johoki nii lentää hevovittuun.
Kuva
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja 141 »

Ruzi kirjoitti:Onko muilla sellasta ongelmaa, että silppuri pomppii ja heiluu ku hullun mulkku ku ajaa tiellä? Sitte jos ottaa pikkase kiinni johoki nii lentää hevovittuun.
Kyllä :x
juuperi
Viestit: 598
Liittynyt: 03.02.2011 14:19
Tämänhetkinen kaupunki:: jossakin
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester

Viesti Kirjoittaja juuperi »

141 kirjoitti:
Ruzi kirjoitti:Onko muilla sellasta ongelmaa, että silppuri pomppii ja heiluu ku hullun mulkku ku ajaa tiellä? Sitte jos ottaa pikkase kiinni johoki nii lentää hevovittuun.
Kyllä :x
Nyt pitäs olla semmonen versio et ei pompi mihin sattuu.
Kuva<--Kiitokset Vapo_lle
Avatar
URSUSkuski
Viestit: 831
Liittynyt: 26.11.2013 12:51
Tämänhetkinen kaupunki:: KUOPIO
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: POHJOIS-SAVO

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester V2

Viesti Kirjoittaja URSUSkuski »

Pakittaa välillä ja rupee hyppimään hirvee kesytys ennen ku pääsee töihin :D
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!

VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
Avatar
Vapo_
Viestit: 2659
Liittynyt: 23.06.2013 21:59
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Veeteeässä

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester V2

Viesti Kirjoittaja Vapo_ »

Käyttäkää Tän modin ''telinettä'' ja ei mr silppuria!
Kuva
Make LS-FIN.COM great again!
https://www.facebook.com/VapoModding/
xamppa
Viestit: 31
Liittynyt: 17.11.2011 14:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester V2

Viesti Kirjoittaja xamppa »

Tätä olen odottanut!! Kiitos :))
Ilta
Viestit: 139
Liittynyt: 10.06.2014 17:59
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester V2

Viesti Kirjoittaja Ilta »

Kiitos juuperille hienosta modista.

Pari ongelmaa tuli kuitenkin vastaan:
1) Edellä mainittu täyttymisongelma. Ainakin omalla testikokoonpanolla (FS2013 2.1beta, MR 1.3.64) kärryyn puskee lähemmäs kuution verran tavaraa sekunnissa. Sama homma puhtaalla modikansiolla eli vain MR engine, MR JF ja NI moddingin kärryt asennettuna. Siispä tutkiskelin, mitä täältäkin löytyvä JF FCT1060:n MR-edit (joka näyttää duralin käsialalta) on syönyt ja JF1060ForMr.lua-skriptistä löytyi tällainen:

Koodi: Valitse kaikki

--DURAL : not needed with "mr" engine
--deltaLevel = sqm * literPerSqm * 8 * self.fillScale;
deltaLevel = sqm * literPerSqm * self.fillScale;
Kun tuon kertoimen poisti, niin kärryt rupesivat täyttymään järkevämpää vauhtia (jotain 100 L/s täyttä höyryä). En testannut vielä MR Tuplajunkkaria pelissä, mutta skriptiä vilkaisemalla siinä näyttäisi olevan sama ongelma.

2) Aina kun ajoin männyn alta, traktori koneineen sinkoutui kymmeniä metrejä ilmaan ja laskeutui yleensä viereiselle pellolle. Meni aika kauan syytä pähkäillessä viimein huomasin, että juuperi on asentanut silppuriin 10-metriset jouset eli jousitus otti kiinni muutaman metrin korkeudella roikkuviin männynoksiin. :D Vaihdoin tilalle 5-senttiset jouset – ei kai tuossa masiinassa mitään jousia ole IRL, mutta helpompi määritellä näin – ja ongelma katosi.

3) MR engine valitteli, että parittomalle renkaalle pitää asettaa atribuutti ja arvo antiRollFx="0". En huomannut mitään eroa käytännössä, mutta tuon puuttuminen voi kai aiheuttaa jonkinlaista jäkitystä käännöksissä.

Näiden muutosten jälkeen olen ajellut JF:llä monta tuntia pelloilla ja teillä (kärri kiinni telineessä silppuri irti) ja ainoa ”ongelma” oli se kun lähdin tyjentämään kärriä enkä muistanut nostaa telinettä ylös, jolloin teline ja kärrin jalka ottivat joka töyssyyn kiinni. :lol:

Muokkaamani versio on ainakin toistaiseksi ladattavissa osoitteessa https://www.dropbox.com/s/q6akj2x7qr7jf ... 0.zip?dl=0. Tässä versiossa myös modDesciä fiksailtu. Lisäksi mukana on myös sellainen ominaisuus, että silppuri sammuu automaattisesti, kun kärri on täynnä (tai sopiva kärri puuttuu kokonaan), koska havahdun yleensä vasta saran päässä siihen, että kärri tuli täyteen jo ajat sitten. :oops:
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester V2

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

Ilta kirjoitti:Kiitos juuperille hienosta modista.
Pari ongelmaa tuli kuitenkin vastaan:
1) Edellä mainittu täyttymisongelma. Ainakin omalla testikokoonpanolla (FS2013 2.1beta, MR 1.3.64) kärryyn puskee lähemmäs kuution verran tavaraa sekunnissa. Sama homma puhtaalla modikansiolla eli vain MR engine, MR JF ja NI moddingin kärryt asennettuna. Siispä tutkiskelin, mitä täältäkin löytyvä JF FCT1060:n MR-edit (joka näyttää duralin käsialalta) on syönyt ja JF1060ForMr.lua-skriptistä löytyi tällainen:

Koodi: Valitse kaikki

--DURAL : not needed with "mr" engine
--deltaLevel = sqm * literPerSqm * 8 * self.fillScale;
deltaLevel = sqm * literPerSqm * self.fillScale;
Kun tuon kertoimen poisti, niin kärryt rupesivat täyttymään järkevämpää vauhtia (jotain 100 L/s täyttä höyryä). En testannut vielä MR Tuplajunkkaria pelissä, mutta skriptiä vilkaisemalla siinä näyttäisi olevan sama ongelma.

2) Aina kun ajoin männyn alta, traktori koneineen sinkoutui kymmeniä metrejä ilmaan ja laskeutui yleensä viereiselle pellolle. Meni aika kauan syytä pähkäillessä viimein huomasin, että juuperi on asentanut silppuriin 10-metriset jouset eli jousitus otti kiinni muutaman metrin korkeudella roikkuviin männynoksiin. :D Vaihdoin tilalle 5-senttiset jouset – ei kai tuossa masiinassa mitään jousia ole IRL, mutta helpompi määritellä näin – ja ongelma katosi.

3) MR engine valitteli, että parittomalle renkaalle pitää asettaa atribuutti ja arvo antiRollFx="0". En huomannut mitään eroa käytännössä, mutta tuon puuttuminen voi kai aiheuttaa jonkinlaista jäkitystä käännöksissä.

Näiden muutosten jälkeen olen ajellut JF:llä monta tuntia pelloilla ja teillä (kärri kiinni telineessä silppuri irti) ja ainoa ”ongelma” oli se kun lähdin tyjentämään kärriä enkä muistanut nostaa telinettä ylös, jolloin teline ja kärrin jalka ottivat joka töyssyyn kiinni. :lol:

Muokkaamani versio on ainakin toistaiseksi ladattavissa osoitteessa https://www.dropbox.com/s/q6akj2x7qr7jf ... 0.zip?dl=0. Tässä versiossa myös modDesciä fiksailtu. Lisäksi mukana on myös sellainen ominaisuus, että silppuri sammuu automaattisesti, kun kärri on täynnä (tai sopiva kärri puuttuu kokonaan), koska havahdun yleensä vasta saran päässä siihen, että kärri tuli täyteen jo ajat sitten. :oops:
Kiitos he***tisti! :o
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester V2

Viesti Kirjoittaja 141 »

Jonatha kirjoitti:
Ilta kirjoitti:Kiitos juuperille hienosta modista.
Pari ongelmaa tuli kuitenkin vastaan:
1) Edellä mainittu täyttymisongelma. Ainakin omalla testikokoonpanolla (FS2013 2.1beta, MR 1.3.64) kärryyn puskee lähemmäs kuution verran tavaraa sekunnissa. Sama homma puhtaalla modikansiolla eli vain MR engine, MR JF ja NI moddingin kärryt asennettuna. Siispä tutkiskelin, mitä täältäkin löytyvä JF FCT1060:n MR-edit (joka näyttää duralin käsialalta) on syönyt ja JF1060ForMr.lua-skriptistä löytyi tällainen:

Koodi: Valitse kaikki

--DURAL : not needed with "mr" engine
--deltaLevel = sqm * literPerSqm * 8 * self.fillScale;
deltaLevel = sqm * literPerSqm * self.fillScale;
Kun tuon kertoimen poisti, niin kärryt rupesivat täyttymään järkevämpää vauhtia (jotain 100 L/s täyttä höyryä). En testannut vielä MR Tuplajunkkaria pelissä, mutta skriptiä vilkaisemalla siinä näyttäisi olevan sama ongelma.

2) Aina kun ajoin männyn alta, traktori koneineen sinkoutui kymmeniä metrejä ilmaan ja laskeutui yleensä viereiselle pellolle. Meni aika kauan syytä pähkäillessä viimein huomasin, että juuperi on asentanut silppuriin 10-metriset jouset eli jousitus otti kiinni muutaman metrin korkeudella roikkuviin männynoksiin. :D Vaihdoin tilalle 5-senttiset jouset – ei kai tuossa masiinassa mitään jousia ole IRL, mutta helpompi määritellä näin – ja ongelma katosi.

3) MR engine valitteli, että parittomalle renkaalle pitää asettaa atribuutti ja arvo antiRollFx="0". En huomannut mitään eroa käytännössä, mutta tuon puuttuminen voi kai aiheuttaa jonkinlaista jäkitystä käännöksissä.

Näiden muutosten jälkeen olen ajellut JF:llä monta tuntia pelloilla ja teillä (kärri kiinni telineessä silppuri irti) ja ainoa ”ongelma” oli se kun lähdin tyjentämään kärriä enkä muistanut nostaa telinettä ylös, jolloin teline ja kärrin jalka ottivat joka töyssyyn kiinni. :lol:

Muokkaamani versio on ainakin toistaiseksi ladattavissa osoitteessa https://www.dropbox.com/s/q6akj2x7qr7jf ... 0.zip?dl=0. Tässä versiossa myös modDesciä fiksailtu. Lisäksi mukana on myös sellainen ominaisuus, että silppuri sammuu automaattisesti, kun kärri on täynnä (tai sopiva kärri puuttuu kokonaan), koska havahdun yleensä vasta saran päässä siihen, että kärri tuli täyteen jo ajat sitten. :oops:
Kiitos he***tisti! :o
Samat sanat ;)
Jannu
Viestit: 525
Liittynyt: 09.01.2012 19:10
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester V2

Viesti Kirjoittaja Jannu »

Uus linkki? :mrgreen:
Kuva
i5-4670k 8GT AMD Radeon HD7950 3Gt
Ilta
Viestit: 139
Liittynyt: 10.06.2014 17:59
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: MR JF FH1450 Forage Harvester V2

Viesti Kirjoittaja Ilta »

Jannu kirjoitti:Uus linkki? :mrgreen:
Lataa korjattu versio täältä: https://www.dropbox.com/s/q6akj2x7qr7jf ... 0.zip?dl=0

Korjatut asiat on lueteltu meitsin aiemmassa viestissä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Työlaitteet”